logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING: Kampania kantoru walut online

  PR 30.10.2020, przeczytano 278 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing%3A-kampania-kantoru-walut-online,389011,artykul.html

Kantor walut online dla firm jest dostępny w Moim ING i ING Business bez opłat, 24/7.

Klienci korzystający z Mojego ING mogą wymienić EUR, USD, GBP, PLN już od równowartości 5 EUR, a pieniądze trafiają na ich konto firmowe natychmiast – nawet w weekendy i święta. Klienci korzystający z ING Business mogą skorzystać aż z 23 par walutowych. Przydatna w biznesie jest również funkcja zlecania automatycznej wymiany walut. Klienci sami mogą określić kwotę i kurs jaki ich interesuje. Gdy wybrana waluta osiągnie wskazany poziom, system sprzeda lub kupi ją automatycznie.

Oferta skierowana jest zarówno do właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych i spółek działających na zasadzie uproszczonej księgowości jak i spółek z pełną księgowością.

Bank zachęca do skorzystania z usługi w kampanii w mediach społecznościowych.

  • Nazwa kampanii: „Czy wiesz, że… w ING wymieniasz waluty online”?
  • Start kampanii: 26.10.2020
  • Kanały: YouTube, Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram
  • Kreacja: BRAIN
  • Social media: GONG

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao S.A. startuje z serią biznesowych podcastów pod tytułem „Pekaonomia”. Do świata finansów i bankowości zaprasza Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku.
Logo Mbanku: to samo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata
Niektóre elementy kolorowego logotypu mBanku właśnie się zmieniły – w sposób niezauważalny dla większości odbiorców. Profesjonaliści zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw. Zmiany jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy...
W weekend rozpocznie się montaż neonu, który po renowacji sfinansowanej przez PZU, ponownie zabłyśnie na dachu kamienicy na Placu Kościuszki we Wrocławiu. Reklama „Ubezpiecz mieszkanie w PZU” to jeden z najbardziej znanych wrocławskich neonów, który od lat tworzy historyczny krajobraz tego miasta.
Klip promujący polską literaturę na świecie - New Books from Poland 2020
Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule.Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący...
Sens pracy w kampanii PZU
Bohaterami kampanii, tak jak w ubiegłym roku, są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych. Wspólne dla wszystkich jest to, że praca w PZU daje każdemu z nich poczucie sensu i satysfakcji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764