logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING: Kampania kantoru walut online

  PR 30.10.2020, przeczytano 795 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing%3A-kampania-kantoru-walut-online,389011,artykul.html

Kantor walut online dla firm jest dostępny w Moim ING i ING Business bez opłat, 24/7.

Klienci korzystający z Mojego ING mogą wymienić EUR, USD, GBP, PLN już od równowartości 5 EUR, a pieniądze trafiają na ich konto firmowe natychmiast – nawet w weekendy i święta. Klienci korzystający z ING Business mogą skorzystać aż z 23 par walutowych. Przydatna w biznesie jest również funkcja zlecania automatycznej wymiany walut. Klienci sami mogą określić kwotę i kurs jaki ich interesuje. Gdy wybrana waluta osiągnie wskazany poziom, system sprzeda lub kupi ją automatycznie.

Oferta skierowana jest zarówno do właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych i spółek działających na zasadzie uproszczonej księgowości jak i spółek z pełną księgowością.

Bank zachęca do skorzystania z usługi w kampanii w mediach społecznościowych.

  • Nazwa kampanii: „Czy wiesz, że… w ING wymieniasz waluty online”?
  • Start kampanii: 26.10.2020
  • Kanały: YouTube, Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram
  • Kreacja: BRAIN
  • Social media: GONG

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764