logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ISE 2018: Samsung The Wall Professional

  PR 07.02.2018, przeczytano 778 razy
ilustracjastrzałka

Podczas targów ISE 2018 Samsung Electronics zaprezentował „The Wall Professional” – modułowy, wielkoformatowy wyświetlacz MicroLED do zastosowania we wnętrzach. The Wall Professional jest głównym elementem futurystycznego stoiska firmy Samsung (4-S100), które przenosi uczestników ISE w przyszłość komunikacji wizualnej. Samsung zaprezentował także szereg nowoczesnych technologii, w tym ekran 3D Cinema LED, dzięki któremu kina będą mogły pokazać filmy w fascynujący i niezapomniany sposób.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ise-2018%3A-samsung-the-wall-professional,35361,artykul.html

The Wall Professional: w pełni konfigurowalny

Jedną z najgłośniejszych premier podczas targów CES 2018 w styczniu br. był telewizor Samsung The Wall. Na ISE 2018 natomiast został zaprezentowany The Wall Professional, czyli biznesowy wariant ekranu o modułowej konstrukcji, który umożliwia nietypowe konfiguracje, większe lub mniejsze niż 146 cali. W tym przypadku istnieje możliwość dodawania lub usuwania nieograniczonej liczby ekranów LED bez wpływu na wydajność i jakość prezentacji treści. Samodzielnie emitujące światło moduły pikseli MicroLED tworzą wspaniałe obrazy wolne od filtrów kolorów lub odbitego światła i zapewniają maksymalną jasność o wartości aż 1600 nitów i współczynnik kontrastu bliski nieskończoności.

The Wall Professional został zaprojektowany na bazie konsumenckiego odpowiednika, który został dodatkowo wyposażony w platformę zarządzania treścią MagicInfo firmy Samsung. Za pomocą tego systemu użytkownicy mogą z dowolnego miejsca tworzyć, planować i udostępniać treść na jednym wyświetlaczu lub sieci ekranów The Wall Professional. Platforma udostępnia również wszystkie parametry ekranu, co ułatwia natychmiastowe wykrywanie błędów i rozwiązywanie ewentualnych problemów.

3D Cinema LED: gwiazdorska kontynuacja

Goście odwiedzający targi ISE 2018 będą świadkami kolejnego kroku w ewolucji pionierskich kinowych wyświetlaczy LED firmy Samsung - debiutu pierwszego na świecie ekranu 3D Cinema LED. Ten udoskonalony ekran utrzymuje stałą jasność wyświetlanych napisów, obrazów a nawet drobnych szczegółów z niespotykaną dotychczas precyzją, nawet po założeniu przez widzów okularów 3D. W przeciwieństwie do standardowych kin 3D o mniejszym zasięgu widzenia, te z ekranem 3D Cinema LED firmy Samsung zapewniają poprawę jakości oglądania w całej sali kinowej. Dzięki temu wszyscy widzowie mogą doświadczyć niesamowitych wrażeń z każdego miejsca na widowni.

Dostosowanie możliwości wyświetlania do treści 3D stanowi znaczący postęp w stosunku do pierwszego modelu kinowego ekranu Samsung Cinema LED. Zaprezentowany w marcu 2017 r. ekran Cinema LED o szerokiej rozpiętości tonalnej (HDR) przewyższa możliwościami rozwiązania stosowane w salach kinowych z tradycyjnymi projektorami. Zapewnia najwyższej jakości walory wizualne, znakomite parametry techniczne i niezawodność, tak ważne zarówno dla kin, jak i fanów filmowej rozrywki.

Inteligentne urządzenia signage UHD: niezmienna jakość wyświetlania UHD

Nowe inteligentne wyświetlacze UHD firmy Samsung z serii QM (jasność 450 nitów) i serii QB (jasność 350 nitów) wykorzystują zintegrowany mechanizm konwersji, który automatycznie przekształca materiały FHD na ostrzejszą i wyraźniejszą jakość UHD. To przekłada się na nowy poziom wrażeń wizualnych. W rezultacie użytkownicy biznesowi mogą uzyskać przyciągające spojrzenia komunikaty, bez potrzeby manualnego ustawiania parametrów obrazu. Tryb optymalnych kolorów inteligentnych wyświetlaczy UHD również intuicyjnie dostosowuje jakość obrazu do warunków użytkowania i widoczności.

Wyświetlacze serii QM i QB upraszczają procesy dostarczania i wyświetlania treści do różnych zastosowań. Każdy zabudowany inteligentny wyświetlacz UHD przeznaczony do montażu na ścianie wyposażony jest w scentralizowany odbiornik podczerwieni (Center IR) do prostego i intuicyjnego sterowania i zarządzania. Dla zwiększenia wytrzymałości, wyświetlacze UHD przechodzą również rygorystyczną certyfikację IP5x, dzięki czemu zachowują swoją wydajność nawet w przypadku narażenia na kurz, zabrudzenia i inne potencjalnie niebezpieczne zmienne czynniki środowiskowe.

Urządzenia signage LED serii IF-D: kreatywne i przejrzyste centrum zarządzania treścią

Urządzenia signage LED firmy Samsung z serii IF-D zachęcają do odkrywania nowych możliwości w zakresie dostarczania wspaniałych i inspirujących treści w konfigurowalnych, łatwych w zarządzaniu formatach. Wyświetlacze serii IF-D dorównują najlepszym na rynku narzędziom do przetwarzania wideo z optymalizacją tonalną obrazu (HDR), pozwalając uzyskać materiały wizualne, które są doskonale widoczne na jasnym lub ciemnym tle. To połączenie podnosi szczytowe poziomy jasności (2400 nitów), wprowadza gradację scena-po-scenie oraz optymalizację za pomocą technologii Scene Adaptive HDR.

Aby dodatkowo przyciągnąć wzrok, firmy mogą skonfigurować wyświetlacze LED serii IF-D w wielu tradycyjnych i niekonwencjonalnych formatach. Elastyczność konstrukcyjna serii IF-D pozwala stworzyć zakrzywione kompozycje, z wklęsłym lub wypukłym ekranem.

Wyświetlacz Samsung Flip: siła pracy zespołowej

W trakcie ISE 2018 Samsung oficjalnie wprowadzi na europejski rynek zaprezentowany podczas CES 2018 Samsung Flip - interaktywną tablicę cyfrową typu flipchart. Samsung Flip rozszerza możliwości współpracy w każdym środowisku biznesowym, zwiększa zaangażowanie uczestników i wspomaga produktywność spotkań.

Interaktywna tablica zdobyła dwie nagrody 2018 Top New Technology (TNT) w kategoriach sprzęt i oprogramowanie - Commercial Digital Signage Solutions: Hardware oraz Commercial Digital Signage Solutions: Software. Sponsorowane przez CE Pro, Commercial Integrator, Essential Install i TechDecisions nagrody, co roku przyznawane są na początku targów ISE. Celem TNT Awards jest zwrócenie uwagi na najlepsze nowe technologie w obszarach komercyjnych i profesjonalnych.

Źródło: Samsung

www.samsungmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764