logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Itaxi tworzy sieć digitalowych mobilnych nośników reklamowych

  PR 22.09.2020, przeczytano 518 razy
ilustracja

iTaxi rozpoczęło budowę jednej z pierwszych w Europie mobility digital network. Nośniki reklamowe zostały umieszczone na dachach taksówek i są wyposażone w czujniki smogu oraz GPS. Sieć posiada dedykowane oprogramowanie do zdalnego zarządzania treścią. Od początku września rozwiązanie jest testowane w Warszawie. Docelowo ma być dostępne w największych miastach Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/itaxi-tworzy-siec-digitalowych-mobilnych-nosnikow-reklamowych,388530,artykul.html

– Konsumenci z czasem przyzwyczaili się do formatów reklamowych, które są dostępne na rynku i większość z nich zaczęli odruchowo ignorować. Mobility digital network jest nowością w Polsce, dzięki czemu przyciąga uwagę oraz zwiększa prawdopodobieństwo dotarcia do grupy docelowej. Jak pokazują nasze dane, na terenie Warszawy podczas 1 km trasy styczność z ekranem zewnętrznym ma realnie ok. 50 osób. Przy czym dzięki wykorzystaniu naszych możliwości analitycznych marketerzy korzystający z sieci będą znali dokładną liczbę odbiorców - mówi Tomasz Soczówka, Strategic Advisory and Partnerships Manager, iTaxi.

Zainstalowane na dachach samochodów nośniki są ekranami LED o rozdzielczości 312 x 104 px i wymiarach 96 x 32 cm. Można na nich wyświetlać reklamy statyczne oraz animacje. Urządzenia zostały wyposażone w GPS, czujniki smogu oraz korzystają z oprogramowania umożliwiającego mierzenie liczby kontaktów z ekranem na terenie miasta.

– W iTaxi od samego początku korzystamy z najnowszych rozwiązań technologicznych. Teraz wchodzimy w kolejny, świetnie rokujący segment – reklamę zewnętrzną. Wierzę, że mobility digital network dzięki swojej mierzalności, możliwości personalizacji przekazu i automatyzacji wyświetlania w zależności od warunków zewnętrznych będzie bardzo popularnym rozwiązaniem. Obecnie testujemy kompatybilność nośników z samochodami oraz możliwości analityczne wdrożonego rozwiązania. Na chwilę obecną wszystko przebiega pomyślnie. Kolejnym krokiem będzie wdrożenie funkcjonalności, pozwalających na personalizację i automatyzację przekazów - mówi Jarosław Grabowski, CEO iTaxi.

W trakcie najbliższych miesięcy iTaxi będzie stopniowo rozbudowywać rozwiązanie o kolejne funkcjonalności. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji treść komunikatów oraz moment ich wyświetlania będą mogły zostać dostosowane do danych zewnętrznych, takich jak: pogoda, lokalizacja czy jakość powietrza. Wsparciem przy tworzeniu tego rozwiązania jest Justtag. Do zarządzania kampaniami będzie służył dedykowany system. Będzie on również dostarczał marketerom danych, niezbędnych do raportowania wyników działań oraz optymalizacji kampanii, m.in.: liczby wyświetleń reklamy na nośnikach, liczby osób, które miały styczność z przekazem, w ujęciu czasowym i geograficznym. Reklamodawca będzie miał możliwość weryfikacji, czy dany użytkownik poruszał się pieszo, podróżował samochodem bądź komunikacją miejską, a w uzupełnieniu z danymi z innych źródeł - jakie są jego zachowania i potrzeby w świecie offline i online. Wszelkie dane pozyskane we współpracy z Justtag, posłużą do dokładnego raportowania, analiz prowadzonej kampanii i planowania dalszych działań.

– Rozwiązanie, które tworzymy wspólnie z iTaxi to naprawdę ekscytująca innowacja na skalę europejską. Dołączamy do tego projektu, ponieważ widzimy w nim ogromny potencjał i wierzymy, że zostanie pozytywnie odebrany przez rynek. Widoczne są już pierwsze efekty naszej współpracy, a przecież to dopiero początek. Stawka jest wysoka, bo taka kombinacja narzędzi pozwoli nam jeszcze skuteczniej i dokładniej mierzyć efektywność kampanii – mówi Tomasz Chłodecki, CEO Justtag.

Pierwszą firmą, która skorzystała z mobility digital network jest Huawei. Obecnie prowadzi na nośnikach kampanię reklamową autorskiej platformy dystrybucji aplikacji – AppGallery.

– Oferta Huawei AppGallery stale rośnie, dlatego szukamy ciągle nowych sposobów na atrakcyjne i przede wszystkim innowacyjne prezentowanie naszego sklepu użytkownikom. Bardzo cenimy sobie partnerstwo z iTaxi, dlatego jesteśmy szczególnie dumni, że jako pierwsi pojawimy się na nowych nośnikach – mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.

Faza testowa jest zaplanowana na kolejne tygodnie, po tym czasie pojazdy iTaxi wyposażone w zewnętrzne ekrany reklamowe zaczną się pojawiać w największych miastach Polski.

Źródło: iTaxi

www.itaxi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bunge Polska, lider rynku w kategorii margaryny i miksy w kubkach*, rusza z kampanią promującą nowe produkty pod marką SmakoWita – pasty z ziaren fasoli. Agencją odpowiedzialną za kreację i media jest FENO.
W GLS przesyłki w Black Friday dostarczał kurier-ninja
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała wyjątkową kampanię budującą świadomość swojej marki wśród konsumentów e-commerce. W jej ramach, kurier zyskał nowe oblicze i stał się kurierem-ninja. Niezawodnie, szybko i zwinnie dostarczającym zakupy upolowane w ten doskonale wszystkim znany czarny piątek.
Nikon z przyjemnością informuje o opublikowaniu wersji 1.3.0 oprogramowania NX Field, najnowszej odsłony systemu do zdalnego fotografowania dla profesjonalnych agencji fotograficznych. Uaktualnione oprogramowanie obsługuje nagrywanie filmów modelem Nikon Z 9, pełnoklatkowym bezlusterkowcem formatu FX i poszerza możliwości zdalnego fotografowania.
“Dzień na U” to dzień, w którym kobiety i mężczyźni potwierdzają swoje zdrowie, nie szukając wymówek w postaci braku czasu. To inicjatywa Fundacji Rak'n'Roll, której celem jest nagłaśnianie potrzeby regularnego wykonywania badań profilaktycznych (m.in. badań USG), a także przekonanie pracodawców, że warto zadbać o zdrowie...
Polski PR spotkał się podczas PSPR Day
Ponad setka uczestników wzięła udział w Warszawie w PSPR Day - „święcie polskiego PR”. W tej edycji wydarzenie organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations zdominowane zostało przez szereg zagadnień rynku pracy oraz kształtujących się wyzwań kompetencyjnych. Finałem konferencji była uroczystość wręczenia nagrody za całokształt dorobku. „Lwa PR”...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764