logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak robić targi, gdy nie można?

  PR 10.11.2020, przeczytano 1022 razy
ilustracja

Koronawirus uderzył w wiele branż. Jedną z nich jest branża eventowa. Wiele wydarzeń odwołano, część odbyła się online, głównie w uproszczonej formie poprzez komunikatory wideo. Czy mimo trudności w 2020 roku można przygotować angażujące i interesujące dla odbiorców targi, które w dużym stopniu będą przypominać wydarzenie stacjonarne?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-robic-targi%2C-gdy-nie-mozna,389129,artykul.html

Takie zadanie postawili sobie organizatorzy VII edycji Elab Education Festival, wydarzenia skupionego wokół edukacji międzynarodowej i planowania kariery.

- Nie chcieliśmy rezygnować z dotychczasowej formuły festiwalu, dlatego platformę, na której odbędzie się wydarzenie wybieraliśmy przez kilkanaście tygodni. Chcieliśmy mieć pewność, że oczekiwania gości zostaną spełnione i będą uczestniczyć w wydarzeniu na takim poziomie jak w poprzednich latach. Zarówno pod względem merytorycznym, jak i wizualnym - mówi Karolina Głowacka, Event Specialist w Elab Education Laboratory.

Jak będzie wyglądać wydarzenie?

Targi w wirtualnej rzeczywistości

Wydarzenie odbędzie się 14 listopada. W trakcie webinarów i warsztatów uczestnicy dowiedzą się między innymi, jak dostać się na wymarzoną zagraniczną uczelnię i wybrać ścieżkę edukacji najlepiej dopasowaną do swoich zainteresowań i planów zawodowych.

Festiwal odbędzie się poprzez platformę vFAIRS. Nie ma zatem mowy o nudnej telekonferencji, ale w pełni zorganizowanej wirtualnej przestrzeni festiwalowej, po której uczestnicy mogą poruszać się niczym w grze wideo. Będą oni mogli spotkać się z mentorami z wymarzonych uczelni na wirtualnych stoiskach dzięki połączeniu wideo lub poprzez czat. Wszystkie ulotki i broszury, pobrane przez ucznia w trakcie rozmów będą automatycznie zapisane na profilu odwiedzającego. Nie będzie zatem problemu z przejrzeniem materiałów również po festiwalu.

Elab Education Festival odbędzie się w sobotę 14 listopada, w godzinach 10.00 - 20.00 na platformie vFAIRS.

Źródło: Elab Education Laboratory

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gigantyczna parówka, strzelająca konfetti, filmy na bilbordach. Tylko w Ameryce?
Amerykanie już to robią. Czy polskie miasta też mogą stać się galeriami sztuki? Olbrzymi hot dog stanął na jednej z najsłynniejszych ulic Nowego Jorku. Wprawia w osłupienie, jak każde tak zaskakujące dzieło sztuki. Sęk w tym, że to nie tylko dzieło sztuki. To także reklama. 
Pieniądze lubią… sport. Sponsorzy chcą się ogrzać w blasku gwiazd
Sport to nie tylko wielkie emocje i rywalizacja. To też ogromne pieniądze. Największe światowe organizacje i kluby obracają wielomilionowymi budżetami, a majątki topowych zawodników liczone są już nie w milionach, a miliardach dolarów.
Jeszcze niedawno dość łatwo było ograniczać kontakt dzieci z reklamami: wystarczyło przełączyć kanał lub wyłączyć telewizor. Obecnie, kiedy dzieci coraz częściej i wcześniej stają się odbiorcami treści reklamowych w internecie, na portalach streamingowych i społecznościowych, rodzice mają nad tym coraz mniejszą kontrolę. Jak właściwie wszechobecne reklamy wpływają...
Doświadczenia immersyjne: Artled we współpracy z Panasonic
Włoska firma Artled szybko zdobywa renomę dzięki swoim rewolucyjnym doświadczeniom immersyjnym, opartym na najnowocześniejszej technologii projekcyjnej Panasonic. Specjalizując się w zaawansowanych technologiach wizualnych, Artled tworzy niezwykłe przestrzenie, które przenoszą użytkowników w zupełnie nowy wymiar rzeczywistości.
Promocja gry w grach: wyniki współpracy seegame i Futuresalt
seegame, platforma oferująca rozbudowane opcje reklamowe w obszarze gamingu, we współpracy z developerem Futuresalt przeprowadziła skuteczną kampanię gry Solomon Snow: First Contact na platformie Twitch. Które formaty reklamowe zastosowano i jakie wyniki przyniosły poszczególne elementy kampanii?
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764