logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak robić targi, gdy nie można?

  PR 10.11.2020, przeczytano 1075 razy
ilustracja

Koronawirus uderzył w wiele branż. Jedną z nich jest branża eventowa. Wiele wydarzeń odwołano, część odbyła się online, głównie w uproszczonej formie poprzez komunikatory wideo. Czy mimo trudności w 2020 roku można przygotować angażujące i interesujące dla odbiorców targi, które w dużym stopniu będą przypominać wydarzenie stacjonarne?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-robic-targi%2C-gdy-nie-mozna,389129,artykul.html

Takie zadanie postawili sobie organizatorzy VII edycji Elab Education Festival, wydarzenia skupionego wokół edukacji międzynarodowej i planowania kariery.

- Nie chcieliśmy rezygnować z dotychczasowej formuły festiwalu, dlatego platformę, na której odbędzie się wydarzenie wybieraliśmy przez kilkanaście tygodni. Chcieliśmy mieć pewność, że oczekiwania gości zostaną spełnione i będą uczestniczyć w wydarzeniu na takim poziomie jak w poprzednich latach. Zarówno pod względem merytorycznym, jak i wizualnym - mówi Karolina Głowacka, Event Specialist w Elab Education Laboratory.

Jak będzie wyglądać wydarzenie?

Targi w wirtualnej rzeczywistości

Wydarzenie odbędzie się 14 listopada. W trakcie webinarów i warsztatów uczestnicy dowiedzą się między innymi, jak dostać się na wymarzoną zagraniczną uczelnię i wybrać ścieżkę edukacji najlepiej dopasowaną do swoich zainteresowań i planów zawodowych.

Festiwal odbędzie się poprzez platformę vFAIRS. Nie ma zatem mowy o nudnej telekonferencji, ale w pełni zorganizowanej wirtualnej przestrzeni festiwalowej, po której uczestnicy mogą poruszać się niczym w grze wideo. Będą oni mogli spotkać się z mentorami z wymarzonych uczelni na wirtualnych stoiskach dzięki połączeniu wideo lub poprzez czat. Wszystkie ulotki i broszury, pobrane przez ucznia w trakcie rozmów będą automatycznie zapisane na profilu odwiedzającego. Nie będzie zatem problemu z przejrzeniem materiałów również po festiwalu.

Elab Education Festival odbędzie się w sobotę 14 listopada, w godzinach 10.00 - 20.00 na platformie vFAIRS.

Źródło: Elab Education Laboratory

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

When U Buy: nowy model zarządzania e-zakupami
Cyfrowa rewolucja zmieniła sposób, w jaki robimy zakupy, ale wraz z wygodą przyszły też nowe wyzwania. Konsumenci coraz częściej zmagają się z informacyjnym chaosem – lawiną maili z potwierdzeniami, wielością kont w różnych sklepach, rozproszonymi danymi o przesyłkach i zwrotach. Utrzymanie kontroli nad tym, co, kiedy i gdzie się zamówiło, przestaje...
Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz częściej działania z zakresu SEM to kluczowa strategia firm, które nie tyle co chcą przetrwać, ale mają w zamiarze rosnąć. W tym artykule opowiemy, czym jest performance...
 Wirtualny klon na scenie: konferencja Horeca 2025 i realizacja HOLO Group
Dynamiczny rozwój technologii opartych na sztucznej inteligencji otwiera przed sektorem HoReCa nowe możliwości w zakresie komunikacji, zarządzania doświadczeniami konsumenckimi oraz optymalizacji procesów operacyjnych. Choć często postrzegana jako narzędzie zarezerwowane dla branż stricte technologicznych, AI coraz śmielej wkracza również do świata gastronomii,...
Nie tylko drewno, szkło i beton. Tworzywa sztuczne we wnętrzach
Płyty z tworzyw sztucznych coraz śmielej wkraczają do świata wnętrz. Są stosunkowo tanie, lekkie, wytrzymałe i łatwe w personalizacji. Eksperci z PłytyPlastikowe.pl zauważają, że popyt na nie rośnie zarówno wśród projektantów, jak i indywidualnych klientów.
Cichy wróg lojalności. Jak uchronić programy lojalnościowe przed fraudami
Na pierwszy rzut oka to niewinny gest – karta podarunkowa, uśmiech klienta, bonus za lojalność. Ale za kulisami tej marketingowej uprzejmości może kryć się kosztowna luka w systemie. W Wielkiej Brytanii sklepy coraz częściej rezygnują z kart podarunkowych nie przez brak zainteresowania, ale przez... pracowników, którzy znaleźli sposób, by zamienić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764