logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak robić targi, gdy nie można?

  PR 10.11.2020, przeczytano 1015 razy
ilustracja

Koronawirus uderzył w wiele branż. Jedną z nich jest branża eventowa. Wiele wydarzeń odwołano, część odbyła się online, głównie w uproszczonej formie poprzez komunikatory wideo. Czy mimo trudności w 2020 roku można przygotować angażujące i interesujące dla odbiorców targi, które w dużym stopniu będą przypominać wydarzenie stacjonarne?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-robic-targi%2C-gdy-nie-mozna,389129,artykul.html

Takie zadanie postawili sobie organizatorzy VII edycji Elab Education Festival, wydarzenia skupionego wokół edukacji międzynarodowej i planowania kariery.

- Nie chcieliśmy rezygnować z dotychczasowej formuły festiwalu, dlatego platformę, na której odbędzie się wydarzenie wybieraliśmy przez kilkanaście tygodni. Chcieliśmy mieć pewność, że oczekiwania gości zostaną spełnione i będą uczestniczyć w wydarzeniu na takim poziomie jak w poprzednich latach. Zarówno pod względem merytorycznym, jak i wizualnym - mówi Karolina Głowacka, Event Specialist w Elab Education Laboratory.

Jak będzie wyglądać wydarzenie?

Targi w wirtualnej rzeczywistości

Wydarzenie odbędzie się 14 listopada. W trakcie webinarów i warsztatów uczestnicy dowiedzą się między innymi, jak dostać się na wymarzoną zagraniczną uczelnię i wybrać ścieżkę edukacji najlepiej dopasowaną do swoich zainteresowań i planów zawodowych.

Festiwal odbędzie się poprzez platformę vFAIRS. Nie ma zatem mowy o nudnej telekonferencji, ale w pełni zorganizowanej wirtualnej przestrzeni festiwalowej, po której uczestnicy mogą poruszać się niczym w grze wideo. Będą oni mogli spotkać się z mentorami z wymarzonych uczelni na wirtualnych stoiskach dzięki połączeniu wideo lub poprzez czat. Wszystkie ulotki i broszury, pobrane przez ucznia w trakcie rozmów będą automatycznie zapisane na profilu odwiedzającego. Nie będzie zatem problemu z przejrzeniem materiałów również po festiwalu.

Elab Education Festival odbędzie się w sobotę 14 listopada, w godzinach 10.00 - 20.00 na platformie vFAIRS.

Źródło: Elab Education Laboratory

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą jak ważne jest to z punktu...
Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764