logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jakość tematem konkursu na plakat 31. Międzynarodowego Konkursu Sztuki Złotniczej

   29.12.2022, przeczytano 909 razy
ilustracja

Galeria Sztuki w Legnicy zaprasza do udziału w konkursie na plakat towarzyszacy 31. Międzynarodowemu Konkursowi Sztuki Złotniczej. Tematem tegorocznej edycji jest JAKOŚĆ / QUALITY.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakosc-tematem-konkursu-na-plakat-31.-miedzynarodowego%C2%A0konkursu%C2%A0sztuki-zlotniczej,398492,artykul.html

W czasach nieustannych zmian przynajmniej jedna rzecz w odniesieniu do biżuterii wydaje się niezmienna. To parametr jakościowy. Czy jednak dzisiaj wciąż jeszcze jakość definiuje kształcona latami perfekcja rzemieślniczego wykonania, ekwiwalent materialny mierzony przelicznikiem uncji złota lub zastosowaniem kamieni szlachetnych, a może marketingowa wartość logo lub sygnatura artysty? Najpierw projektanci mody, a obecnie projektanci wzornictwa przewartościowali znaczenie podstawowych pojęć, które kiedyś wydawały się paradygmatem. Nowe punkty odniesienia wyznaczające standard jakościowy to zrównoważony rozwój, doświadczenie zamiast posiadania, demokratyzacja luksusu, relacje z odbiorcą. Z pewnością projektanci autorskiej biżuterii znajdą równie inspirujące odpowiedzi. Czym jest dla was JAKOŚĆ?
prof. Sławomir Fijałkowski

Zasady

Celem konkursu jest wyłonienie i wytypowanie do realizacji projektu plakatu 31. Międzynarodowego Konkursu Sztuki Złotniczej JAKOŚĆ / QUALITY. Uczestnikiem konkursu może być każda osoba fizyczna będąca obywatelem Rzeczpospolitej Polskiej, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która ukończyła 18 lat. Osoby, które posiadają ograniczoną zdolność do czynności prawnych, w tym osoby, które ukończyły 13 lat, a nie ukończyły lat 18, mogą wziąć udział w Konkursie za pisemną zgodą przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego.

W konkursie mogą brać udział wyłącznie prace nigdzie wcześniej niepublikowane. Do konkursu można zgłosić maksymalnie 3 projekty plakatu.

Zgłoszone prace zostaną ocenione anonimowo przez komisję konkursową wyłonioną z zespołu Galerii Sztuki oraz ew. zewnętrznych członków komisji. Komisja dokona wyboru tylko jednego projektu, kierując się oryginalnością pomysłu, walorami artystycznymi i estetycznymi oraz adekwatnością do tematu konkursu.

Wybrany projekt plakatu zostanie rozpowszechniony w ramach kampanii reklamowej Legnickiego Festiwalu SREBRO w wersji cyfrowej oraz w postaci wydruków. Wybrane przez komisję projekty zostaną zaprezentowane na wystawie plakatów w ramach Legnickiego Festiwalu SREBRO.

Z autorem zwycięskiego plakatu zostanie podpisana stosowna umowa o dzieło, na mocy której autor przeniesie na Organizatora autorskie prawa majątkowe do projektu oraz wyrazi zgodę na wykorzystanie wizerunku i elementów plakatu w innych materiałach reklamowych, aranżacyjnych i promujących wystawę.

Wynagrodzenie za projekt oraz jego dostosowanie do wymogów Organizatora będzie wynosić 3000,00 zł brutto. 

Źródło: Galeria Sztuki w Legnicy

Dodatkowe informacje:

ORGANIZATOR
Galeria Sztuki w Legnicy
pl. Katedralny 1
59-220 Legnica
Tel. 76 862 09 10
e-mail: galeria@galeria.legnica.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764