logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kabaret Chatelet w nowej kampanii reklamowej Wonga

  PR 27.07.2017, przeczytano 2778 razy
ilustracjastrzałka

30 lipca rusza nowa kampania reklamowa Wonga. Firma będzie promowała „Modę na Zero”, czyli pożyczkę ratalną za 0 zł przy spłacie w 30 dni oraz pożyczkę krótkoterminową za 10 zł. W kampanię kolejny raz zaangażowana została Formacja Chatelet. Za jej przygotowanie odpowiadała agencja Unlimited. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kabaret-chatelet-w-nowej-kampanii-reklamowej-wonga,33252,artykul.html

– W działaniach reklamowych pokazujemy klientom, kiedy i jak mogą skorzystać z naszego produktu oraz w jakich sytuacjach Wonga może okazać się pomocna – mówi Małgorzata Maroszek, dyrektor Departamentu Marketingu w Wonga w Polsce. – Ważne jest dla nas, żeby niezależnie od tego, na co klient pożycza, miał pewność, że jest w stanie spłacić swoje zobowiązanie, czyli dokładnie wiedział, jaki jest koszt pożyczki. Dlatego też w spotach pokazujemy jak ważna jest dla nas transparentność naszych produktów – dodaje.

Idea kreatywna kampanii Wonga opiera się na historiach, w których banknoty Wonga – Pięćdziesiątka, Setka i Dwusetka – pojawiają się w życiu klientów potrzebujących finansowania ważnych dla siebie potrzeb. Spotykamy ich w różnych sytuacjach – pomagają rodzicom podzielić pokój dzieci czy wnuczkowi, który dostał jako prezent na nową drogę życia auto po dziadku. Banknoty przedstawiają także „Modę na Zero” – kredyt ratalny z możliwością wcześniejszej, bezkosztowej spłaty. W rolę banknotów wcielili się członkowie kabaretu Formacja Chatelet, którzy wystąpili także w poprzedniej kampanii marki.

Kostiumy do czterech spotów zaprojektowała jedna z najsłynniejszych kostiumografek w Polsce – Dorota Roqueplo, która tworzyła stroje do takich filmów jak: „Karski”, „Miasto 44”, „Plac Zbawiciela”, „Mój Nikifor”. Spoty wyreżyserował Łukasz Jaworski, twórca filmów reklamowych oraz seriali takich jak „Usta, Usta” czy „39 i pół”.

Za przygotowanie reklamy odpowiadała agencja Unlimited, z którą Wonga współpracuje od 2014 r. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film.

– To już druga odsłona kampanii Wonga, w której najważniejszy jest przekaz, że odpowiedzialność  i transparentność jest nieodzownym elementem biznesu, co obecnie jest bardzo cenne – mówi Piotr Soszyński, właściciel agencji Unlimited.

Reklama będzie emitowana w najpopularniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w 69 kanałach tematycznych. Spot będzie towarzyszył najczęściej oglądanym programom, np. śniadaniowym, prognozom pogody, wiadomościom sportowym, a także filmom i serialom.

Oprócz kampanii telewizyjnej, 30 lipca startuje także kampania on-linowa. Za działania marketingowe w internecie odpowiada firma iProspect, która zajmuje się zakupem mediów i optymalizacją działań.

– Kampania planowana jest na największych portalach: WP, o2, Onet, Gazeta.pl, Allegro, a także w sieciach: GDN, Businessclick, czy Digitalcontact. Spoty on-line będą również promowane na platformach: YouTube, Facebook oraz VOD: w tym Ipla, WP, TVN – tłumaczy Aneta Gergont-Gałązka, senior online manager w Wonga w Polsce.


W kampanii Barbara Tomkowiak wciela się w postać banknotu o nominale 100 zł. Jest zadowoloną z życia Setką, adorowaną przez Pięćdziesiątkę. Sympatyczna, uśmiechnięta, bystra, lekko kokietująca kolegów Jest rozważna w kwestiach finansowych, potrafi mądrze zarządzać zespołem banknotów.

Adam Małczyk wciela się w postać banknotu o nominale 200 zł. Jest najmądrzejszym banknotem w grupie. Zawsze opanowany, elokwentny, zdecydowany i szarmancki, to niepisany lider grupy banknotów o najwyższym nominale.

Michał Pałubski wciela się w postać banknotu o nominale 50 zł. Jest radosnym, ciekawskim i zabawnym banknotem, który lubi żartować i prowokować, podkochuje się w Setce (Basi).

Źródło: wonga.com

www.wonga.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764