logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze wzmacnia zespół trzema transferami

  PR 14.07.2020, przeczytano 322 razy
ilustracja

Do zespołu agencji Kamikaze dołączyły Paulina Pytel - na stanowisko Account Executive, Dominika Kościółek - również jako Account Executive, oraz Anna Kawecka - na stanowisko Junior Graphic Designer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-wzmacnia-zespol-trzema-transferami,387773,artykul.html

Dominika Kościółek bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze pracowała w Hexagon Geospatial, na stanowisku Junior Product Manager, wcześniej przez 3 lata pracowała w wydawnictwie Bio-Tech Media, jako dziennikarka zajmująca się tematyką biotechnologii (od listopada 2019 r. pełniła w wydawnictwie także rolę Social Media Manager/Moderator). Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Biotechnologia, specjalizacja: Biotechnologia mikrobiologiczna).

Paulina Pytel przed przyjściem do Kamikaze pracowała od 2018 r. w agencji Lightscape, najpierw na stanowisku Junior Account Executive, a następnie Account Executive, obsługując klientów z branży finansowej (np. Intrum) i IT (np. Linux Polska). Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, specjalizacja: PR & Branding).

ilustracjastrzałka

Anna Kawecka karierę zawodową rozpoczynała w 2015 r., pracując w wydawnictwie Ameet Publishing, jako Graphic Designer/Illustrator (pracowała np. przy produkcji publikacji na licencji Lego). Następnie zdobywała doświadczenie w agencjach reklamowych Hycom.digital i Aplan Media. W tym czasie współpracowała z takimi klientami, jak m.in. Orange, Polska Organizacja Turystyczna czy Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi (kierunek grafika projektowa).

ilustracjastrzałka

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry oraz agencja Dragon Rouge współpracują z Electromobility Poland przy wprowadzeniu marki Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania reklamowa nowej linii przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
Ruszyła wielka loteria Cheetos
Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764