logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Hochland od Opus B

  PR 07.09.2018, przeczytano 334 razy
ilustracjastrzałka

Zespół Opus B przygotował kampanię digital dla serów żółtych w plastrach Hochland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-hochland-od-opus-b,37821,artykul.html

Agencja przygotowała komunikację online dla całego portfolio serów żółtych Hochland oraz nowego produktu - sera Burger&Toast w formie grubych plastrów.

- Wszyscy kochamy kanapki, a nasze uczucie jest szczególnie gorące, gdy pojawia się w nich ser. Miłość tą zobrazowaliśmy poprzez szczere i humorystyczne wyznania, bazujące na podobieństwie słów „serce” i „ser” - TŁUMACZY AGNIESZKA WOJTYNIAK, COPYWRITER W OPUS B.

Autorzy kreacji podkreślili wyjątkowość i apetyczność serów, pamiętając przy tym o aspekcie edukacyjnym. Pokazali wyróżniki sera żółtego Hochland, takie jak brak konserwantów, użycie wyłącznie polskiego mleka do ich produkcji oraz fakt, że są wolne od GMO.

Kampania obejmuje dwa spoty emitowane w internecie, display oraz kreacje w social media.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764