logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Hochland od Opus B

  PR 07.09.2018, przeczytano 525 razy
ilustracjastrzałka

Zespół Opus B przygotował kampanię digital dla serów żółtych w plastrach Hochland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-hochland-od-opus-b,37821,artykul.html

Agencja przygotowała komunikację online dla całego portfolio serów żółtych Hochland oraz nowego produktu - sera Burger&Toast w formie grubych plastrów.

- Wszyscy kochamy kanapki, a nasze uczucie jest szczególnie gorące, gdy pojawia się w nich ser. Miłość tą zobrazowaliśmy poprzez szczere i humorystyczne wyznania, bazujące na podobieństwie słów „serce” i „ser” - TŁUMACZY AGNIESZKA WOJTYNIAK, COPYWRITER W OPUS B.

Autorzy kreacji podkreślili wyjątkowość i apetyczność serów, pamiętając przy tym o aspekcie edukacyjnym. Pokazali wyróżniki sera żółtego Hochland, takie jak brak konserwantów, użycie wyłącznie polskiego mleka do ich produkcji oraz fakt, że są wolne od GMO.

Kampania obejmuje dwa spoty emitowane w internecie, display oraz kreacje w social media.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764