logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Nescafé Gold dla kochających kawę

  PR 29.05.2013, przeczytano 2691 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Kawa kochających kawę” marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieciach handlowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-nescaf%C3%A9-gold-dla-kochajacych-kawe,18852,artykul.html

Zdecydowaliśmy się na kampanię promocyjną, by przypomnieć konsumentom o marce NESCAFÉ GOLD i zachęcić ich do spróbowania naszej kawy. Działania reklamowe kierujemy do osób, które cenią wysoką jakość i szukają produktów odpowiadających ich gustom. Kampania zwraca uwagę na to, że kawa NESCAFÉ GOLD to idealna mieszanka ziaren arabiki i robusty, gwarantująca niezwykle głęboki smak  – mówi Dorota Gawrońska, Senior Product Manager marki NESCAFÉ GOLD.

W ramach kampanii telewizyjnej emitowany jest nowy, 15-sekundowy spot. Kampania swoim zasięgiem obejmuje główne stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne. Spot emitowany jest również na platformie VOD. W celu wzmocnienia komunikacji, marka zaplanowała także działania na fan page’u NESCAFÉ na Facebooku.

Dopełnieniem promocji telewizyjnej i internetowej jest ogólnopolska kampania billboardowa. Plakaty reklamujące kawę NESCAFÉ GOLD widoczne są na wielu tablicach w całej Polsce, w tym również w warszawskim metrze.

Działania będą dodatkowo wzmocnione degustacjami w największych sieciach handlowych. Przez trzy weekendy maja i czerwca w hipermarketach i supermarketach w całej Polsce będzie można spróbować kawy NESCAFÉ GOLD oraz nowości NESCAFÉ GOLD Crema i NESCAFÉ GOLD Intense.

Kampania telewizyjna została przygotowana przez agencję Publicis Sp. z o. o., za zakup mediów oraz kampanię digitalową odpowiada MEC Sp. z o.o., a za działania w sieciach handlowych agencja HAVAS.

Źródło: Nestlé

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764