logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Onetu #100latPolsko nominowana do INMA Global Media Award 2019

  PR 08.03.2019, przeczytano 307 razy

Ringier Axel Springer Polska nominowana do prestiżowej nagrody Global Media Awards 2019. Jury doceniło kampanię #100latPolsko marki Onet w kategorii „Najlepszy PR lub kampania społeczna” za „Budowanie zaufania do marki poprzez zjednoczenie podzielonego społeczeństwa”. Kampania dotyczyła setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, w ramach działań powstała m.in. platforma #100latPolsko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-onetu-100latpolsko-nominowana-do-inma-global-media-award-2019,381550,artykul.html

Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych (INMA) ogłosiło wczoraj finalistów konkursu, w którym oceniane są najlepsze kampanie firm medialnych z całego świata. Ich celem powinno być zwiększenie oglądalności, przychodów oraz rozpoznawalności marek. Do tegorocznej edycji konkursu, organizowanego od 1937 roku, wpłynęły 644 zgłoszenia od 165 firm medialnych z 34 krajów. Międzynarodowe jury, składające się z 46 członków z 15 krajów, wybrało 194 finalistów w 20 kategoriach i dwóch grupach: marki globalne/krajowe oraz marki regionalne/lokalne.

Ringier Axel Springer Polska została nominowana za kampanię marki Onet z 2018 roku. Jej myślą przewodnią był patriotyzm, rozumiany jako umiejętność znalezienia wspólnego języka ponad podziałami. Onet występował w niej jako medium otwarte na dialog, łączące ludzi o różnych poglądach i promujące wartości wspólne dla wszystkich Polaków.

Głównym motywem powtarzającym się w kampanii, na którym oparto działania, był Mazurek Dąbrowskiego. Jego rolę w budowaniu więzi społecznych podkreślał spot „Łączy nas Hymn” – wyreżyserowany przez Wojciecha Smarzowskiego. Opowiedziana w nim historia pokazuje przedstawicieli różnych grup wiekowych i społecznych, reprezentujących odmienne poglądy, którzy wspólnie śpiewają hymn Rzeczypospolitej Polskiej. Całość działań była realizowana pod wspólnym hasłem „100 lat Polsko” i była oznakowana jubileuszową wersją logotypu Onet.

Działania marketingowe i redakcyjne wsparła kampania w radiu, telewizji, kinach i na nośnikach digitalowych.

Towarzyszyły jej niestandardowe akcje outdoorowe m. in.: murale w Warszawie, Krakowie i Gdańsku, wiaty z wifi i ekrany LED na lotniskach, dworcach oraz w metrze, darmowe bilety do muzeów, album z największymi polskimi hitami, wideo ze wspólnego szycia flagi przez różne grupy Polaków, a także komunikacja w mediach społecznościowych opatrzona hasztagiem #100latPolsko. Na potrzeby akcji powstało ponad 300 artykułów i materiałów wideo nawiązujących do najważniejszych momentów w historii Polski. Kampania trwała kilka miesięcy, aż do 11 listopada. Tego dnia wyemitowano trzy materiały wideo o wynalazkach Polaków, które zostały docenione na całym świecie.

Laureatów nagrody, przyznawanej przez INMA, poznamy 17 maja w Nowym Jorku. Wręczenie statuetek odbędzie się podczas Gali organizowanej na zakończenie 89. Corocznego Światowego Kongresu Mediów Informacyjnych, który odbywa się w dniach 13-17 maja.

Onet po raz pierwszy został nagrodzony INMA Global Media Award w 2017 roku. Wówczas w kategorii Best Use of Mobile doceniono aplikację mobilną, jej unikalną funkcjonalność odsłuchu artykułów oraz dostęp do serwisu informacyjnego w wersji audio. Wyróżniono również zaimplementowanie w aplikacji technologii text-to-speech, pozwalającej na słuchanie artykułów bez potrzeby ich czytania i uruchamianie tej funkcjonalności komendą głosową „Onet, czytaj”.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Siła Natury” - Herbapol-Lublin startuje z kampanią napojów
„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów herbat, dżemów i syropów, wprowadza na rynek gotowe do picia napoje ziołowe i herbaciane. Dotychczasowa oferta została wzbogacona o ziołowe napoje funkcjonalne „Uroda” i „Detox” na bazie ekstraktów z ziół i owoców oraz napoje herbaciane Herbapol...
Omega z wyjątkową kampanią telewizyjną
Dziś startuje wyjątkowa i historyczna kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu. Za zakup mediów odpowiada zespół LuxHub w Havas Media Group.
TFP Grafika na Festiwalmarketingu.pl: Druk 3D dla POS i branży opakowań
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
Wirtualny influencer z Opus B na profilu KFC
Eksperci zespołu digital Opus B na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764