logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Onetu #100latPolsko nominowana do INMA Global Media Award 2019

  PR 08.03.2019, przeczytano 323 razy

Ringier Axel Springer Polska nominowana do prestiżowej nagrody Global Media Awards 2019. Jury doceniło kampanię #100latPolsko marki Onet w kategorii „Najlepszy PR lub kampania społeczna” za „Budowanie zaufania do marki poprzez zjednoczenie podzielonego społeczeństwa”. Kampania dotyczyła setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, w ramach działań powstała m.in. platforma #100latPolsko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-onetu-100latpolsko-nominowana-do-inma-global-media-award-2019,381550,artykul.html

Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych (INMA) ogłosiło wczoraj finalistów konkursu, w którym oceniane są najlepsze kampanie firm medialnych z całego świata. Ich celem powinno być zwiększenie oglądalności, przychodów oraz rozpoznawalności marek. Do tegorocznej edycji konkursu, organizowanego od 1937 roku, wpłynęły 644 zgłoszenia od 165 firm medialnych z 34 krajów. Międzynarodowe jury, składające się z 46 członków z 15 krajów, wybrało 194 finalistów w 20 kategoriach i dwóch grupach: marki globalne/krajowe oraz marki regionalne/lokalne.

Ringier Axel Springer Polska została nominowana za kampanię marki Onet z 2018 roku. Jej myślą przewodnią był patriotyzm, rozumiany jako umiejętność znalezienia wspólnego języka ponad podziałami. Onet występował w niej jako medium otwarte na dialog, łączące ludzi o różnych poglądach i promujące wartości wspólne dla wszystkich Polaków.

Głównym motywem powtarzającym się w kampanii, na którym oparto działania, był Mazurek Dąbrowskiego. Jego rolę w budowaniu więzi społecznych podkreślał spot „Łączy nas Hymn” – wyreżyserowany przez Wojciecha Smarzowskiego. Opowiedziana w nim historia pokazuje przedstawicieli różnych grup wiekowych i społecznych, reprezentujących odmienne poglądy, którzy wspólnie śpiewają hymn Rzeczypospolitej Polskiej. Całość działań była realizowana pod wspólnym hasłem „100 lat Polsko” i była oznakowana jubileuszową wersją logotypu Onet.

Działania marketingowe i redakcyjne wsparła kampania w radiu, telewizji, kinach i na nośnikach digitalowych.

Towarzyszyły jej niestandardowe akcje outdoorowe m. in.: murale w Warszawie, Krakowie i Gdańsku, wiaty z wifi i ekrany LED na lotniskach, dworcach oraz w metrze, darmowe bilety do muzeów, album z największymi polskimi hitami, wideo ze wspólnego szycia flagi przez różne grupy Polaków, a także komunikacja w mediach społecznościowych opatrzona hasztagiem #100latPolsko. Na potrzeby akcji powstało ponad 300 artykułów i materiałów wideo nawiązujących do najważniejszych momentów w historii Polski. Kampania trwała kilka miesięcy, aż do 11 listopada. Tego dnia wyemitowano trzy materiały wideo o wynalazkach Polaków, które zostały docenione na całym świecie.

Laureatów nagrody, przyznawanej przez INMA, poznamy 17 maja w Nowym Jorku. Wręczenie statuetek odbędzie się podczas Gali organizowanej na zakończenie 89. Corocznego Światowego Kongresu Mediów Informacyjnych, który odbywa się w dniach 13-17 maja.

Onet po raz pierwszy został nagrodzony INMA Global Media Award w 2017 roku. Wówczas w kategorii Best Use of Mobile doceniono aplikację mobilną, jej unikalną funkcjonalność odsłuchu artykułów oraz dostęp do serwisu informacyjnego w wersji audio. Wyróżniono również zaimplementowanie w aplikacji technologii text-to-speech, pozwalającej na słuchanie artykułów bez potrzeby ich czytania i uruchamianie tej funkcjonalności komendą głosową „Onet, czytaj”.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarka sublimacyjna Mutoh RJ-900 XG – już kilkaset egzemplarzy pracuje w Polsce
„Dobre i tanie” w teorii nie istnieje, a jednak inżynierom japońskiej firmy Mutoh udało się zaprojektować drukarkę, która znajduje zastosowanie w startupach i potężnych fabrykach.
Pol’and’Rock Festival: Co się działo w Miasteczku Leszka?
Dobra muzyka, zabawa i pozytywni ludzie – taka była 25 edycja festiwalu Pol’and’Rock. W festiwalowym Miasteczku czekały liczne atrakcje, konkursy, koncerty oraz influencerzy z jego ekipy. Wspólna zabawa na Pol’and’Rock to tylko część działań realizowanych w ramach platformy Lech Music.
Leo Burnett dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski we współpracy z agencją Leo Burnett zaprasza do odwiedzenia przestrzeni, w której sztuka współczesna zaskakuje i wywołuje emocje oraz zachęca do aktywnego wyrażania swojego zdania. Od 1 sierpnia w prasie, Internecie i na ulicach Warszawy zobaczymy kreacje reklamowe zachęcające do złożenia wizyty w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek...
Żubr znika z etykiet… na rzecz zagrożonych gatunków
Żubr wystartował z wyjątkową akcją, której celem jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt. Aby uzmysłowić skalę zagrożenia, Żubr zniknie z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca trzem gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Akcja prowadzona jest we współpracy z WWF, jedną z największych światowych organizacji zajmujących się ochroną...
Sony zdobywa rekordową liczbę nagród w konkursie Eisa 2019
Sony ogłosiło swój wielki sukces w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu organizowanego przez stowarzyszenie Expert Imaging and Sound Association (EISA). Firma zdobyła rekordową liczbę siedmiu nagród, w tym po raz pierwszy w kategorii „Innowacja w dziedzinie fotografii”. EISA zrzesza 55 specjalistycznych czasopism z 29 krajów z całego świata i cieszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764