logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Onetu #100latPolsko nominowana do INMA Global Media Award 2019

  PR 08.03.2019, przeczytano 690 razy

Ringier Axel Springer Polska nominowana do prestiżowej nagrody Global Media Awards 2019. Jury doceniło kampanię #100latPolsko marki Onet w kategorii „Najlepszy PR lub kampania społeczna” za „Budowanie zaufania do marki poprzez zjednoczenie podzielonego społeczeństwa”. Kampania dotyczyła setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, w ramach działań powstała m.in. platforma #100latPolsko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-onetu-100latpolsko-nominowana-do-inma-global-media-award-2019,381550,artykul.html

Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych (INMA) ogłosiło wczoraj finalistów konkursu, w którym oceniane są najlepsze kampanie firm medialnych z całego świata. Ich celem powinno być zwiększenie oglądalności, przychodów oraz rozpoznawalności marek. Do tegorocznej edycji konkursu, organizowanego od 1937 roku, wpłynęły 644 zgłoszenia od 165 firm medialnych z 34 krajów. Międzynarodowe jury, składające się z 46 członków z 15 krajów, wybrało 194 finalistów w 20 kategoriach i dwóch grupach: marki globalne/krajowe oraz marki regionalne/lokalne.

Ringier Axel Springer Polska została nominowana za kampanię marki Onet z 2018 roku. Jej myślą przewodnią był patriotyzm, rozumiany jako umiejętność znalezienia wspólnego języka ponad podziałami. Onet występował w niej jako medium otwarte na dialog, łączące ludzi o różnych poglądach i promujące wartości wspólne dla wszystkich Polaków.

Głównym motywem powtarzającym się w kampanii, na którym oparto działania, był Mazurek Dąbrowskiego. Jego rolę w budowaniu więzi społecznych podkreślał spot „Łączy nas Hymn” – wyreżyserowany przez Wojciecha Smarzowskiego. Opowiedziana w nim historia pokazuje przedstawicieli różnych grup wiekowych i społecznych, reprezentujących odmienne poglądy, którzy wspólnie śpiewają hymn Rzeczypospolitej Polskiej. Całość działań była realizowana pod wspólnym hasłem „100 lat Polsko” i była oznakowana jubileuszową wersją logotypu Onet.

Działania marketingowe i redakcyjne wsparła kampania w radiu, telewizji, kinach i na nośnikach digitalowych.

Towarzyszyły jej niestandardowe akcje outdoorowe m. in.: murale w Warszawie, Krakowie i Gdańsku, wiaty z wifi i ekrany LED na lotniskach, dworcach oraz w metrze, darmowe bilety do muzeów, album z największymi polskimi hitami, wideo ze wspólnego szycia flagi przez różne grupy Polaków, a także komunikacja w mediach społecznościowych opatrzona hasztagiem #100latPolsko. Na potrzeby akcji powstało ponad 300 artykułów i materiałów wideo nawiązujących do najważniejszych momentów w historii Polski. Kampania trwała kilka miesięcy, aż do 11 listopada. Tego dnia wyemitowano trzy materiały wideo o wynalazkach Polaków, które zostały docenione na całym świecie.

Laureatów nagrody, przyznawanej przez INMA, poznamy 17 maja w Nowym Jorku. Wręczenie statuetek odbędzie się podczas Gali organizowanej na zakończenie 89. Corocznego Światowego Kongresu Mediów Informacyjnych, który odbywa się w dniach 13-17 maja.

Onet po raz pierwszy został nagrodzony INMA Global Media Award w 2017 roku. Wówczas w kategorii Best Use of Mobile doceniono aplikację mobilną, jej unikalną funkcjonalność odsłuchu artykułów oraz dostęp do serwisu informacyjnego w wersji audio. Wyróżniono również zaimplementowanie w aplikacji technologii text-to-speech, pozwalającej na słuchanie artykułów bez potrzeby ich czytania i uruchamianie tej funkcjonalności komendą głosową „Onet, czytaj”.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764