logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Onetu #100latPolsko nominowana do INMA Global Media Award 2019

  PR 08.03.2019, przeczytano 388 razy

Ringier Axel Springer Polska nominowana do prestiżowej nagrody Global Media Awards 2019. Jury doceniło kampanię #100latPolsko marki Onet w kategorii „Najlepszy PR lub kampania społeczna” za „Budowanie zaufania do marki poprzez zjednoczenie podzielonego społeczeństwa”. Kampania dotyczyła setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, w ramach działań powstała m.in. platforma #100latPolsko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-onetu-100latpolsko-nominowana-do-inma-global-media-award-2019,381550,artykul.html

Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych (INMA) ogłosiło wczoraj finalistów konkursu, w którym oceniane są najlepsze kampanie firm medialnych z całego świata. Ich celem powinno być zwiększenie oglądalności, przychodów oraz rozpoznawalności marek. Do tegorocznej edycji konkursu, organizowanego od 1937 roku, wpłynęły 644 zgłoszenia od 165 firm medialnych z 34 krajów. Międzynarodowe jury, składające się z 46 członków z 15 krajów, wybrało 194 finalistów w 20 kategoriach i dwóch grupach: marki globalne/krajowe oraz marki regionalne/lokalne.

Ringier Axel Springer Polska została nominowana za kampanię marki Onet z 2018 roku. Jej myślą przewodnią był patriotyzm, rozumiany jako umiejętność znalezienia wspólnego języka ponad podziałami. Onet występował w niej jako medium otwarte na dialog, łączące ludzi o różnych poglądach i promujące wartości wspólne dla wszystkich Polaków.

Głównym motywem powtarzającym się w kampanii, na którym oparto działania, był Mazurek Dąbrowskiego. Jego rolę w budowaniu więzi społecznych podkreślał spot „Łączy nas Hymn” – wyreżyserowany przez Wojciecha Smarzowskiego. Opowiedziana w nim historia pokazuje przedstawicieli różnych grup wiekowych i społecznych, reprezentujących odmienne poglądy, którzy wspólnie śpiewają hymn Rzeczypospolitej Polskiej. Całość działań była realizowana pod wspólnym hasłem „100 lat Polsko” i była oznakowana jubileuszową wersją logotypu Onet.

Działania marketingowe i redakcyjne wsparła kampania w radiu, telewizji, kinach i na nośnikach digitalowych.

Towarzyszyły jej niestandardowe akcje outdoorowe m. in.: murale w Warszawie, Krakowie i Gdańsku, wiaty z wifi i ekrany LED na lotniskach, dworcach oraz w metrze, darmowe bilety do muzeów, album z największymi polskimi hitami, wideo ze wspólnego szycia flagi przez różne grupy Polaków, a także komunikacja w mediach społecznościowych opatrzona hasztagiem #100latPolsko. Na potrzeby akcji powstało ponad 300 artykułów i materiałów wideo nawiązujących do najważniejszych momentów w historii Polski. Kampania trwała kilka miesięcy, aż do 11 listopada. Tego dnia wyemitowano trzy materiały wideo o wynalazkach Polaków, które zostały docenione na całym świecie.

Laureatów nagrody, przyznawanej przez INMA, poznamy 17 maja w Nowym Jorku. Wręczenie statuetek odbędzie się podczas Gali organizowanej na zakończenie 89. Corocznego Światowego Kongresu Mediów Informacyjnych, który odbywa się w dniach 13-17 maja.

Onet po raz pierwszy został nagrodzony INMA Global Media Award w 2017 roku. Wówczas w kategorii Best Use of Mobile doceniono aplikację mobilną, jej unikalną funkcjonalność odsłuchu artykułów oraz dostęp do serwisu informacyjnego w wersji audio. Wyróżniono również zaimplementowanie w aplikacji technologii text-to-speech, pozwalającej na słuchanie artykułów bez potrzeby ich czytania i uruchamianie tej funkcjonalności komendą głosową „Onet, czytaj”.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już 4.06. Webinarium nt. ploterów Mimaki
Marka Mimaki jest znana na całym świecie. Również w Polsce cieszy się bardzo dobra opinią Klientów.
Walk Creative oraz Szut Szut Studio z produkcją dla Vision Express
Agencja WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię reklamową dla marki Vision Express, lidera branży optycznej w Polsce. Najnowsza odsłona promuje serię okularów przeciwsłonecznych i zaskakuje zarówno koncepcją, jak i samą formą przekazu. WALK Creative opracowało strategię oraz koncept kreatywny kampanii. SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za...
Yuyu Pharma podpisuje umowę na kampanię na boisku do baseballu
Yuyu Pharma, koreańska firma farmaceutyczna podpisała umowę reklamową z gazetą Korea Economic Daily, która posiada prawa do reklam na stadionie Jamsil Baseball Stadium w Seulu. W ramach nowej kampanii reklamowej logo firmy Yuyu Pharma zostanie namalowane wzdłuż linii pierwszej bazy na stadionie, co zapewni jego widoczność podczas transmitowanych w telewizji meczów.
Zmiana w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Z dniem 1 czerwca br. w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze następuje zmiana. W ramach zastępstwa, obowiązki kierownika komunikacji marketingowej i PR sprawować będzie Mikołaj Matuszewski. Czasowa nieobecność Magdy Piekarczyk związana jest ze zmianami w życiu prywatnym.
Aparat ZV-1 i kamera 4K Handycam FDR-AX43: nowości Sony dla blogerów
Aparat ZV-1 reprezentuje nowo powstałą kategorię urządzeń przeznaczonych specjalnie dla twórców filmów, a kamera AX43 to nowy, miniaturowy model 4K Handycam z zaawansowanymi technologiami stabilizacji obrazu
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764