logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania teaserowa „Idealiści” promujeOpen Eyes Economy Summit

  PR 18.10.2019, przeczytano 564 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-teaserowa-_idealisci_-promujeopen-eyes-economy-summit,384404,artykul.html

1 października w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie pojawiła się nietypowa kampania. Na billboardach przedstawiono postacie z zamkniętymi oczami, którym towarzyszyły prowokujące hasła. Dziś billboardy zostały zamienione, a na ich miejscu ukazała się druga odsłona akcji „Idealiści”.

- „Idealista” to słowo, które bywa dziś traktowane z pewnym lekceważeniem – jest trochę staroświeckie i wydaje się nie pasować do naszej epoki. W ramach open eyes economy myślimy inaczej, a nasza podstawowa teza brzmi: „Nie ma przyszłości bez idealistów”. Idealizm to jedyny sposób na powstrzymanie globalnych kryzysów – zdrowy rozsądek na miarę naszych czasów. – mówi Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny OEES, CCO Eskadry.

Kampanię promują twarze sześciu „idealistów” reprezentujących różne dziedziny życia: były minister w ekwadorskim rządzie, prezeska dużej firmy technologicznej, miejska aktywistka, założyciel jednego z najpopularniejszych uniwersytetów w Polsce oraz studentka. Każda z osób symbolizuje konkretne wartości, które są nieodłącznym elementem Open Eyes Economy Summit – międzynarodowego kongresu ekonomii wartości, który odbywa się w Krakowie.

ilustracjastrzałka

- Hasła dopasowane są do sześciorga bohaterów noszących niebieskie okulary (symbol OEES). Jest wśród nich były Minister Energetyki i Górnictwa Ekwadoru Alberto Acosta – polityk, który stanął w obronie znajdującego się w amazońskiej dżungli Parku Narodowego Yasuní i mieszkających w nim plemion, stanowczo sprzeciwiając się wydobyciu ropy na tym terenie. Na innym billboardzie zobaczymy Dominikę Bettman – charyzmatyczną prezeskę firmy Siemens, która jest żywym dowodem na to, że kobiety są niezbędne w świecie nowych technologii. Kolejna postać to Piotr Voelkel – twórca meblarskiej marki VOX, mecenas sztuki i założyciel Uniwersytetu SWPS. W kampanii występują też krakowska animatorka kultury i miejska aktywistka Iza Chyłek oraz Jadzia Wytrwał – studentka z Krakowa. Każdy z naszych bohaterów to inna historia, inny problem i inny temat poruszany w ramach tegorocznego Open Eyes Economy Summit. – tłumaczy Katarzyna Kantner – copywriter w Eskadrze odpowiedzialna za koncept kampanii.

ilustracjastrzałka

Poprzednim kreacjom towarzyszyły prowokacyjne hasła odwołujące się do stereotypów. W drugiej odsłonie zostały zastąpione komunikatami, które celnie ripostują użyte pierwotnie slogany.

- Na teaserowych bilbordach postanowiliśmy umieścić obiegowe opinie, niesprawiedliwe sądy i powszechnie powtarzane frazesy. Wydrukowane w dużym formacie kłują w oczy, prowokują, przyciągają uwagę. Dla nas to kwintesencja najgorszych cech starej ekonomii, od której odchodzimy na OEES – takiej, która za cel stawia sobie wyłącznie zysk, władzę i bezmyślny konsumpcjonizm. Widoczni na key visualach bohaterowie kampanii mają zamknięte oczy – to symbol braku świadomości. W revealu oczy postaci są już otwarte, a hasła są zgodne z ideami open eyes economy. – pointuje Kantner.

ilustracjastrzałka

Kampania „Idealiści” promuje tegoroczną edycję Open Eyes Economy Summit – międzynarodowego kongresu ekonomii wartości, który odbywa się 19 i 20 listopada w Centrum Kongresowym ICE Kraków.

Źródło: Eskadra

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kanlux, jedna z europejskich firm sektora oświetleniowego, przedłużyła współpracę z krakowską agencją More Bananas. Specjaliści od marketingu zajmują się mediami społecznościowymi śląskiej marki oraz kampaniami Facebook Ads i Google Ads.
Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience
Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.
Karolina Studzińska w 19 Południku
Z początkiem czerwca br. do zespołu 19 Południka dołączyła Karolina Studzińska, obejmując stanowisko Project Managera. Jest odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie projektami obsługiwanych przez agencję klientów.
Serviceplan Health autorem kolejnej kampanii dla marki Biotebal
Serviceplan Health (Group One) - warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, realizuje kolejny projekt  dla  marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz trzeci z rzędu odpowiada agencja kreatywna...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764