logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kanał Sportowy nadaje w Biedronce

  PR 23.09.2022, przeczytano 1216 razy
ilustracjastrzałka

Wygodna kanapa, koszulka sportowa i kufel złotego trunku to zwykle dobry przepis na dzień meczowy. W trakcie jesiennej aury warto jednak do ręki wziąć kubek z ciepłym napojem, który rozgrzeje nas nawet, jeśli mecz nie przynosi dużych emocji. Od czwartku, 22 września, w Biedronce dostępne będą kubki z wytłoczeniem, kubki zmieniające kolor oraz kubki termiczne Kanału Sportowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kanal-sportowy-nadaje-w-biedronce,397332,artykul.html

Gdy pogoda na zewnątrz zaczyna być coraz mniej przyjemna, wiele osób odkłada sportowy strój do szafy i przestawia się na podziwianie dokonań sportowców na boiskach, torach czy kortach. Od 22 września, klienci Biedronki mogą zaopatrzyć się w niezbędne podczas jesiennych wieczorów kubki sygnowane przez jeden z najpopularniejszych kanałów w Polsce – Kanał Sportowy. To druga współpraca pomiędzy Biedronką i Kanałem Sportowym.

- Cieszymy się na kontynuowanie współpracy z Biedronką przy sprzedaży kolejnych produktów Kanału Sportowego. Nauczeni doświadczeniem poprzedniej promocji, tym razem z pełnym przekonaniem przekazujemy w ręce naszych widzów i klientów artykuły najwyższej jakości. Mamy nadzieję, że przypadną im do gustu. - Agnieszka Prachniak, dyrektor ds. rozwoju biznesu Kanału Sportowego

W ofercie sieci Biedronka znajdują się kubki ceramiczne zmieniające kolor o pojemności 450 ml, kubki ceramiczne z wytłoczeniami o poj. 450 ml oraz kubki termiczne o poj. 480 ml. Każdy rodzaj kubków dostępny jest w 4 unikalnych wzorach sportowych lub wzorach z podobiznami założycieli Kanału Sportowego: Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego.

- Biedronka rozwija relację z Kanałem Sportowym, po raz drugi wprowadzając do oferty produkty sygnowane ich logotypem. Od czwartku, 22 września, nasi klienci będą mogli kupić takie same kubki, z jakich w trakcie programów piją ich ulubieni prowadzący. - Joanna Fyalkowska, kupiec w sieci Biedronka

ilustracjastrzałka

Źródło: Biedronka

www.biedronka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764