logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kanał Sportowy nadaje w Biedronce

  PR 23.09.2022, przeczytano 498 razy
ilustracjastrzałka

Wygodna kanapa, koszulka sportowa i kufel złotego trunku to zwykle dobry przepis na dzień meczowy. W trakcie jesiennej aury warto jednak do ręki wziąć kubek z ciepłym napojem, który rozgrzeje nas nawet, jeśli mecz nie przynosi dużych emocji. Od czwartku, 22 września, w Biedronce dostępne będą kubki z wytłoczeniem, kubki zmieniające kolor oraz kubki termiczne Kanału Sportowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kanal-sportowy-nadaje-w-biedronce,397332,artykul.html

Gdy pogoda na zewnątrz zaczyna być coraz mniej przyjemna, wiele osób odkłada sportowy strój do szafy i przestawia się na podziwianie dokonań sportowców na boiskach, torach czy kortach. Od 22 września, klienci Biedronki mogą zaopatrzyć się w niezbędne podczas jesiennych wieczorów kubki sygnowane przez jeden z najpopularniejszych kanałów w Polsce – Kanał Sportowy. To druga współpraca pomiędzy Biedronką i Kanałem Sportowym.

- Cieszymy się na kontynuowanie współpracy z Biedronką przy sprzedaży kolejnych produktów Kanału Sportowego. Nauczeni doświadczeniem poprzedniej promocji, tym razem z pełnym przekonaniem przekazujemy w ręce naszych widzów i klientów artykuły najwyższej jakości. Mamy nadzieję, że przypadną im do gustu. - Agnieszka Prachniak, dyrektor ds. rozwoju biznesu Kanału Sportowego

W ofercie sieci Biedronka znajdują się kubki ceramiczne zmieniające kolor o pojemności 450 ml, kubki ceramiczne z wytłoczeniami o poj. 450 ml oraz kubki termiczne o poj. 480 ml. Każdy rodzaj kubków dostępny jest w 4 unikalnych wzorach sportowych lub wzorach z podobiznami założycieli Kanału Sportowego: Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego.

- Biedronka rozwija relację z Kanałem Sportowym, po raz drugi wprowadzając do oferty produkty sygnowane ich logotypem. Od czwartku, 22 września, nasi klienci będą mogli kupić takie same kubki, z jakich w trakcie programów piją ich ulubieni prowadzący. - Joanna Fyalkowska, kupiec w sieci Biedronka

ilustracjastrzałka

Źródło: Biedronka

www.biedronka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Gdy myślisz, że szklanki z których schodzi nadruk to dno, przychodzi Stanowski i udowadnia, że da się zejść jeszcze niżej.

avatar użytkownika
,

W jaki sposób on to udowadnia?  

avatar użytkownika
,

Aaa Ty jesteś z tych, co już sobie kupili ten kubek i za nic nie dasz sobie wmówić, że są paskudne jak rzygi.  

avatar użytkownika
,

Dlaczego proste pytanie wywołuje u Ciebie agresję i rozbudza niezdrowe ambicje domorosłego psychoanalityka?  

avatar użytkownika
,

Aaa rozumiem. Kupiłeś więcej niż jeden.
  

avatar użytkownika
,

Agresja i potrzeba poniżania innych są sygnałem sugerującym istnienie jakichś poważnych deficytów emocjonalnych. Te nie sprzyjają rozumieniu.  

Najnowsze w tym dziale

Rossmann po raz kolejny zajął pierwsze miejsce w rankingu najbardziej zauważalnych w prasie, serwisach internetowych i mediach społecznościowych firm w branży aptek i drogerii. Organizatorem rankingu Top marka jest wydawnictwo Press.
Bankier.pl ponownie wybrany głównym źródłem informacji dla inwestorów giełdowych
Bankier.pl został ponownie uznany za najpopularniejszy i najbardziej wartościowy serwis internetowy dla polskich inwestorów w corocznym badaniu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
Od 1 grudnia br. w pakietach telewizyjnych z dekoderem Netia EvoBox 4K dostępne są cztery nowe kanały w jakości 4K: Love Nature 4K, My Zen 4K, Museum 4K i Travel XP 4. Promocyjnie kanały te dostępne są dla wszystkich użytkowników dekoderów 4K, a docelowo wejdą w skład pakietu L 4K, zawierającego 189 kanałów.  
Dział Sprzedaży Grupy RMF otrzymał główną nagrodę w organizowanym przez branżowy miesięcznik „Media Marketing Polska” rankingu na najlepsze biura reklamy radiowej. Wyróżnienie to trafiło do Grupy RMF już ósmy raz z rzędu.
Wirtualna Polska wraz z należącym do niej serwisem Open FM uruchomiła nadawanie stacji WP Radio w technologii DAB+. Spółka otrzymała koncesje w Warszawie, Tarnowie, Poznaniu, Toruniu, Rzeszowie, Katowicach oraz Częstochowie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764