logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze

  PR 19.01.2021, przeczytano 535 razy
ilustracja

Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-kosinska-rysz-obejmuje-stanowisko-client-service-directora-agencji-kamikaze,389887,artykul.html

Przez ostatnie 2 lata Katarzyna Kosińska-Rysz jako Account Director, odpowiadała za współpracę m.in. z Kaufland Polska, Super-Pharm, Yves Rocher, McCormick czy Shell. Teraz awansuje na stanowisko Client Service Director.

- Jest to nowe stanowisko w naszych strukturach i naturalny ruch związany z rozwojem agencji. Chcemy tworzyć podobne „doświadczenie klienta” dla wszystkich naszych klientów i oczywiście zapewniać im jak najwyższy poziom satysfakcji. Zmiana w strukturach i awans Kasi następują równolegle z przyjęciem strategii rozwoju agencji na kolejne 3 lata. Idziemy w ten sposób dalej i głębiej z organizacją struktur „wokół klienta”, z pracą w teamach klienckich. Ostatni rok dowiódł, że znajomość kategorii klienta, jego wewnętrznych KPI, a nawet procesów decyzyjnych daje szansę na bardzo szybkie reakcje po stronie agencji, większe tempo pracy, korygowanie na bieżąco planów i rzeczywiste partnerstwo. Kasia będzie odpowiadać za realizację strategii agencji w tym obszarze – wyjaśnia Michał Ryszkiewicz, Managing Partner agencji Kamikaze. - Od czasu dołączenia do Kamikaze miałam okazję nie tylko stworzyć warszawski oddział, ale i wspólnie z łódzkim zespołem realizować najlepsze projekty i wspierać długofalowe współprace z naszymi klientami. Dlatego też obecna szansa, przed którą staję, jest naturalna tak dla mnie, jak i całej ekipy Kamikaze - dodaje.

Katarzyna Kosińska-Rysz pracuje w Kamikaze od lutego 2019 roku, kiedy objęła w niej stanowisko Account Directora, przechodząc z agencji Saatchi & Saatchi IS (z analogicznego stanowiska), gdzie przez kilka lat pracowała dla Carrefour Polska. Wcześniej przez 11 lat zdobywała doświadczenie zawodowe w firmach: K2 Internet, TVN oraz Burda International Poland.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764