Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.
Przez ostatnie 2 lata Katarzyna Kosińska-Rysz jako Account Director, odpowiadała za współpracę m.in. z Kaufland Polska, Super-Pharm, Yves Rocher, McCormick czy Shell. Teraz awansuje na stanowisko Client Service Director.
- Jest to nowe stanowisko w naszych strukturach i naturalny ruch związany z rozwojem agencji. Chcemy tworzyć podobne „doświadczenie klienta” dla wszystkich naszych klientów i oczywiście zapewniać im jak najwyższy poziom satysfakcji. Zmiana w strukturach i awans Kasi następują równolegle z przyjęciem strategii rozwoju agencji na kolejne 3 lata. Idziemy w ten sposób dalej i głębiej z organizacją struktur „wokół klienta”, z pracą w teamach klienckich. Ostatni rok dowiódł, że znajomość kategorii klienta, jego wewnętrznych KPI, a nawet procesów decyzyjnych daje szansę na bardzo szybkie reakcje po stronie agencji, większe tempo pracy, korygowanie na bieżąco planów i rzeczywiste partnerstwo. Kasia będzie odpowiadać za realizację strategii agencji w tym obszarze – wyjaśnia Michał Ryszkiewicz, Managing Partner agencji Kamikaze. - Od czasu dołączenia do Kamikaze miałam okazję nie tylko stworzyć warszawski oddział, ale i wspólnie z łódzkim zespołem realizować najlepsze projekty i wspierać długofalowe współprace z naszymi klientami. Dlatego też obecna szansa, przed którą staję, jest naturalna tak dla mnie, jak i całej ekipy Kamikaze - dodaje.
Katarzyna Kosińska-Rysz pracuje w Kamikaze od lutego 2019 roku, kiedy objęła w niej stanowisko Account Directora, przechodząc z agencji Saatchi & Saatchi IS (z analogicznego stanowiska), gdzie przez kilka lat pracowała dla Carrefour Polska. Wcześniej przez 11 lat zdobywała doświadczenie zawodowe w firmach: K2 Internet, TVN oraz Burda International Poland.
Źródło: Kamikaze