logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaufland zachęca klientów do świadomego odżywiania

  PR 01.03.2021, przeczytano 157 razy
ilustracjastrzałka

Co czwarty Polak w trakcie pandemii ograniczył spożycie mięsa. Zaczęliśmy również sięgać po produkty nie tylko zdrowsze, ale też korzystniejsze dla naszej planety[1]. Podążając za tym trendem, Kaufland stworzył w swoich sklepach Strefy Świadomego Odżywiania, dzięki którym klienci łatwo znajdą produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaufland-zacheca-klientow-do-swiadomego-odzywiania,390410,artykul.html

Wege, z niską zawartością, bez glutenu

Strefy Świadomego Odżywiania klienci znajdą w każdym sklepie Kaufland. Obejmują one produkty wegańskie i wegetariańskie, z niską zawartością cukru, bez glutenu, a w sklepach o większej powierzchni sprzedażowej także superżywność oraz produkty dla aktywnych. Strefy Świadomego Odżywiania można łatwo znaleźć m.in. dzięki nośnikom przytwierdzonym do regałów, naklejkom na podłodze oraz plakatom.

- Jedną z trzech najważniejszych motywacji zakupowych Polaków jest możliwość znalezienia potrzebnych artykułów szybko i łatwo. Dlatego w naszych sklepach stworzyliśmy specjalne Strefy Świadomego Odżywiania, gdzie w jednym miejscu znajdują się produkty wegańskie i wegetariańskie, z niską zawartością cukru czy bez glutenu. Dzięki dobrze widocznym oznaczeniom oraz przemyślanemu rozmieszczeniu towarów klienci nie muszą spędzać wiele czasu, aby odnaleźć artykuły, które ich interesują. Mamy także nadzieję, że w ten sposób zachęcimy klientów do spróbowania m.in. produktów z niską zawartością cukru, dzięki którym w łatwy sposób możemy ograniczyć ilość tego składnika w naszej codziennej diecie – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Stawiamy na to, co roślinne

Roślinne odpowiedniki mięsa kupuje już aż 34,4% Polaków[2]. Zapotrzebowanie na produkty wegańskie i wegetariańskie rośnie w związku z tym każdego dnia, dlatego Strefy Świadomego Odżywiania to nie jedyne propozycja sieci Kaufland. W ponad 160 sklepach w strefie artykułów chłodzonych klienci mogą znaleźć w jednym miejscu wegańskie i wegetariańskie artykuły garmażeryjne, w tym liczne produkty marki własnej Kaufland K-take it veggie, a w ponad 70 sklepach sieci regały z wegańską alternatywą dla klasycznego nabiału. Strefy te Kaufland wprowadza stopniowo w kolejnych marketach.

Motywacje konsumentów decydujących się na roślinne zamienniki mięsa lub nabiału są różne. Najczęstsze pobudki to własne zdrowie, troska o planetę, a także dobrostan zwierząt. Spadek spożycia mięsa – według ostatnich badań nawet o 2,3%[3]  – jest efektem rosnącej świadomości konsumentów oraz większej dostępności produktów roślinnych, do której Kaufland znacząco się przyczynia. Wyodrębnienie specjalnych stref z produktami czy też rozwój oferty w odpowiedzi na rynkowe zapotrzebowanie to kolejne kroki podejmowane przez sieć ułatwiające klientom codzienne zakupy.

Źródło: Kaufland Polska

www.kaufland.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Badanie przeprowadzone na zlecenie firmy Upfield, przez MRW, czerwiec 2020
[2] Tamże
[3] Raport GUS Rolnictwo 2019, lipiec 2020

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764