logo
WIADOMOŚCI

Kolorowa drukarka Oki do wygrania na Festiwalu Marketingu

jacekra  PR 05.09.2014, przeczytano 920 razy
ilustracjastrzałka
Kolorowa drukarka Oki do wygrania na Festiwalu Marketingu

Wszyscy zwiedzający Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań mogą wziąć udział w losowaniu niezwykłego prezentu, jakim jest kolorowa drukarka biurowa C301dn A4 od firmy OKI. Każdy kto pozostawi swoją wizytówkę w specjalnie wyznaczonej urnie i stawi się na losowaniu, będzie miał szansę wygrać to urządzenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolorowa-drukarka-oki-do-wygrania-na-festiwalu-marketingu,22536,artykul.html

Kolorowa drukarka biurowa C301dn A4 to kompaktowe, które zapewnia niskie koszty eksploatacji oraz doskonałą, wysoką rozdzielczość kolorów, funkcję wydruku dwustronnego oraz szybkie i niezawodne działanie. Drukarka C301dn działa w sieci, dzięki czemu świetnie sprawdzi się w mikrofirmach i małych przedsiębiorstwach, które drukują dokumenty biznesowe do użytku swoich grup roboczych. Urządzenie C301dn oparte jest na sprawdzonej technologii LED, której każda firma może z powodzeniem zaufać. Niezawodność drukarki potwierdza 3-letnia gwarancja.

Losowanie odbędzie się drugiego dnia targów, 11 września, o godz. 14.00 na stoisku organizatora - OOH magazine.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone