logo
WIADOMOŚCI

Kolorowa drukarka Oki do wygrania na Festiwalu Marketingu

  PR 05.09.2014, przeczytano 965 razy
ilustracjastrzałka

Wszyscy zwiedzający Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań mogą wziąć udział w losowaniu niezwykłego prezentu, jakim jest kolorowa drukarka biurowa C301dn A4 od firmy OKI. Każdy kto pozostawi swoją wizytówkę w specjalnie wyznaczonej urnie i stawi się na losowaniu, będzie miał szansę wygrać to urządzenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolorowa-drukarka-oki-do-wygrania-na-festiwalu-marketingu,22536,artykul.html

Kolorowa drukarka biurowa C301dn A4 to kompaktowe, które zapewnia niskie koszty eksploatacji oraz doskonałą, wysoką rozdzielczość kolorów, funkcję wydruku dwustronnego oraz szybkie i niezawodne działanie. Drukarka C301dn działa w sieci, dzięki czemu świetnie sprawdzi się w mikrofirmach i małych przedsiębiorstwach, które drukują dokumenty biznesowe do użytku swoich grup roboczych. Urządzenie C301dn oparte jest na sprawdzonej technologii LED, której każda firma może z powodzeniem zaufać. Niezawodność drukarki potwierdza 3-letnia gwarancja.

Losowanie odbędzie się drugiego dnia targów, 11 września, o godz. 14.00 na stoisku organizatora - OOH magazine.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone