logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Komentarz: Karol Gajewski o spocie MSZ promującym Polskę

   03.11.2014, przeczytano 1760 razy

Od kilku dni możemy w mediach śledzić burzliwą dyskusję na temat najnowszego spotu promującego Polskę na świecie. Zamieszczamy komentarz, który przygotował Karol Gajewski, managing & advertising ace w ACEpm:


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komentarz%3A-karol-gajewski-o-spocie-msz-promujacym-polske,23108,artykul.html

Wreszcie w Polsce powstał spot, który spełnia wymogi promocji regionu bądź kraju. Jest oparty o wrażenia, emocje i doświadczenia – a nie suche fakty, dotyczące historii, inwestycji czy liczby turystów odwiedzających rocznie nasz kraj.

W spocie przygotowanym na zlecenie MSZ mamy ciekawą historię, wrażeniowo opowiedzianą przez małego chłopca. Widzimy Polskę pokazaną w sposób bajkowy od morza po góry. To jedynie ułamek wszystkiego, co mamy do zaoferowania – ale taką właśnie perspektywę przyjmują dzieci. Po całym dniu wrażeń zapada im w pamięć jedno, góra dwa wydarzenia, do których dziecięce emocje i wyobraźnia dobudowują opowieść. Wykorzystanie tego motywu w spocie jest nie tylko dobre, ale też autentyczne.

Efektowna realizacja wspiera dobre założenie koncepcyjne, całość spotu jest spójna i naprawdę przyjemna dla oka. Nie ma, co prawda, krzyża... ale jakoś ciężko mi sobie wyobrazić opowieść o skalnym olbrzymie z krzyżem na nosie :) Usunięcie go (co potwierdzają twórcy) nie miało nic wspólnego z deklaracją wiary czy niewiary, a jest jedynie zabiegiem utrzymującym autentyczność i spójność całej opowieści.

Oby powstawało więcej takich produkcji, bo aż się prosi o opowieści kolegów chłopca i kolejne bajeczne wrażenia z Polski.

Źródło: ACEpm

www.ace.pm

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warren’s: znaczenie stref brandowych podczas eventów
Szeroko pojęte eventy czy festiwale to nie tylko wydarzenia kulturalne, ale także doskonała okazja dla marek do aktywacji i zbudowania więzi z klientami. Wśród kluczowych elementów odgrywających istotną rolę w tym procesie są strefy brandowe, które nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy...
Google chowa IP. Mniej niechcianych reklam czy nieuczciwa konkurencja?
Rozwiązania wprowadzane w projekcie Privacy Sandbox, który domyślnie ma zastąpić pliki cookies, mają w założeniu chronić naszą prywatność w internecie. Tym razem Google chce schować nasz adres IP, przez co reklamodawcy nie namierzą naszej lokalizacji. Czy będzie lepiej? Według niektórych regulatorów niekoniecznie, bo rozwiązanie proponowane przez Google będzie...
Targi drupa 2024 to ważny moment w tegorocznym kalendarzu wydarzeń w branży poligraficznej. Liczne premiery produktowe i pokazy innowacyjnych technologii, będą stanowić dobrą okazję by przyjrzeć się aktualnym wyzwaniom na rynku usług drukarskich.
Jeśli myślicie, że sztuczna inteligencja zlikwiduje część zawodów i wpłynie negatywnie na rynek pracy, to macie rację, ale nie do końca. Jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest bowiem potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy – twierdzą analitycy firmy doradczej IDC.
Era technologii mobilnych: komentarz do raportu Digital Poland 2024
Opublikowany całkiem niedawno raport “Digital Poland 2024” dostarcza ciekawych spostrzeżeń na temat wpływu cyfrowych rozwiązań na codzienne życie Polaków. Dokument przekrojowo omawia, jak głęboko technologia mobilna zaszczepiła się w naszej rzeczywistości, a rosnąca popularność mediów społecznościowych i zmiany w zwyczajach zakupowych online tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764