logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja B2B dla ZT Kruszwica zrealizowana przez Pa

  PR 11.09.2018, przeczytano 228 razy
ilustracjastrzałka

Agencja PA opracowała strategię komunikacji jednej z największych platform biznesowych. W ramach koncepcji kreatywnej powstał serwis internetowy Akademia Mistrza, który został zrealizowany przez PA na zlecenie ZT Kruszwica.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-b2b-dla-zt-kruszwica-zrealizowana-przez-pa,37857,artykul.html

ZT Kruszwica zaopatruje ponad połowę rynku cukierniczo-piekarniczego w Polsce. Firma należy także do międzynarodowego koncernu Bunge Company, który działa w ponad 40 krajach świata. Z myślą o profesjonalistach z branży cukierniczej i piekarniczej, PA stworzyła koncepcję projektu trade marketingowego dla ZT Kruszwica – wiodącego producenta tłuszczów roślinnych w Polsce.

Wieloletnia współpraca PA i ZT Kruszwica sprawiły, że agencja w maksymalny sposób poznała potrzeby zarówno młodych adeptów słodkiego rzemiosła, jak i przedstawicieli całej branży cukierniczo-piekarniczej. W odpowiedzi na obecne trendy i wymagania odbiorców, agencja przygotowała dostosowaną do odbiorców strategię komunikacji w ramach, której zaprojektowano i wdrożono flagowe narzędzie B2B – Akademia Mistrza. Ten zaawansowany projekt pomaga podnosić kwalifikacje zawodowe i biznesowe wszystkim uczestnikom szkoleń, kursów i warsztatów, którzy mają znaczący wpływ na rozwój cukiernictwa w całej Polsce. Finalnym etapem działań PA było wprowadzenie zmian zarówno w konstrukcji strony internetowej, jak i wyglądzie.

– Nowy projekt strony internetowej został utrzymany w delikatnej i pastelowej kolorystyce, dzięki czemu uzyskaliśmy efekt niezwykle przejrzystego, nowoczesnego i intuicyjnego serwisu – mówi Jan Starzyk, Art Director w PA.

PA wspiera ZT Kruszwicę w działaniach marektingowych Akademii Mistrza od ponad 4 lat. Agencja odpowiada za przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej całego projektu, dzięki czemu użytkownicy mają stały dostęp do niezbędnej wiedzy i praktycznych porad w atrakcyjnej i nowoczesnej formie.

Źródło: PromoAgency Sp. z o. o.

www.promoagency.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764