logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja B2B dla ZT Kruszwica zrealizowana przez Pa

  PR 11.09.2018, przeczytano 273 razy
ilustracjastrzałka

Agencja PA opracowała strategię komunikacji jednej z największych platform biznesowych. W ramach koncepcji kreatywnej powstał serwis internetowy Akademia Mistrza, który został zrealizowany przez PA na zlecenie ZT Kruszwica.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-b2b-dla-zt-kruszwica-zrealizowana-przez-pa,37857,artykul.html

ZT Kruszwica zaopatruje ponad połowę rynku cukierniczo-piekarniczego w Polsce. Firma należy także do międzynarodowego koncernu Bunge Company, który działa w ponad 40 krajach świata. Z myślą o profesjonalistach z branży cukierniczej i piekarniczej, PA stworzyła koncepcję projektu trade marketingowego dla ZT Kruszwica – wiodącego producenta tłuszczów roślinnych w Polsce.

Wieloletnia współpraca PA i ZT Kruszwica sprawiły, że agencja w maksymalny sposób poznała potrzeby zarówno młodych adeptów słodkiego rzemiosła, jak i przedstawicieli całej branży cukierniczo-piekarniczej. W odpowiedzi na obecne trendy i wymagania odbiorców, agencja przygotowała dostosowaną do odbiorców strategię komunikacji w ramach, której zaprojektowano i wdrożono flagowe narzędzie B2B – Akademia Mistrza. Ten zaawansowany projekt pomaga podnosić kwalifikacje zawodowe i biznesowe wszystkim uczestnikom szkoleń, kursów i warsztatów, którzy mają znaczący wpływ na rozwój cukiernictwa w całej Polsce. Finalnym etapem działań PA było wprowadzenie zmian zarówno w konstrukcji strony internetowej, jak i wyglądzie.

– Nowy projekt strony internetowej został utrzymany w delikatnej i pastelowej kolorystyce, dzięki czemu uzyskaliśmy efekt niezwykle przejrzystego, nowoczesnego i intuicyjnego serwisu – mówi Jan Starzyk, Art Director w PA.

PA wspiera ZT Kruszwicę w działaniach marektingowych Akademii Mistrza od ponad 4 lat. Agencja odpowiada za przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej całego projektu, dzięki czemu użytkownicy mają stały dostęp do niezbędnej wiedzy i praktycznych porad w atrakcyjnej i nowoczesnej formie.

Źródło: PromoAgency Sp. z o. o.

www.promoagency.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764