logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komunikacja B2B dla ZT Kruszwica zrealizowana przez Pa

  PR 11.09.2018, przeczytano 528 razy
ilustracjastrzałka

Agencja PA opracowała strategię komunikacji jednej z największych platform biznesowych. W ramach koncepcji kreatywnej powstał serwis internetowy Akademia Mistrza, który został zrealizowany przez PA na zlecenie ZT Kruszwica.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-b2b-dla-zt-kruszwica-zrealizowana-przez-pa,37857,artykul.html

ZT Kruszwica zaopatruje ponad połowę rynku cukierniczo-piekarniczego w Polsce. Firma należy także do międzynarodowego koncernu Bunge Company, który działa w ponad 40 krajach świata. Z myślą o profesjonalistach z branży cukierniczej i piekarniczej, PA stworzyła koncepcję projektu trade marketingowego dla ZT Kruszwica – wiodącego producenta tłuszczów roślinnych w Polsce.

Wieloletnia współpraca PA i ZT Kruszwica sprawiły, że agencja w maksymalny sposób poznała potrzeby zarówno młodych adeptów słodkiego rzemiosła, jak i przedstawicieli całej branży cukierniczo-piekarniczej. W odpowiedzi na obecne trendy i wymagania odbiorców, agencja przygotowała dostosowaną do odbiorców strategię komunikacji w ramach, której zaprojektowano i wdrożono flagowe narzędzie B2B – Akademia Mistrza. Ten zaawansowany projekt pomaga podnosić kwalifikacje zawodowe i biznesowe wszystkim uczestnikom szkoleń, kursów i warsztatów, którzy mają znaczący wpływ na rozwój cukiernictwa w całej Polsce. Finalnym etapem działań PA było wprowadzenie zmian zarówno w konstrukcji strony internetowej, jak i wyglądzie.

– Nowy projekt strony internetowej został utrzymany w delikatnej i pastelowej kolorystyce, dzięki czemu uzyskaliśmy efekt niezwykle przejrzystego, nowoczesnego i intuicyjnego serwisu – mówi Jan Starzyk, Art Director w PA.

PA wspiera ZT Kruszwicę w działaniach marektingowych Akademii Mistrza od ponad 4 lat. Agencja odpowiada za przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej całego projektu, dzięki czemu użytkownicy mają stały dostęp do niezbędnej wiedzy i praktycznych porad w atrakcyjnej i nowoczesnej formie.

Źródło: PromoAgency Sp. z o. o.

www.promoagency.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764