logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja I Design w październiku

   23.03.2020, przeczytano 216 razy
ilustracja

I DESIGN to czwarta edycja 2-dniowej konferencji, która promuje skuteczne działania marketingowe. Prelegentami będą przedstawiciele branży kreatywnej, którzy opowiedzą o swojej ścieżce kariery oraz udzielą wskazówek, dotyczących budowania własnej marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-i-design-w-pazdzierniku,386199,artykul.html

Tegoroczna edycja to kolejna odsłona wydarzenia skierowanego do wszystkich osób zainteresowanych tematami:

  • Content marketing
  • Storytelling
  • Prawo w marketingu
  • UX/UI
  • CSR
  • Project Management
  • Grafika/Branding

Celem I DESIGN jest zachęcenie uczestników do nieszablonowego myślenia i tworzenia nowatorskich rozwiązań. Udział w konferencji pozwoli uczestnikom na zdobycie umiejętności pomocnych w pracy w branży kreatywnej oraz wprowadzeniu własnej firmy.

Dochód ze sprzedaży biletów na warsztaty zostanie przekazany na rzecz Fundacji "Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową". 

KIEDY SIĘ WIDZIMY?
Wrocław | 16-17.10.2020 r.

Facebook I DESIGN: https://www.facebook.com/IDESIGNWro/ 

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Ciekawe ile płaci Facebook za to, że wszyscy do niego linkują.

avatar użytkownika
,

Musisz zapytać linkującego - widać Facebook daje mu coś czego nie daje własna strona.  

brak ikonki
,

Na przestrzeni ostatnich kilku lat zapytałem kilka osób. Żadna nie potrafiła wskazać jaką ma korzyść z linkowania do fb.
Ale wierzę, że ktoś w końcu wylistuje te korzyści.

  

avatar użytkownika
,

Być może podstawowa korzyść jest zbyt banalna aby artykułować ją w jakiś wyraźny sposób - stronę wydarzenia na Facebooku można postawić od ręki, a zrobienie tego we własnym serwisie może wymagać angażowania kogoś z zewnątrz, albo angażowania dodatkowych zasobów w firmie. To czy przeniesienie tego typu aktywności jest skuteczne marketingowo zależy pewnie od konkretnego przypadku. Są branże i tematy które zostały w dużej mierze "wyssane" przez social media z regularnej infrastruktury internetowej - cała aktywność z nimi związana przeniosła się do serwisów społecznościowych. W takich sytuacjach jest to pewnie uzasadnione. Pytanie jak często jest to tylko "owczy pęd"...  

Najnowsze w tym dziale

Plotery tnące Summa w walce z koronawirusem
W ostatnich tygodniach widzieliśmy, jak ważna jest ochrona zdrowia ludzi i jak potrzebna jest odzież ochronna przed koronawirusem, taka jak maski i fartuchy. Technologie cięcia firmy Summa mogą w tym pomóc i pomagają. W związku z tym, że koronawirus nadal rozprzestrzenia się na całym świecie, Summa chce wykorzystać swoje zasoby, aby zminimalizować w jak największym stopniu...
#jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski
„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma...
Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
Tyskie: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764