logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja I Design w październiku

   23.03.2020, przeczytano 264 razy
ilustracja

I DESIGN to czwarta edycja 2-dniowej konferencji, która promuje skuteczne działania marketingowe. Prelegentami będą przedstawiciele branży kreatywnej, którzy opowiedzą o swojej ścieżce kariery oraz udzielą wskazówek, dotyczących budowania własnej marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-i-design-w-pazdzierniku,386199,artykul.html

Tegoroczna edycja to kolejna odsłona wydarzenia skierowanego do wszystkich osób zainteresowanych tematami:

  • Content marketing
  • Storytelling
  • Prawo w marketingu
  • UX/UI
  • CSR
  • Project Management
  • Grafika/Branding

Celem I DESIGN jest zachęcenie uczestników do nieszablonowego myślenia i tworzenia nowatorskich rozwiązań. Udział w konferencji pozwoli uczestnikom na zdobycie umiejętności pomocnych w pracy w branży kreatywnej oraz wprowadzeniu własnej firmy.

Dochód ze sprzedaży biletów na warsztaty zostanie przekazany na rzecz Fundacji "Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową". 

KIEDY SIĘ WIDZIMY?
Wrocław | 16-17.10.2020 r.

Facebook I DESIGN: https://www.facebook.com/IDESIGNWro/ 

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Ciekawe ile płaci Facebook za to, że wszyscy do niego linkują.

avatar użytkownika
,

Musisz zapytać linkującego - widać Facebook daje mu coś czego nie daje własna strona.  

,

Na przestrzeni ostatnich kilku lat zapytałem kilka osób. Żadna nie potrafiła wskazać jaką ma korzyść z linkowania do fb.
Ale wierzę, że ktoś w końcu wylistuje te korzyści.

  

avatar użytkownika
,

Być może podstawowa korzyść jest zbyt banalna aby artykułować ją w jakiś wyraźny sposób - stronę wydarzenia na Facebooku można postawić od ręki, a zrobienie tego we własnym serwisie może wymagać angażowania kogoś z zewnątrz, albo angażowania dodatkowych zasobów w firmie. To czy przeniesienie tego typu aktywności jest skuteczne marketingowo zależy pewnie od konkretnego przypadku. Są branże i tematy które zostały w dużej mierze "wyssane" przez social media z regularnej infrastruktury internetowej - cała aktywność z nimi związana przeniosła się do serwisów społecznościowych. W takich sytuacjach jest to pewnie uzasadnione. Pytanie jak często jest to tylko "owczy pęd"...  

Najnowsze w tym dziale

Advanced Communication & Research Group z ofertą dla start-upów
- Aby wspomóc przedsiębiorców, którzy uruchamiają firmy lub startują z nowymi projektami, przygotowaliśmy specjalną, dedykowaną im ofertę – mówi Robert Borowicz, Partner w firmie Advanced Communication & Research Group. - Na rynku, aby przedsięwzięcie odniosło skutek, musi przede wszystkim zostać zauważone przez potencjalnych...
Big Picture, firma doradcza z obszaru PR & public affairs, rozpoczyna strategiczną współpracę ze Związkiem Harcerstwa Polskiego, organizacją młodzieżową, która poprzez kultywowanie przyjaźni, przygody, dbanie o środowisko, wspieranie rozwoju i obywatelskości sprawia, że harcerstwo odpowiada zarówno za aktualne potrzeby młodych ludzi, jak i na wyzwania...
Hyper Scape – Platige image stworzyło trailer nowej produkcji Ubisoftu
Studio zaprezentowało animację wprowadzającą w świat nowej produkcji Ubisoftu. Trwający niemal 3 minuty cinematik przenosi widza do wirtualnych i realnych światów z 2054 roku, gdzie toczy się akcja gry. To kolejny projekt Platige Image zrealizowany w trakcie trwania epidemii COVID-19.
Kamikaze wzmacnia zespół trzema transferami
Do zespołu agencji Kamikaze dołączyły Paulina Pytel - na stanowisko Account Executive, Dominika Kościółek - również jako Account Executive, oraz Anna Kawecka - na stanowisko Junior Graphic Designer.
Cut The Mustard odpowiedzialna za identyfikację wizualną Edo App
Agencje Cut The Mustard odpowiada za branding i przygotowanie materiałów komunikacyjnych dla eDO App – aplikacji mobilnej służącej do zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem dowodu osobistego z warstwą elektroniczną.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764