logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs „Śląska Rzecz” po raz dwunasty

   27.04.2017, przeczytano 576 razy
ilustracjastrzałka

Zamek Cieszyn po raz dwunasty zaprasza do udziału w konkursie Śląska Rzecz. W tym roku konkurs rozszerza swój zasięg o województwo opolskie. „Śląska Rzecz” to jedyny w Polsce regionalny konkurs doceniający wysoką jakość wzorniczą oraz funkcjonalne i innowacyjne rozwiązania projektowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-_slaska-rzecz_-po-raz-dwunasty,32293,artykul.html

W jedenastu konkursowych edycjach udział zgłosiło ponad 458 firm i instytucji z 590 projektami. Wierzymy, że produkty, projekty graficzne i usługi mogą być nowatorskie, funkcjonalne i stworzone z myślą o użytkownikach. Jednym słowem – powinny poprawiać jakość codziennego życia każdego z nas. Jeśli wdrożyłeś w zeszłym roku w województwie śląskim i/lub województwie opolskim właśnie taki projekt – ten konkurs jest dla ciebie!

kategorie konkursowe:

  • produkt,
  • grafika użytkowa (w tym komunikacja wizualna i multimedia),
  • usługa.


zapraszamy do udziału:

  • firmy,
  • instytucje publiczne (samorządy i instytucje kultury),
  • organizacje pozarządowe,
  • projektantów.


oceniamy:

  • funkcjonalność i ergonomię,
  • innowacyjność rozwiązań,
  • jakość wykonania i użytych materiałów,
  • dostrzeżenie potrzeb użytkowników,
  • proces projektowy,
  • estetykę.


konkursowe jury:
Czesława Frejlich – ASP w Krakowie;
Wojciech Małolepszy –  Członek Zarządu Stowarzyszenia Projektantów Form Przemysłowych, ASP w Warszawie;
Ewa Gołębiowska –  Dyrektor Zamku Cieszyn;
Mariusz Neonov Mitek –  projektant, Leniva Studio, przedstawiciel Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej;
Rafał Kołodziej – specjalista projektowania usług, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej;
Lucyna Sikora – Fundusz Górnośląski S.A. Oddział w Katowicach;
Pavel Choma – projektant, Akademia Sztuk Pięknych i Designu w Bratysławie.


Zgłoszenia do 5 maja 2017

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764