logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na identyfikację wizualną Dworca Centralnego

   29.08.2013, przeczytano 2738 razy
ilustracjastrzałka
fot. Siemaszko Zbyszko/NAC

PKP SA zaprasza do udziału w konkursie na identyfikację wizualną Dworca Centralnego. Przed designerami stoi zadanie zaprojektowania logo oraz materiałów promocyjnych jednego z najbardziej rozpoznawalnych symboli Warszawy. Propozycje projektów można wysyłać mailem do 26 września 2013.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-identyfikacje-wizualna-dworca-centralnego,19546,artykul.html

Jeden z fetyszy propagandy gierkowskiej dekady sukcesu, element popkultury stolicy i bohater masowej wyobraźni , uwieczniony  np. w  serialu „Czterdziestolatek” – Dworzec Centralny w Warszawie. Przez lata zaniedbywany, teraz powraca do dawnej świetności. Kolejna faza remontu, która się właśnie rozpoczyna, obejmie między innymi wymianę ruchomych schodów oraz uszczelnienie dylatacji.

Równocześnie z pracami remontowymi startuje konkurs na rozpoznawalną identyfikację wizualną Dworca Centralnego. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu graficznego linii komunikacji wizualnej Dworca, nawiązującej do jego charakteru: architektury, historii i miejsca w kulturze popularnej. Projekt ma na celu kreować wizerunek Dworca Centralnego jako miejsca przyjaznego pasażerom i mieszkańcom miasta, otwartego na inicjatywy kulturalne. Konkurs przeznaczony jest dla profesjonalnych designerów. Zadanie projektowe polega na przedstawieniu propozycji logo, plakatów oraz gadżetów promocyjnych.

Na zwycięzcę konkursu czeka nagroda 50 000 zł oraz kontrakt na półroczną współpracę.

Nadesłane propozycje oceniać będą przedstawiciele PKP oraz zaproszeni projektanci – eksperci, w składzie:

  • Justyna Sołtyk – Dyrektor Departamentu Marketingu w PKP SA
  • Szymon Konop – Dyrektor Departamentu Inwestycji w PKP SA
  • prof. Lech Majewski - projektant, członek honorowy STGU, wykładowca ASP w Warszawie
  • dr Dawid Korzekwa - projektant, prezes STGU, wykładowca ASP w Katowicach
  • Jerzy Skakun - projektant, członek STGU
  • Magdalena Czupryńska – Departament Marketingu w PKP SA


Zwycięskie projekty zostaną zaprezentowane zostaną 5 grudnia, podczas uroczystych, 38 urodzin Dworca.

Partnerem konkursu jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU).

Regulamin (PDF)

Źródło: STGU

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Może to bardzie PKP S.A. chodziło o jurora w postaci Prezesa STGU :)

Najnowsze w tym dziale

Najlepsze kreacje reklamowe 2023 nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP po raz dziewiąty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe wyznaczające najwyższe standardy językowe w przekazach komercyjnych oraz odgrywające istotną rolę społeczną i kulturalną. Wśród laureatów tegorocznego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazły się: Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna. Wyróżnienia otrzymały...
Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764