logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na identyfikację wizualną Dworca Centralnego

   29.08.2013, przeczytano 2742 razy
ilustracjastrzałka
fot. Siemaszko Zbyszko/NAC

PKP SA zaprasza do udziału w konkursie na identyfikację wizualną Dworca Centralnego. Przed designerami stoi zadanie zaprojektowania logo oraz materiałów promocyjnych jednego z najbardziej rozpoznawalnych symboli Warszawy. Propozycje projektów można wysyłać mailem do 26 września 2013.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-identyfikacje-wizualna-dworca-centralnego,19546,artykul.html

Jeden z fetyszy propagandy gierkowskiej dekady sukcesu, element popkultury stolicy i bohater masowej wyobraźni , uwieczniony  np. w  serialu „Czterdziestolatek” – Dworzec Centralny w Warszawie. Przez lata zaniedbywany, teraz powraca do dawnej świetności. Kolejna faza remontu, która się właśnie rozpoczyna, obejmie między innymi wymianę ruchomych schodów oraz uszczelnienie dylatacji.

Równocześnie z pracami remontowymi startuje konkurs na rozpoznawalną identyfikację wizualną Dworca Centralnego. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu graficznego linii komunikacji wizualnej Dworca, nawiązującej do jego charakteru: architektury, historii i miejsca w kulturze popularnej. Projekt ma na celu kreować wizerunek Dworca Centralnego jako miejsca przyjaznego pasażerom i mieszkańcom miasta, otwartego na inicjatywy kulturalne. Konkurs przeznaczony jest dla profesjonalnych designerów. Zadanie projektowe polega na przedstawieniu propozycji logo, plakatów oraz gadżetów promocyjnych.

Na zwycięzcę konkursu czeka nagroda 50 000 zł oraz kontrakt na półroczną współpracę.

Nadesłane propozycje oceniać będą przedstawiciele PKP oraz zaproszeni projektanci – eksperci, w składzie:

  • Justyna Sołtyk – Dyrektor Departamentu Marketingu w PKP SA
  • Szymon Konop – Dyrektor Departamentu Inwestycji w PKP SA
  • prof. Lech Majewski - projektant, członek honorowy STGU, wykładowca ASP w Warszawie
  • dr Dawid Korzekwa - projektant, prezes STGU, wykładowca ASP w Katowicach
  • Jerzy Skakun - projektant, członek STGU
  • Magdalena Czupryńska – Departament Marketingu w PKP SA


Zwycięskie projekty zostaną zaprezentowane zostaną 5 grudnia, podczas uroczystych, 38 urodzin Dworca.

Partnerem konkursu jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU).

Regulamin (PDF)

Źródło: STGU

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Może to bardzie PKP S.A. chodziło o jurora w postaci Prezesa STGU :)

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764