Znamy już laureatów „POSperita Awards”, konkursu na najciekawsze i najbardziej skuteczne narzędzie sprzedaży, w postaci display’a reklamowego (POS’a). W Konkursie udział wzięli studenci szkół wyższych z całego kraju. Celem konkursu było promowanie efektywnych rozwiązań marketingowych przy użyciu narzędzia POS i technologii druku cyfrowego. Konkurs trwał półtora miesiąca i adresowany był wyłącznie do studentów.
Wręczenie nagród odbyło się 27 sierpnia w siedzibie firma POSperita. Oceniana była: kreatywność projektu, jego trwałość, skuteczność przekazu, zaprojektowanie prawidłowej konstrukcji POS-a, dedykowanej do wagi i specyfiki prezentowanego produktu a także branży.
Spośród nadesłanych projektów jury konkursowe wyłoniło laureatów - trzy teamy konkursowe, których prace zostały nagrodzone w kategoriach „POS – napój”, „POS – słodycze” i „POS – kosmetyk”.
Nagrodę główną zdobył zespół Zuzanny Szurkowskiej i Tomasza Królikowskiego, za oryginalny projekt dwóch pos-ów „Spring Butterfly i Chocolate Touch”.
II miejsce przypadło Paulinie Duźniak i Tomaszowi Kwolkowi za „POS śliwka suszona”.
III miejsce zdobyli Bartosz Lipski, Karol Cyrulik i Wojciech Szkodlarski za „Mobilny POS na wino”. Uczestnicy mieli także okazję obejrzeć drukarnię i urządzenia na których zostały wyprodukowane nagrodzone POS-y.
Wszystkie zwycięskie prace można obejrzeć na stronie firmy na FaceBook’u www.facebook.com/POSperita. Prace pokazane będą również na zbliżających się targach „Festiwal Marketingu, Festiwal Druku” w dniach 9-10 września br. w Warszawie.
„POSperita Awards” to autorski projekt firmy POSperita. Kolejne edycje odbywać się będą cyklicznie, raz do roku. Inicjatywa ma na celu promowanie nowych i oryginalnych rozwiązań dla rynku produkcji POS-ów oraz wspieranie najbardziej uzdolnionych projektantów wśród studentów. Patronem medialnym konkursu był „OOH magazine” i portal Signs.pl, partnerem technologicznym firma HP Scitex.