logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laureaci I edycji konkursu „POSperita Awards” wyłonieni

   01.09.2013, przeczytano 3605 razy
ilustracjastrzałka

Znamy już laureatów „POSperita Awards”, konkursu na najciekawsze i najbardziej skuteczne narzędzie sprzedaży, w postaci display’a reklamowego (POS’a). W Konkursie udział wzięli studenci szkół wyższych z całego kraju. Celem konkursu było promowanie efektywnych rozwiązań marketingowych przy użyciu narzędzia POS i technologii druku cyfrowego. Konkurs trwał półtora miesiąca i adresowany był wyłącznie do studentów. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laureaci-i-edycji-konkursu-posperita-awards-wylonieni,19562,artykul.html

Wręczenie nagród odbyło się 27 sierpnia w siedzibie firma POSperita. Oceniana była: kreatywność projektu, jego trwałość, skuteczność przekazu, zaprojektowanie prawidłowej konstrukcji POS-a, dedykowanej do wagi i specyfiki prezentowanego produktu a także branży.

Spośród nadesłanych projektów jury konkursowe wyłoniło laureatów - trzy teamy konkursowe, których prace zostały nagrodzone w kategoriach „POS – napój”, „POS – słodycze” i „POS – kosmetyk”.

Nagrodę główną zdobył zespół Zuzanny Szurkowskiej i Tomasza Królikowskiego, za oryginalny projekt dwóch pos-ów „Spring Butterfly i Chocolate Touch”.

II miejsce przypadło Paulinie Duźniak i Tomaszowi Kwolkowi za „POS śliwka suszona”.

III miejsce zdobyli Bartosz Lipski, Karol Cyrulik i Wojciech Szkodlarski za „Mobilny POS na wino”. Uczestnicy mieli także okazję obejrzeć drukarnię i urządzenia na których zostały wyprodukowane nagrodzone POS-y.

Wszystkie zwycięskie prace można obejrzeć na stronie firmy na FaceBook’u  www.facebook.com/POSperita. Prace pokazane będą również na zbliżających się targach „Festiwal Marketingu, Festiwal Druku” w dniach 9-10 września br. w Warszawie.

„POSperita Awards” to autorski projekt  firmy POSperita. Kolejne edycje odbywać się będą cyklicznie, raz do roku. Inicjatywa ma na celu promowanie nowych i oryginalnych rozwiązań dla rynku produkcji POS-ów oraz wspieranie najbardziej uzdolnionych projektantów wśród studentów. Patronem medialnym konkursu był „OOH magazine” i portal Signs.pl, partnerem technologicznym firma HP Scitex.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764