logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laureaci I edycji konkursu „POSperita Awards” wyłonieni

   01.09.2013, przeczytano 3604 razy
ilustracjastrzałka

Znamy już laureatów „POSperita Awards”, konkursu na najciekawsze i najbardziej skuteczne narzędzie sprzedaży, w postaci display’a reklamowego (POS’a). W Konkursie udział wzięli studenci szkół wyższych z całego kraju. Celem konkursu było promowanie efektywnych rozwiązań marketingowych przy użyciu narzędzia POS i technologii druku cyfrowego. Konkurs trwał półtora miesiąca i adresowany był wyłącznie do studentów. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laureaci-i-edycji-konkursu-posperita-awards-wylonieni,19562,artykul.html

Wręczenie nagród odbyło się 27 sierpnia w siedzibie firma POSperita. Oceniana była: kreatywność projektu, jego trwałość, skuteczność przekazu, zaprojektowanie prawidłowej konstrukcji POS-a, dedykowanej do wagi i specyfiki prezentowanego produktu a także branży.

Spośród nadesłanych projektów jury konkursowe wyłoniło laureatów - trzy teamy konkursowe, których prace zostały nagrodzone w kategoriach „POS – napój”, „POS – słodycze” i „POS – kosmetyk”.

Nagrodę główną zdobył zespół Zuzanny Szurkowskiej i Tomasza Królikowskiego, za oryginalny projekt dwóch pos-ów „Spring Butterfly i Chocolate Touch”.

II miejsce przypadło Paulinie Duźniak i Tomaszowi Kwolkowi za „POS śliwka suszona”.

III miejsce zdobyli Bartosz Lipski, Karol Cyrulik i Wojciech Szkodlarski za „Mobilny POS na wino”. Uczestnicy mieli także okazję obejrzeć drukarnię i urządzenia na których zostały wyprodukowane nagrodzone POS-y.

Wszystkie zwycięskie prace można obejrzeć na stronie firmy na FaceBook’u  www.facebook.com/POSperita. Prace pokazane będą również na zbliżających się targach „Festiwal Marketingu, Festiwal Druku” w dniach 9-10 września br. w Warszawie.

„POSperita Awards” to autorski projekt  firmy POSperita. Kolejne edycje odbywać się będą cyklicznie, raz do roku. Inicjatywa ma na celu promowanie nowych i oryginalnych rozwiązań dla rynku produkcji POS-ów oraz wspieranie najbardziej uzdolnionych projektantów wśród studentów. Patronem medialnym konkursu był „OOH magazine” i portal Signs.pl, partnerem technologicznym firma HP Scitex.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764