logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo PZM

   25.09.2006, przeczytano 5355 razy
ilustracjastrzałka
fot. Nick Winchester

Nowy znak powinien wyrażać statutowe cele tej organizacji i ułatwiać jej wizualną identyfikację. Zostanie wykorzystany podczas imprez sportowych, na billboardach, budynkach, tablicach, plakatach, papierze firmowym, ulotkach i różnych gadżetach, w Internecie, prasie itd.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-pzm,4492,artykul.html

Przeznaczenie logo związane jest z identyfikacją, reklamą, popularyzacją i korespondencją. Organizator oczekuje, że stanie się ono marką ekspansywną, skuteczną, symboliczną, funkcjonalną i międzynarodową. Odbiorcami będą m.in.: kibice, zawodnicy i organizatorzy imprez sportowych o zasięgu krajowym i międzynarodowym, przedstawiciele mediów, zagraniczne stowarzyszenia sportów motorowych.
Propozycje powinny zawierać skrót PZM lub całą nazwę – Polski Związek Motorowy. Autor może sam wybrać kształt, kolor i rodzaj czcionki i zastosować dowolną technikę graficzną.

Polski Związek Motorowy informuje, że każdy uczestnik konkursu musi być pełnoletni i może zgłosić najwyżej trzy projekty.

11 października 2006 r. o godz. 16 organizator konkursu zakończy przyjmowanie prac do oceny.

Komisja konkursowa weźmie pod uwagę przede wszystkim oryginalność, pomysłowość, estetykę, łatwość użytkowania i zdolność rejestrową, określoną w ustawie o znakach towarowych (DzU 2001, nr 49).
Zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną – 5 tys. zł.

Szczegółowe informacje o konkursie (m.in.: wymagana forma i zawartość ofert, adresy, prawa i obowiązki uczestników i organizatorów) zostały zamieszczone na internetowej stronie www.pzm.pl. Sekretariat PZM udziela wyjaśnień przez telefon: 0-22 849 93 61

Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego
www.iwp.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Design by Śliwka Nałęczowska 2025: szósta edycja konkursu
31 stycznia br. ruszyła szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej. Łączna pula nagród wynosi ponad 46 000 zł. Produkty z zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży jeszcze pod koniec...
Małgorzata Słychań w Komitecie Organizacyjnym Effie
Małgorzata Słychań, Influencer Relations Head w VML, znalazła się w Komitecie Organizacyjnym Effie Poland, który rozpoczął prace nad tegoroczną edycją konkursu. 
Skoczów zdobywa tytuł Świetlnej Stolicy Polski w plebiscycie Świeć się z Energą
Znamy wyniki kolejnej edycji ogólnopolskiego plebiscytu miast "Świeć się z Energą". Spośród rekordowej liczby zgłoszonych 345 miast z całego kraju, po trwającym ponad miesiąc głosowaniu, tytuł Świetlnej Stolicy Polski oraz nagrody o łącznej wartości 60 tys. zł na cele charytatywne zdobyło miasto Skoczów. Dzięki akcji Energi dobroczynne wsparcie trafi także do pozostałych...
Zgłoszenia do Cover awArts 2024 – konkurs na projekt okładki
Decybele Dizajnu już od 12 lat organizują coroczny przegląd i konkurs najlepszych okładek i opraw graficznych albumów Cover awArts. Przez cały ten czas do konkursu zgłoszono już ponad 2000 okładek i opraw graficznych – i, jak ogłaszają organizatorzy, właśnie przyszła pora na powiększenie tego wyniku o kolejne projekty.
8. edycja Konkursu „Ekspozycja Roku”
Polska Izba Przemysłu Targowego z przyjemnością zaprasza do udziału w ósmej edycji Konkursu „Ekspozycja Roku”. Konkurs skierowany jest do firm specjalizujących się w projektowaniu i realizacji ekspozycji targowych oraz eventowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764