logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo PZM

   25.09.2006, przeczytano 5115 razy
ilustracjastrzałka
fot. Nick Winchester

Nowy znak powinien wyrażać statutowe cele tej organizacji i ułatwiać jej wizualną identyfikację. Zostanie wykorzystany podczas imprez sportowych, na billboardach, budynkach, tablicach, plakatach, papierze firmowym, ulotkach i różnych gadżetach, w Internecie, prasie itd.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-pzm,4492,artykul.html

Przeznaczenie logo związane jest z identyfikacją, reklamą, popularyzacją i korespondencją. Organizator oczekuje, że stanie się ono marką ekspansywną, skuteczną, symboliczną, funkcjonalną i międzynarodową. Odbiorcami będą m.in.: kibice, zawodnicy i organizatorzy imprez sportowych o zasięgu krajowym i międzynarodowym, przedstawiciele mediów, zagraniczne stowarzyszenia sportów motorowych.
Propozycje powinny zawierać skrót PZM lub całą nazwę – Polski Związek Motorowy. Autor może sam wybrać kształt, kolor i rodzaj czcionki i zastosować dowolną technikę graficzną.

Polski Związek Motorowy informuje, że każdy uczestnik konkursu musi być pełnoletni i może zgłosić najwyżej trzy projekty.

11 października 2006 r. o godz. 16 organizator konkursu zakończy przyjmowanie prac do oceny.

Komisja konkursowa weźmie pod uwagę przede wszystkim oryginalność, pomysłowość, estetykę, łatwość użytkowania i zdolność rejestrową, określoną w ustawie o znakach towarowych (DzU 2001, nr 49).
Zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną – 5 tys. zł.

Szczegółowe informacje o konkursie (m.in.: wymagana forma i zawartość ofert, adresy, prawa i obowiązki uczestników i organizatorów) zostały zamieszczone na internetowej stronie www.pzm.pl. Sekretariat PZM udziela wyjaśnień przez telefon: 0-22 849 93 61

Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego
www.iwp.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
Polski projekt ze specjalną nagrodą Konkursu Nagroda Jamesa Dysona 2023
Właśnie ogłoszono wyniki Konkursu Nagroda Jamesa Dysona. W tegorocznej edycji przyznano trzy główne nagrody: główną międzynarodową nagrodę, nagrodę w kategorii Zrównoważony Rozwój oraz nagrodę za Projekt Humanitarny. Wytypowani przez sir Jamesa Dysona autorzy zwycięskich projektów otrzymają po 160 000 zł na dalszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764