logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs w kolejnej odsłonie kampanii Durex „Pasuje Idealnie”

  PR 03.08.2021, przeczytano 1778 razy
ilustracjastrzałka

Kontynuując założenia kampanii „Pasuje Idealnie”, Durex zachęca mężczyzn, aby wybierali prezerwatywy adekwatne do własnych potrzeb i stylu. Opierając się na koncepcie modowym, 1 sierpnia marka wystartowała z ogólnopolskim konkursem konsumenckim. Do wygrania są bluzy stworzone ze streetwear’ową marką 2005. Wybierać można z czterech wzorów, spośród których każdy dedykowany jest konkretnemu wariantowi prezerwatyw Durex. Konkurs trwa do 31 sierpnia. Łącznie zostanie przekazanych 600 bluz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-w-kolejnej-odslonie-kampanii-durex-_pasuje-idealnie_,392510,artykul.html

Letnia kampania Durex „Pasuje Idealnie” wystartowała 1 lipca. Od tego czasu marka obala stereotyp, że wszystkie prezerwatywy są takie same, odnosząc się do świata mody. W powstałych materiałach graficznych, krótkich wideo, spocie reklamowym oraz przy współpracy z wybranymi influencerami, Durex porównuje prezerwatywy do ubrań, pokazując, że istnieją różne style i każdy powinien wybierać wariant, pasujący do indywidualnych potrzeb.

W ramach projektu marka zorganizowała ogólnopolski konkurs konsumencki. Do wygrania są wyjątkowe bluzy, które powstały we współpracy z modowym brandem 2005. Wybierać można z czterech wzorów, spośród których każdy dedykowany jest konkretnemu wariantowi prezerwatyw Durex. Kolorystyka oraz napisy na bluzach odpowiadają takim produktom jak: Durex Invisible Supercienkie, Durex Feel Thin XL, Durex Intense oraz Durex Feel Thin Fetherlite Elite. By wziąć udział w konkursie, należy zakupić dowolny produkt Durex, zachować paragon oraz we wiadomości SMS odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego Durex pasuje do Twojego stylu?”. Konkurs trwa od 1 do 31 sierpnia. Co tydzień do wygrania jest 150 bluz.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

- Kampania „Pasuje Idealnie” to bazujący na skojarzeniach projekt, którym pragniemy uświadomić ludzi, że mają wybór. Czy to w modzie, czy w łóżku – możemy i powinniśmy dostosowywać ubrania oraz prezerwatywy do własnych preferencji, by po prostu czuć się lepiej. By zmaksymalizować ten przekaz i podkreślić, jak bliskie sobie są światy mody i seksu, nawiązaliśmy współpracę z młodą, polską marką 2005. Udało nam się stworzyć 4 wyjątkowe projekty bluz, które idealnie oddają właściwości naszych prezerwatyw. Mamy nadzieje, że za pośrednictwem konkursu uda nam się wzmocnić świadomość szerokiego portfolio prezerwatyw, jakie oferujemy i ci, którzy do tej pory tego nie robili – zaczną wybierać pasujące do ich stylu produkty Durex. – mówi Katarzyna Bitowt-Zaczkowska, Senior Brand Manager marki Durex.

Konkurs komunikowany jest na kanałach własnych Durex (profilach na Facebooku, Instagramie oraz na stronie www marki). Dodatkowym wsparciem aktywacji są ulotki, plakaty oraz materiały POS.

Źródło: Durex

Dodatkowe informacje:

Fotografie: Krzysiek Powierża

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Galaktus PR – agencja komunikacyjna zajmująca się obsługą marek gamingowych i technologicznych informuje, że do ich bazy klienckiej dołączyły trzy polskie studia developerskie – Ovid Works, 3R Games i QED Games oraz twórcy narzędzia dla artystów oraz ilustratorów – Magma.
Maciej Podgórski obejmuje stanowisko Integrated Strategy Lead w Dentsu Polska
Maciej Podgórski objął stanowisko Integrated Strategy Lead w grupie dentsu Polska, gdzie będzie odpowiadał za integrację usług doradztwa marketingowego, technologicznego i biznesowego świadczonych kluczowym klientom grupy w regionie CEE w ramach pionu Creative.
Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764