logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs w kolejnej odsłonie kampanii Durex „Pasuje Idealnie”

  PR 03.08.2021, przeczytano 2653 razy
ilustracjastrzałka

Kontynuując założenia kampanii „Pasuje Idealnie”, Durex zachęca mężczyzn, aby wybierali prezerwatywy adekwatne do własnych potrzeb i stylu. Opierając się na koncepcie modowym, 1 sierpnia marka wystartowała z ogólnopolskim konkursem konsumenckim. Do wygrania są bluzy stworzone ze streetwear’ową marką 2005. Wybierać można z czterech wzorów, spośród których każdy dedykowany jest konkretnemu wariantowi prezerwatyw Durex. Konkurs trwa do 31 sierpnia. Łącznie zostanie przekazanych 600 bluz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-w-kolejnej-odslonie-kampanii-durex-_pasuje-idealnie_,392510,artykul.html

Letnia kampania Durex „Pasuje Idealnie” wystartowała 1 lipca. Od tego czasu marka obala stereotyp, że wszystkie prezerwatywy są takie same, odnosząc się do świata mody. W powstałych materiałach graficznych, krótkich wideo, spocie reklamowym oraz przy współpracy z wybranymi influencerami, Durex porównuje prezerwatywy do ubrań, pokazując, że istnieją różne style i każdy powinien wybierać wariant, pasujący do indywidualnych potrzeb.

W ramach projektu marka zorganizowała ogólnopolski konkurs konsumencki. Do wygrania są wyjątkowe bluzy, które powstały we współpracy z modowym brandem 2005. Wybierać można z czterech wzorów, spośród których każdy dedykowany jest konkretnemu wariantowi prezerwatyw Durex. Kolorystyka oraz napisy na bluzach odpowiadają takim produktom jak: Durex Invisible Supercienkie, Durex Feel Thin XL, Durex Intense oraz Durex Feel Thin Fetherlite Elite. By wziąć udział w konkursie, należy zakupić dowolny produkt Durex, zachować paragon oraz we wiadomości SMS odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego Durex pasuje do Twojego stylu?”. Konkurs trwa od 1 do 31 sierpnia. Co tydzień do wygrania jest 150 bluz.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

- Kampania „Pasuje Idealnie” to bazujący na skojarzeniach projekt, którym pragniemy uświadomić ludzi, że mają wybór. Czy to w modzie, czy w łóżku – możemy i powinniśmy dostosowywać ubrania oraz prezerwatywy do własnych preferencji, by po prostu czuć się lepiej. By zmaksymalizować ten przekaz i podkreślić, jak bliskie sobie są światy mody i seksu, nawiązaliśmy współpracę z młodą, polską marką 2005. Udało nam się stworzyć 4 wyjątkowe projekty bluz, które idealnie oddają właściwości naszych prezerwatyw. Mamy nadzieje, że za pośrednictwem konkursu uda nam się wzmocnić świadomość szerokiego portfolio prezerwatyw, jakie oferujemy i ci, którzy do tej pory tego nie robili – zaczną wybierać pasujące do ich stylu produkty Durex. – mówi Katarzyna Bitowt-Zaczkowska, Senior Brand Manager marki Durex.

Konkurs komunikowany jest na kanałach własnych Durex (profilach na Facebooku, Instagramie oraz na stronie www marki). Dodatkowym wsparciem aktywacji są ulotki, plakaty oraz materiały POS.

Źródło: Durex

Dodatkowe informacje:

Fotografie: Krzysiek Powierża

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764