logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Kraków: Uchwała krajobrazowa do dyskusji

   18.08.2017, przeczytano 1034 razy
ilustracja
fot. Marcin Jochimczyk/freeimages.com

Od 21 sierpnia do 29 września zostanie wyłożony do publicznego wglądu projekt uchwały krajobrazowej w sprawie "Zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń dla Miasta Krakowa".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uchwaly-krajobrazowe---stan-prac%3A-krakow%3A-uchwala-krajobrazowa-do-dyskusji,33428,artykul.html

Projekt uchwały zostanie udostępniony w Biurze Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Krakowa, ul. Józefa Sarego 4. Ponadto projekt uchwały udostępniony zostanie także na stronie internetowej www.bip.krakow.pl.

Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie uchwały zostanie przeprowadzona w dniu 19 września 2017 r., w Urzędzie Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Sala Obrad, początek o godz. 17:30.

Każdy zainteresowany ma prawo złożenia uwag do projektu uchwały. Uwagi należy składać w terminie do dnia 13 października 2017 r. Uwagi można wnosić na piśmie w Urzędzie Miasta Krakowa, drogą pocztową oraz drogą elektroniczną.

Krakowska uchwała krajobrazowa

Rada Miasta Krakowa podjęła uchwałę w sprawie przygotowania projektu uchwały krajobrazowej w październiku 2015 r. Nowe regulacje prawne mają dać realną możliwość walki z elementami przestrzeni publicznej, które negatywnie wpływają na jej odbiór. Uchwała będzie stanowić akt prawa miejscowego i dotyczyć będzie całego obszaru gminy, z wyłączeniem terenów zamkniętych, innych niż ustalonych przez ministra właściwego do spraw transportu. Przedmiotem regulacji będą gabaryty, standardy jakościowe oraz rodzaje materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane nośniki reklamowe i urządzenia reklamowe oraz ogrodzenia i elementy małej architektury.

Źródło: BIP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
Z dniem 1 sierpnia 2019 r. agencja Quality Public Relations rozpoczęła obsługę komunikacyjną marek: Tygryski, Crunlight i Łapsy, należących do firmy TBM Sp. z o.o.   
Dobiegła końca kampania „Trzeźwo Myślę”, promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu
Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w trzeciej edycji byli Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat, Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos – znana trenerka fitness, Mistrzyni Polski i Europy w pole...
Epson Surecolor S Series – system prowadzenia materiałów AD-ATC
Drukarki marki EPSON z serii SureColor S to precyzyjne i wydajne urządzenia, które doskonale sprawdzają się w produkcji wielkoformatowych wydruków reklamowych. EPSON, projektując serię SureColor S, za priorytetowe uznał zastosowane rozwiązań umożliwiających operatorowi minimalną potrzebę ingerencji w proces druku, przy zachowaniu optymalnej stabilności urządzenia....
Unique One promuje wspólną akcję Nestle i portalu Answear
Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę akcji marki NESCAFÉ (Nestlé Polska) z portalem modowym Answear.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764