logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kraków: Uchwała krajobrazowa do dyskusji

   18.08.2017, przeczytano 898 razy
ilustracja
fot. Marcin Jochimczyk/freeimages.com

Od 21 sierpnia do 29 września zostanie wyłożony do publicznego wglądu projekt uchwały krajobrazowej w sprawie "Zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń dla Miasta Krakowa".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krakow%3A-uchwala-krajobrazowa-do-dyskusji,33428,artykul.html

Projekt uchwały zostanie udostępniony w Biurze Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Krakowa, ul. Józefa Sarego 4. Ponadto projekt uchwały udostępniony zostanie także na stronie internetowej www.bip.krakow.pl.

Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie uchwały zostanie przeprowadzona w dniu 19 września 2017 r., w Urzędzie Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Sala Obrad, początek o godz. 17:30.

Każdy zainteresowany ma prawo złożenia uwag do projektu uchwały. Uwagi należy składać w terminie do dnia 13 października 2017 r. Uwagi można wnosić na piśmie w Urzędzie Miasta Krakowa, drogą pocztową oraz drogą elektroniczną.

Krakowska uchwała krajobrazowa

Rada Miasta Krakowa podjęła uchwałę w sprawie przygotowania projektu uchwały krajobrazowej w październiku 2015 r. Nowe regulacje prawne mają dać realną możliwość walki z elementami przestrzeni publicznej, które negatywnie wpływają na jej odbiór. Uchwała będzie stanowić akt prawa miejscowego i dotyczyć będzie całego obszaru gminy, z wyłączeniem terenów zamkniętych, innych niż ustalonych przez ministra właściwego do spraw transportu. Przedmiotem regulacji będą gabaryty, standardy jakościowe oraz rodzaje materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane nośniki reklamowe i urządzenia reklamowe oraz ogrodzenia i elementy małej architektury.

Źródło: BIP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart podsumowuje targi Remadays 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays 2019 dobiegły końca. W tym roku na 300 m2 powierzchni, na dwóch stoiskach P15 i M15, Integart zaprezentował poszerzoną, kompleksową ofertę najnowocześniejszych technologii i rozwiązań dla LFP oraz mediów do druku wielkoformatowego. Podczas RemaDays przeprowadziliśmy setki rozmów biznesowych, uścisnęliśmy...
Będzie nowe oprogramowanie do aparatów Nikon Z 7 i Nikon Z 6
Firma Nikon ogłosiła rozpoczęcie prac nad nowym oprogramowaniem do swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Nikon Z 7 i Nikon Z 6. Oprogramowanie da dostęp do nowych funkcji, np. AF z detekcją oka, oraz doda obsługę sygnałów wyjściowych RAW i kart pamięci CFexpress. Ponadto udoskonali funkcje AF/AE obu aparatów.
Badanie: 77% konsumentów woli kupować marki, które podzielają ich wartości

Google, PayPal, Gillette i Johnson & Johnson to marki, które znalazły się w globalnym top ten Meaningful Brands 2019. W Polsce najbardziej meaningful są Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann. 82% marek mogłoby po prostu zniknąć z polskiego rynku i nikt by się nie zmartwił. To bardzo duży, bo blisko 10% wzrost w stosunku do danych z poprzedniej fali. Marki Meaningful...
„Bierz życie za rogi” – nowa kampania Banku Pekao S.A.
„Bierz życie za rogi” to hasło przewodnie nowej kampanii Banku Pekao S.A., która będzie promować w pierwszej kolejności Konto Przekorzystne naszego banku. W kampanii została wykorzystana postać wybitnego himalaisty i skialpinisty Andrzeja Bargiela. Inspiracją dla stworzenia kampanii było docenienie ambitnych pomysłów i śmiałych planów...
Katarzyna Nosowska w kampanii ING „Dobry Głos dla firm”
W najnowszej kampanii ING Katarzyna Nosowska zaświadcza, że zaśpiewa, żeby Twoja firma miała więcej klientów. Bank kolejny raz zachęca Polaków do dawania dobrych opinii na temat firm bo to dla nich najlepsza reklama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764