logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Krótkapiłka – rusza kampania telewizyjna Inpost

  PR 20.10.2022, przeczytano 540 razy
ilustracja

Pod hasłem #KrótkaPiłka firma InPost przygotowała wiele aktywności, w których zagrzewa i mobilizuje swoich klientów do kibicowania polskiej reprezentacji w nadchodzącym Mundialu. Jedną z nich jest kampania telewizyjna, która łączy sportowe emocje z piłkarskimi umiejętnościami. Spot będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych w Polsce oraz w Internecie. Akcja ma zachęcić do odbioru paczek przez Paczkomat do 2 godzin i udziału w wielkiej loterii InPost, która ruszyła 10 października. W zabawie loteryjnej użytkownicy InPost Mobile, mogą wygrać m.in. wyjazdy do Kataru, samochód marki Ford Mustang oraz miliony innych nagród.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krotkapilka-%E2%80%93-rusza-kampania-telewizyjna-inpost,397678,artykul.html

Już w listopadzie rozpoczynają się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze, w których weźmie udział również reprezentacja Polski. InPost, Sponsor Strategiczny drużyny narodowej, przygotował specjalnie na tę okazję kampanię telewizyjną za sprawą, której zamierza rozgrzać i przygotować polskich kibiców do wspierania Biało-Czerwonych. Najnowszy film reklamowy InPost w lekki, humorystyczny sposób nawiązuje do odbioru paczek przez Paczkomat® w ciągu dwóch godzin i zachęca do udziału w wielkiej loterii InPost, w której do wygrania są m.in. wyjazdy do Kataru czy też samochód elektryczny Ford Mustang. Kampania marketingowa oprócz zasięgu komunikacyjnego wspiera efektywność i jakość usług oferowanych przez InPost.

– Tegoroczna edycja naszej loterii odbywa się w wyjątkowym momencie, ponieważ zbiega się w czasie z największym piłkarskim świętem, jakim jest Mundial. Specjalnie z tej okazji przygotowaliśmy wiele aktywności promocyjnych pod hasłem #KrótkaPiłka, w tym kampanię telewizyjną, którą chcemy zachęcić klientów do udziału w naszej grze, a dodatkowo do dopingowania naszemu zespołowi w trakcie turnieju. – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu InPost Polska i dodaje – Kreacja spotu telewizyjnego, który zostanie umieszczony na YouTubie, a także emitowany od dziś w ogólnopolskich kanałach, Polsat, TVN, TVP i w stacjach tematycznych, nawiązuje do atmosfery piłkarskiego święta łącząc kino akcji z futbolowymi emocjami. To historia bohatera, który niczym piłkarski napastnik rusza w rajd, ale nie między obrońcami, lecz odebrać swoją przesyłkę w urządzeniu Paczkomat. Można powiedzieć, że to film akcji, z kaskaderskim zacięciem, piłkarskimi wślizgami i zwodami. Szybki montaż, spektakularne, nieszablonowe ujęcia i efekty dźwiękowe, oraz oryginalna rytmiczna muzyka, sprawiają, że śledzimy akcję z zapartym tchem. W ostatniej scenie bohater zdobywa swoją paczkę, co bezpośrednio przenosi nas do świata piłkarskiej fiesty.

Spot reklamowy jest swoistą rozgrzewką dla wszystkich przed Mistrzostwami Świata i pozwala klientom InPost poczuć piłkarskie emocje nie tylko w trakcie meczu, ale na własnej skórze, w drodze po swoją przesyłkę znajdującą się w urządzeniu Paczkomat. Ten metaforyczny pościg związany jest z zadaniem jakie wykonać ma uczestnik loterii, którym zadaniem jest odbiór paczki do 2h od momentu otrzymania informacji o możliwości jej odbioru. W zamian nagradzany jest jedną z nagród w mobilnej loterii #KrótkaPiłka.

Kampania telewizyjna InPost to jeden z elementów okołosponsoringowych akcji, jakie zostały przygotowane przez InPost dla klientów. Firma w humorystyczny sposób łączy swoje usługi z zachętą do dopingowania gry naszych piłkarzy. Kampania wspierana jest promocją w internecie oraz działaniami niestandardowymi. Już teraz, na ulicach większych polskich miast, można zobaczyć samochody InPost z hasłami #Krótkapiłka: Samo się nie dowiezie.

Kampania telewizyjna będzie emitowana w największych polskich stacjach TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz w stacjach tematycznych. Wyprodukowane zostały spoty 30 i 15 sekundowe. Za kreację spotu odpowiedzialna była Agencja Dragon Rouge oraz dział marketingu InPost. Produkcja wykonana została przez Film Republic. Z kolei za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

Źródło: InPost

www.inpost.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764