logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kurczak Sielski w „Doradcy Smaku” TVN w ramach wiosennej kampanii

  PR 05.03.2020, przeczytano 1834 razy
ilustracja

SuperDrob S.A., jeden z wiodących polskich producentów drobiu, powraca z nową, wiosenną kampanią reklamową. Linia produktów premium pod marką Kurczak Sielski będzie promowana w głównych stacjach TV oraz serwisach wideo pod hasłem „Naturalnie. Na prostych zasadach”. Dania z Kurczaka Sielskiego pojawią się także w najnowszych odcinkach programu kulinarnego „Doradca Smaku”, emitowanego na głównej antenie TVN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kurczak-sielski-w-_doradcy-smaku_-tvn-w-ramach-wiosennej-kampanii,385940,artykul.html

W pierwszej w tym roku kampanii telewizyjnej, producent kładzie nacisk na naturalne pochodzenie i wyjątkowe walory smakowe produktów na bazie Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków. Szczególna uwaga skierowana jest na flagowe produkty linii – tuszkę i elementy kurczaka oraz ich różnorodne zastosowanie w kuchni.

Nowością kampanii jest billboard sponsorski. Dzięki wyjątkowej stylizacji i zastosowanej kolorystyce, produkt ma szansę wyróżnić się w bloku reklamowym, a tym samym wzmacniać świadomość marki Kurczak Sielski wśród odbiorców.

Dania z Kurczaka Sielskiego w „Doradcy Smaku” TVN

W ramach działań zasięgowych Kurczak Sielski z chowu bez antybiotyków pojawi się w programie kulinarnym „Doradca Smaku”, emitowanym na głównej antenie TVN. Premiera 1 odcinka z udziałem SuperDrob już 5 marca br., emisja tuż przed kolejnym odcinkiem popularnego serialu „Na Wspólnej”.

Kurczak Sielski będzie obecny w siedmiu odcinkach programu, emitowanych w marcu i kwietniu br. Będzie to okazja do zaprezentowania przez Roberta Sowę cenionych przez niego i innych szefów kuchni walorów Kurczaka Sielskiego, takich jak zwarta struktura mięsa oraz jego smak czy aromat, wzbogaconych dodatkowo, dzięki stosowanym w programie przyprawom Prymat.

– Pragniemy dostarczać konsumentom zdrowe i smaczne mięso, ale również inspiracje, które wzbogacają ich doświadczenia kulinarne. W naszych badaniach niejednokrotnie pytaliśmy Polaków o ich preferencje dotyczące dań z kurczaka. Postanowiliśmy wykorzystać tę wiedzę, by poszerzyć ich zainteresowania o mniej oczywiste propozycje na bazie Kurczaka Sielskiego – tłumaczy Aneta Stępniak, dyrektor marketingu SuperDrob S.A.

Kampania zasięgowa SuperDrob – wiosenna odsłona

Kampania rozpoczęła się od 2 marca br. na ogólnopolskich antenach TVN, TVP i Polsat, a także w kanałach tematycznych tych stacji. Spoty w dwóch wersjach (8’’ i 15’’) będą prezentowane przez pięć kolejnych tygodni.

Uzupełnieniem rozpoczynającej się kampanii telewizyjnej będzie seria materiałów, emitowana m.in. przy treściach kulinarnych w popularnych internetowych serwisach wideo. Spoty w wersjach 30’’ i 6’’, utrzymane w ciepłym, rodzinnym klimacie, podkreślają naturalne walory Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków. Będą emitowane m.in. w serwisie YouTube. Dodatkowo, w sieci pojawią się krótkie formy video (w serwisie YouTube) oraz banery promujące Sielskie dania do piekarnika oraz Sielskie wędliny - pod hasłem #SIELSKIEZYCIE.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację i produkcję materiałów odpowiada GPD Agency, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja ONE House.

Źródło: SuperDrob S.A.

www.superdrob.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764