logo
WIADOMOŚCI

LG i Kazar w modowej odsłonie kampanii „Dopracuj swój wizerunek”

  PR 10.10.2018, przeczytano 192 razy
ilustracjastrzałka

Marka LG i Kazar rozpoczęły najnowszą odsłonę współpracy „Dopracuj swój wizerunek”. Jednym z działań promocyjnych nowych stylizacji Kazar, których marka LG jest partnerem technologicznym, będzie otwarty konkurs z LG G7 ThinQ w roli głównej.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg-i-kazar-w-modowej-odslonie-kampanii-_dopracuj-swoj-wizerunek_,379687,artykul.html

Smartfon współczesną biżuterią

Smartfon już dawno przestał być jedynie urządzeniem służącym do kontaktu, a stał się modnym dodatkiem, czasem wręcz biżuterią. Stąd pomysł na połączenie użyteczności i znakomitego wyglądu telefonu LG G7 ThinQ z modowymi stylizacjami Kazar. Głównym tematem, nad którym pochylają się obie marki, jest dress code. Podkreślają, jak ważna w budowaniu wizerunku w pracy jest jakość, uniwersalny i ponadczasowy design oraz niezawodność.

W ramach działań promocyjnych marki LG i Kazar przygotowały konkurs, w którym konsumenci będą mogli wygrać smartfony LG G7 ThinQ. Konkurs ruszył 10. października na profilach mediów społecznościowych marki Kazar i potrwa do 24. października. Szczegóły oraz regulamin akcji na kazar.com.

Współpraca LG i Kazar komunikowana jest w mediach digitalowych, na nośnikach OOH: w metrze oraz na ekranach citydigital w Warszawie oraz na ekranach w wybranych centrach handlowych w całej Polsce.

ilustracjastrzałka

Źródło: LG

www.lg.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Sukces Seminarium Wielkoformatowego Atrium i Ikonos
Ogromnym sukcesem zakończyło się Seminarium Wielkoformatowe Atrium Centrum Ploterowe i Ikonos. 140 uczestników, 10 prelegentów, liczne prezentacje i pokazy oraz muzyczne atrakcje. Tak w skrócie można podsumować to wydarzenie.
Samsung przedłuża współpracę z MKOl do 2028 roku
Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) i firma Samsung Electronics podczas oficjalnej ceremonii w Seulu ogłosiły przedłużenie swojego globalnego olimpijskiego partnerstwa do roku 2028.
Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium
Rozpoczyna się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o wygodzie korzystania z aplikacji mobilnej, przywołując historię jednego z najpopularniejszych na świecie dań.
Kampania #Zaparkuj telefon i jedź skupia się na problemie nagminnego korzystania z telefonów komórkowych za kierownicą, w tym pisania SMS-ów. Jej celem jest uświadomienie kierowcom ryzyka i wyeliminowanie niechlubnej praktyki patrzenia w ekran smartfona zamiast na drogę. Santander Bank Polska realizuje kampanię w ramach projektu edukacyjnego Jak Jeździsz,...
Tymczasem jest Prosto – loteria w streetowym stylu
Właśnie wystartowała loteria Tymczasem jest PROSTO, w której do wygrania są nagrody pieniężne oraz wyjątkowe zestawy ciuchów stworzone we współpracy z kultową marką PROSTO Klasyk ze specjalnie zaprojektowanym motywem graficznym Tymczasem.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone