logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG i Kazar w modowej odsłonie kampanii „Dopracuj swój wizerunek”

  PR 10.10.2018, przeczytano 278 razy
ilustracjastrzałka

Marka LG i Kazar rozpoczęły najnowszą odsłonę współpracy „Dopracuj swój wizerunek”. Jednym z działań promocyjnych nowych stylizacji Kazar, których marka LG jest partnerem technologicznym, będzie otwarty konkurs z LG G7 ThinQ w roli głównej.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg-i-kazar-w-modowej-odslonie-kampanii-_dopracuj-swoj-wizerunek_,379687,artykul.html

Smartfon współczesną biżuterią

Smartfon już dawno przestał być jedynie urządzeniem służącym do kontaktu, a stał się modnym dodatkiem, czasem wręcz biżuterią. Stąd pomysł na połączenie użyteczności i znakomitego wyglądu telefonu LG G7 ThinQ z modowymi stylizacjami Kazar. Głównym tematem, nad którym pochylają się obie marki, jest dress code. Podkreślają, jak ważna w budowaniu wizerunku w pracy jest jakość, uniwersalny i ponadczasowy design oraz niezawodność.

W ramach działań promocyjnych marki LG i Kazar przygotowały konkurs, w którym konsumenci będą mogli wygrać smartfony LG G7 ThinQ. Konkurs ruszył 10. października na profilach mediów społecznościowych marki Kazar i potrwa do 24. października. Szczegóły oraz regulamin akcji na kazar.com.

Współpraca LG i Kazar komunikowana jest w mediach digitalowych, na nośnikach OOH: w metrze oraz na ekranach citydigital w Warszawie oraz na ekranach w wybranych centrach handlowych w całej Polsce.

ilustracjastrzałka

Źródło: LG

www.lg.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM w ofercie Foxfoto
Z radością prezentujemy Państwu nowy obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM łączący klasyczny, ponadczasowy styl z najnowszymi osiągnięciami technologii optycznej.
Inauguracja „wyspy świetlnej” – AMS rozpoczyna rewitalizację wiat przystankowych w Łodzi
Wiaty przystankowe wyposażone w ładowarki do telefonów i panel cyfrowy informujący o utrudnieniach w ruchu miejskim to już nie tylko domena Krakowa i Poznania. Nowoczesna wiata pojawiła się również w Łodzi. To na razie pilotażowe rozwiązanie. Jednak swój wygląd w ciągu roku zmieni aż 250 przystanków. Firma AMS rozpoczyna właśnie rewitalizację łódzkich wiat.  Każda z...
„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – VMLY&R Poland dla HBO
Ruszyła nowa kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Serial jest adaptacją klasycznej powieści Margaret Atwood o życiu w totalitarnym, dystopijnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową. Za kreację aktywności realizowanych w social mediach i OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Iiyama wprowadza nowe 22-calowe monitory biurowe
Są to modele biurowe z matrycą ekranu IPS i VA o rozdzielczości Full HD, polecane szczególnie grafikom oraz projektantom. Występują w wersjach z lub bez Pivota i stopki z regulacją wysokości.
Bezpłatne spotkania z doświadczonymi fotografami, wywiady online oraz ciekawe wydarzenia branżowe to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na miłośników fotografii z okazji 10-lecia obecności Akademii Nikona w Polsce. Od momentu powstania w 2009 roku, w organizowanych przez Akademię Nikona kursach i warsztatach udział wzięło już ponad 15 000 uczestników....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764