logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG i Kazar w modowej odsłonie kampanii „Dopracuj swój wizerunek”

  PR 10.10.2018, przeczytano 238 razy
ilustracjastrzałka

Marka LG i Kazar rozpoczęły najnowszą odsłonę współpracy „Dopracuj swój wizerunek”. Jednym z działań promocyjnych nowych stylizacji Kazar, których marka LG jest partnerem technologicznym, będzie otwarty konkurs z LG G7 ThinQ w roli głównej.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg-i-kazar-w-modowej-odslonie-kampanii-_dopracuj-swoj-wizerunek_,379687,artykul.html

Smartfon współczesną biżuterią

Smartfon już dawno przestał być jedynie urządzeniem służącym do kontaktu, a stał się modnym dodatkiem, czasem wręcz biżuterią. Stąd pomysł na połączenie użyteczności i znakomitego wyglądu telefonu LG G7 ThinQ z modowymi stylizacjami Kazar. Głównym tematem, nad którym pochylają się obie marki, jest dress code. Podkreślają, jak ważna w budowaniu wizerunku w pracy jest jakość, uniwersalny i ponadczasowy design oraz niezawodność.

W ramach działań promocyjnych marki LG i Kazar przygotowały konkurs, w którym konsumenci będą mogli wygrać smartfony LG G7 ThinQ. Konkurs ruszył 10. października na profilach mediów społecznościowych marki Kazar i potrwa do 24. października. Szczegóły oraz regulamin akcji na kazar.com.

Współpraca LG i Kazar komunikowana jest w mediach digitalowych, na nośnikach OOH: w metrze oraz na ekranach citydigital w Warszawie oraz na ekranach w wybranych centrach handlowych w całej Polsce.

ilustracjastrzałka

Źródło: LG

www.lg.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki
Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku....
Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo
Bancovo – nowatorska platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – niezwykle popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.
Ricoh na Fespa 2019
Ricoh będzie jednym z wystawców na targach FESPA 2019. W swojej strefie (hala B4, stanowisko K31) firma zaprezentuje m.in. nowy ploter lateksowy Pro L5160, system do druku na tekstyliach Ri 6000 oraz system produkcyjny z piątą stacją na toner specjalny Pro C7200x.
Produkty Canon po raz 25. z rzędu wyróżnione międzynarodowymi nagrodami If Design Award 2019
Aż dziewięć produktów Canon zostało nagrodzonych przez iF International Forum Design GmbH prestiżowymi wyróżnieniami iF Design Award 2019. Firma Canon już po raz 25. z rzędu znalazła się wśród laureatów iF Design Award. Cykliczne wyróżnienia dla produktów i technologii Canon sprawiają, że firma nie ustaje w wysiłkach tworzenia...
Zakończenie kampanii „Wolność liczy się w każdym wieku” [INFOGRAFIKA]
16 lutego 1919 roku zawarciem rozejmu w Trewirze zakończyła się największa zwycięska insurekcja w naszej historii – Powstanie Wielkopolskie. Walki rozpoczęły się 27 grudnia 1918 roku w Poznaniu i były wyrazem nastrojów patriotycznych związanych z możliwością odrodzenia państwa polskiego po I wojnie światowej.100. rocznicę tych wydarzeń, Samorząd...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764