logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lightscape utrzymuje najlepsze noty w badaniu satysfakcji klientów agencji PR

  PR 13.09.2021, przeczytano 527 razy

Agencja Lightscape kolejny rok z rzędu otrzymała najlepsze noty w 11 kategoriach w badaniu satysfakcji klientów przeprowadzonym przez firmę Kantar na zlecenie MMP. Na tej podstawie przygotowany został raport pt. „Agencje Public Relations 2021”, gdzie zawarto wyniki oraz profile 19 polskich agencji PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lightscape-utrzymuje-najlepsze-noty-w-badaniu-satysfakcji-klientow-agencji-pr,392974,artykul.html

Agencja Lightscape zajęła pierwsze miejsce wśród agencji PR w Polsce w kategoriach: strategiczne i długofalowe podejście do realizowanych działań oraz rozumienie polityki działania i kultury organizacji klienta. Najwyższe noty osiągnęły również prowadzone przez agencje relacje z mediami i zarządzanie w kryzysie oraz skuteczność, sprawne reagowanie i standard obsługi. Co więcej, utrzymała też pierwszą lokatę z poprzedniego roku w zadowoleniu ze współpracy z agencją.

- Ponowna jedynka w badaniu satysfakcji klientów to dla nas kolejne potwierdzenie, że dostarczamy wymierną wartość dla marek, z którymi pracujemy. Autentyczność, uczciwość i wiarygodność to dzisiaj „new king” w obszarze PR-u i marketingu online. Dlatego, jeszcze raz dziękujemy wszystkim klientom za zaufanie - mówi Piotr Berliński CEO, Lightscape - Piotr Berliński, CEO, Lightscape, Visibly

Lightscape, to agencja komunikacji z ponad 13-letnim doświadczeniem w obszarze digitalu i PR-u. Specjalizująca się w tworzeniu kompleksowych strategii budowania marki, wspierająca komunikację klientów w obszarze B2B i B2C, a także w employer brandingu. – Przede wszystkim realizujemy zintegrowane działania w kanałach online jaki i offline, które opierają się o analizę otoczenia i strategiczne podejście w budowaniu relacji. Wykorzystujemy przy tym m.in. wysokiej jakości cotnent, również video, digital PR, social media, SEO czy event marketing, a także media relations – dodaje Piotr Berliński, Lightscape

Dodatkowo, na początku ubiegłego roku agencja rozpoczęła realizację wartego ponad milion złotych projektu badawczo-rozwojowego przyznawanego przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy zakończonego w roku br. Przedmiotem prac była optymalizacja i zarządzanie widocznością marek online, uzyskiwaną za pomocą organicznych treści publikowanych na portalach zewnętrznych.

Źródło: Lightscape

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764