logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lightscape utrzymuje najlepsze noty w badaniu satysfakcji klientów agencji PR

  PR 13.09.2021, przeczytano 139 razy

Agencja Lightscape kolejny rok z rzędu otrzymała najlepsze noty w 11 kategoriach w badaniu satysfakcji klientów przeprowadzonym przez firmę Kantar na zlecenie MMP. Na tej podstawie przygotowany został raport pt. „Agencje Public Relations 2021”, gdzie zawarto wyniki oraz profile 19 polskich agencji PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lightscape-utrzymuje-najlepsze-noty-w-badaniu-satysfakcji-klientow-agencji-pr,392974,artykul.html

Agencja Lightscape zajęła pierwsze miejsce wśród agencji PR w Polsce w kategoriach: strategiczne i długofalowe podejście do realizowanych działań oraz rozumienie polityki działania i kultury organizacji klienta. Najwyższe noty osiągnęły również prowadzone przez agencje relacje z mediami i zarządzanie w kryzysie oraz skuteczność, sprawne reagowanie i standard obsługi. Co więcej, utrzymała też pierwszą lokatę z poprzedniego roku w zadowoleniu ze współpracy z agencją.

- Ponowna jedynka w badaniu satysfakcji klientów to dla nas kolejne potwierdzenie, że dostarczamy wymierną wartość dla marek, z którymi pracujemy. Autentyczność, uczciwość i wiarygodność to dzisiaj „new king” w obszarze PR-u i marketingu online. Dlatego, jeszcze raz dziękujemy wszystkim klientom za zaufanie - mówi Piotr Berliński CEO, Lightscape - Piotr Berliński, CEO, Lightscape, Visibly

Lightscape, to agencja komunikacji z ponad 13-letnim doświadczeniem w obszarze digitalu i PR-u. Specjalizująca się w tworzeniu kompleksowych strategii budowania marki, wspierająca komunikację klientów w obszarze B2B i B2C, a także w employer brandingu. – Przede wszystkim realizujemy zintegrowane działania w kanałach online jaki i offline, które opierają się o analizę otoczenia i strategiczne podejście w budowaniu relacji. Wykorzystujemy przy tym m.in. wysokiej jakości cotnent, również video, digital PR, social media, SEO czy event marketing, a także media relations – dodaje Piotr Berliński, Lightscape

Dodatkowo, na początku ubiegłego roku agencja rozpoczęła realizację wartego ponad milion złotych projektu badawczo-rozwojowego przyznawanego przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy zakończonego w roku br. Przedmiotem prac była optymalizacja i zarządzanie widocznością marek online, uzyskiwaną za pomocą organicznych treści publikowanych na portalach zewnętrznych.

Źródło: Lightscape

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Communications Agency powiększa zespół
Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.
Gospodarka obiegu zamkniętego wspiera rozwój biznesu przy jednoczesnym racjonalnym wykorzystywaniu zasobów i ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko. Firma Lexmark będąc członkiem Europejskiej Rady Regeneracji od lat skupia się na strategii zrównoważonego rozwoju. Będąc liderem rozwiązań firma wnosi duży wkład w C-SERVEES, projekt finansowany przez...
Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.
Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji
Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764