logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lotos wspiera kampanię społeczną „Szkoła Od-Nowa”

  PR 08.09.2021, przeczytano 543 razy
ilustracjastrzałka

Kilka tysięcy opakowań płynów do dezynfekcji rąk oraz środków czystości trafi do pomorskich placówek oświaty w ramach wsparcia kampanii społecznej „SZKOŁA OD-NOWA”, której celem jest pomoc dzieciom i młodzieży w powrocie do szkoły po ponad rocznej, przymusowej nauce zdalnej. LOTOS Oil od wielu lat angażuje się w przedsięwzięcia ważne dla społeczności lokalnych, a udział w realizacji programu „SZKOŁA OD-NOWA” jest wyrazem naturalnej troski o zdrowie i bezpieczeństwo najmłodszych. Pomysłodawcą kampanii jest psycholog Joanna Węglarz, a organizatorem NPDN Studio Psychologiczne Joanna Węglarz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lotos-wspiera-kampanie-spoleczna-_szkola-od-nowa_,392914,artykul.html

SZKOŁA OD-NOWA” to projekt stworzony przez grupę pomorskich ekspertów z zakresu psychologii i pedagogiki. Jego najważniejszym zadaniem jest wypracowanie rozwiązań, które pomogą dzieciom i młodzieży wrócić do edukacji stacjonarnej po okresie przymusowej, wynikającej z pandemicznej sytuacji i nauki zdalnej.

- Przed rodzicami, nauczycielami i uczniami stoją nowe wyzwania. Pomijając kwestie programowe, mam tu na myśli przede wszystkim niezwykle ważną odbudowę wspólnoty i społeczności. Radości, jaką daje przebywanie w gronie rówieśników. W LOTOS Oil doskonale zdajemy sobie jednak sprawę, jak ważna jest dziś, i zapewne będzie przez kolejne miesiące, kwestia bezpieczeństwa sanitarnego zarówno dzieci i młodzieży, jak i nauczycieli. Chcemy w tym pomóc szkołom – zapewnia Aleksandra Jankowska, wiceprezes zarządu LOTOS Oil.

Na potrzeby realizacji programu, LOTOS Oil przekaże kilka tysięcy opakowań płynów do dezynfekcji rąk oraz środków przeznaczonych do wykorzystania w szkolnych budynkach, m.in. do utrzymania czystości mebli. Firma przygotowała także różnego typu materiały edukacyjne, dotyczące bezpieczeństwa dzieci w czasie pandemii. Organizatorzy akcji podkreślają, że rodzice tylko wspólnie z nauczycielami mogą ułatwić dzieciom powrót do edukacji stacjonarnej.

- Najważniejszym celem i zadaniem jest odbudowa relacji uczniów w społeczności i ich poczucia przynależności do grupy. Nie można tego robić z pominięciem kwestii bezpieczeństwa - także tego epidemicznego. Stąd tak ważni są nasi partnerzy, którzy chcą i mogą nam pomóc w zapewnieniu uczniom odpowiednich warunków w szkołach. Wszyscy  pragniemy, żeby dzieci wróciły do szkół już na stałe, a nie na kilka tygodni czy miesięcy - podkreśla Joanna Węglarz, psycholog, pomysłodawczyni kampanii „Szkoła od Nowa”.

LOTOS Oil, jak i cała Grupa LOTOS, od wielu lat angażują się w realizację wartościowych, edukacyjnych programów społecznych. Spółka uruchamia drugą edycję cieszącego się dużą popularnością programu wsparcia kontrahentów RAZEM W PRZYSZŁOŚĆ 2.0. To szeroki pakiet działań adresowanych do dystrybutorów spółki, mający na celu wsparcie ich biznesów w rozwoju po pandemii.

- Byliśmy razem w najtrudniejszym momencie, będziemy i teraz, kiedy świat wraca do normalnego funkcjonowania. Działania kierowane do szkół są niejako naturalnym uzupełnieniem tego programu - podsumowuje Adam Sekściński, prezes zarządu LOTOS Oil.

Źródło: LOTOS Oil

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF PRO-1100: fotograficzna drukarka A2
Firma Canon ogłasza premierę długo oczekiwanego urządzenia imagePROGRAF PRO-1100, flagowego modelu w serii profesjonalnych drukarek atramentowych A2. ImagePROGRAF PRO-1100 zaprojektowano z myślą zarówno o profesjonalistach, jak i entuzjastach fotografii, aby zapewnić im wyjątkową jakość i trwałość zdjęć.
ZFPR wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs
Związek Firm Public Relations (ZFPR) opublikował Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs – pierwszą w Polsce samoregulację w obszarze rzecznictwa interesów. Jego celem jest wyznaczenie i promocja najwyższych standardów w szczególnej sferze dialogu pomiędzy społeczeństwem obywatelskim, biznesem a administracją publiczną i politykami.
Ostatnie odliczanie do XXIV Kongresu Public Relations
Wielkimi krokami zbliża się XXIV Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w dniach 19-20 września w Rzeszowie. Podczas wydarzenia sporo miejsca zajmą kwestie zdarzeń kryzysowych, skutecznego wykorzystania narzędzi AI, ale również wyzwań, jakie wiążą się z rozwojem nowych technologii.
Grow Now otwiera biuro w USA
Należąca do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Grow Now, która świadczy usługi end-to-end we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, otwiera w USA swoje biuro i możliwość rozwoju dla polskich marek na jednym z największych światowych rynków e-commerce. Ekspansja spółki umożliwi klientom dotarcie do ponad 300 mln...
Vanda Novak klientem agencji Warsaw/Creatives
Od września 2024 do klientów agencji Warsaw/Creatives dołączyła Vanda Novak, luksusowa marka obuwnicza. W obsługę marki zaangażowany został dział Creative, w którym stworzono koncepcję kreatywną sesji wizerunkowej nowej kolekcji na sezon Jesień-Zima 2024/2025 i dział Advocacy & Communication, który zajmie się działaniami Public Relations i kontaktem z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764