logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lubię to: linked by Isobar z digitalową aktywacją dla Pilsner Urquell

  PR 09.10.2015, przeczytano 1349 razy
ilustracjastrzałka

5 października wystartowała kolejna digitalowa aktywacja marki Pilsner Urquell. Korzystając z technologii Google Street View fani czeskiej marki mogą zwiedzić browar w Pilznie, gdzie niezmiennie od 1842 roku Pilsner warzony jest według tradycyjnej receptury. Uczestnicy wycieczki mogą również grać o atrakcyjne nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lubie-to%3A-linked-by-isobar-z-digitalowa-aktywacja-dla-pilsner-urquell,26208,artykul.html

Interaktywna wycieczka dostępna jest na stronie www.pilsner.pl. W czasie wycieczki pokazane są najważniejsze miejsca w browarze oraz krótkie materiały wideo. Uczestnicy wirtualnego spaceru, zainteresowani historią browaru mogą wziąć udział w quizie i sprawdzić swoją piwną wiedzę. Na każdym z ośmiu przystanków czekają na nich pytania testowe, dotyczące historii i procesu warzenia piwa Pilsner Urquell. Pierwsze pięćset osób, które prawidłowo rozwiązało test, otrzymało czteropaki Pilsner Urquell w limitowanej edycji retro.

Dodatkowo osoby, które w najbardziej kreatywny sposób odpowiedzą na pytanie otwarte, otrzymają jeden ze stu oryginalnych kufli Pilsner Urquell.

Konkurs „Wycieczka po browarze” potrwa do 30 października. Aktywację wspiera kampania display oraz działania reklamowe na Facebooku.

Za przygotowanie i przeprowadzenie akcji odpowiada należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar. Za dobór i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MEC.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764