logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Bioderma wraca z drugą edycją kampanii „Ty czujesz, my dbamy”

  PR 26.02.2021, przeczytano 715 razy
ilustracja

W 4Q 2020 roku marka Bioderma uruchomiła kampanię społeczną, której zadaniem było uświadomienie pacjentom, że skóra każdego z nas wysyła sygnały, których nie należy bagatelizować. W ramach kampanii „Ty czujesz, my dbamy” marka chciała nie tylko edukować, ale przede wszystkim realnie pomóc oferując konkretne rozwiązane. W ramach pomocy pacjentom zaoferowanych zostało ponad 500 bezpłatnych konsultacji online z dermatologami. Kampania była realizowana we współpracy z portalem Znany Lekarz oraz Opieka.Farm przy patronacie Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-bioderma-wraca-z-druga-edycja-kampanii-_ty-czujesz%2C-my-dbamy_,390385,artykul.html

- Kampania społeczna „TY CZUJESZ, MY DBAMY” miała na celu uświadomienie, jak ważne jest rozumienie sygnałów płynących ze skóry. Pierwsza edycja 2020 pokazała, że wiele osób potrzebuje pomocy w ich zrozumieniu. Razem z dermatologami pomogliśmy w diagnozie skóry 452 osób. Wraz z farmaceutami zadbaliśmy o skórę ponad 19 000 osób. Cieszymy się, że pacjenci zaufali nam i współpracującym z nami ekspertom. Tym bardziej utwierdza nas to w przekonaniu, że kampanie społeczne i umożliwienie dostępu do specjalistów w obecnych czasach jest bardzo ważne – podsumowuje Adrian Macias, Dyrektor Marketingu marki Bioderma.

To właśnie z uwagi na bardzo dobry odbiór akcji Bioderma zdecydowała się na kontynuację projektu i realizację drugiej edycji. Dotychczasowa idea kampanii oparta na zaoferowaniu pacjentom możliwości skorzystania z bezpłatnych konsultacji dermatologicznych on-line (dla Pacjentów przygotowanych jest ok. 500 takich konsultacji) zostaną dodatkowo rozszerzone o możliwość skorzystania z darmowych, konsultacji z kosmetologiem (ok. 150 indywidualnych konsultacji on-line) oraz  live stream (24.03.2021)  na FB z Key Opion Leader’em - autorytetem z dziedziny dermatologii i patologii AZS Profesorem Adamem Reichem. Również w miejscu sprzedaży Pacjentom oferowana będzie opieka i porady w doborze odpowiedniego produktu. Przygotowanych zostało również ponad 23 tys. specjalnych zestawów produktów do skóry dla Pacjentów. Partnerami strategicznymi akcji pozostają Znany Lekarz i grupa OpiekaFarm, a nad merytoryką całej akcji patronat obejmie Polskie Towarzystwo Dermatologiczne.

Start kampanii przypada na 1 marca, a komunikacja potrwa miesiąc. Konsultacje ze specjalistami będą odbywać się w dniach 08.03 do 19.03. Kampania będzie mocno wspierana w kanałach Digital (m.in. YT/FB/IG). Za kreację spotu odpowiada podobnie jak w pierwszej edycji agencja pharmamarketingowae NEKK. Natomiast za strategię i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith należący do grupy Publicis Media.

Źródło: NAOS Poland

www.naos.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764