logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Bioderma wraca z drugą edycją kampanii „Ty czujesz, my dbamy”

  PR 26.02.2021, przeczytano 319 razy
ilustracja

W 4Q 2020 roku marka Bioderma uruchomiła kampanię społeczną, której zadaniem było uświadomienie pacjentom, że skóra każdego z nas wysyła sygnały, których nie należy bagatelizować. W ramach kampanii „Ty czujesz, my dbamy” marka chciała nie tylko edukować, ale przede wszystkim realnie pomóc oferując konkretne rozwiązane. W ramach pomocy pacjentom zaoferowanych zostało ponad 500 bezpłatnych konsultacji online z dermatologami. Kampania była realizowana we współpracy z portalem Znany Lekarz oraz Opieka.Farm przy patronacie Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-bioderma-wraca-z-druga-edycja-kampanii-_ty-czujesz%2C-my-dbamy_,390385,artykul.html

- Kampania społeczna „TY CZUJESZ, MY DBAMY” miała na celu uświadomienie, jak ważne jest rozumienie sygnałów płynących ze skóry. Pierwsza edycja 2020 pokazała, że wiele osób potrzebuje pomocy w ich zrozumieniu. Razem z dermatologami pomogliśmy w diagnozie skóry 452 osób. Wraz z farmaceutami zadbaliśmy o skórę ponad 19 000 osób. Cieszymy się, że pacjenci zaufali nam i współpracującym z nami ekspertom. Tym bardziej utwierdza nas to w przekonaniu, że kampanie społeczne i umożliwienie dostępu do specjalistów w obecnych czasach jest bardzo ważne – podsumowuje Adrian Macias, Dyrektor Marketingu marki Bioderma.

To właśnie z uwagi na bardzo dobry odbiór akcji Bioderma zdecydowała się na kontynuację projektu i realizację drugiej edycji. Dotychczasowa idea kampanii oparta na zaoferowaniu pacjentom możliwości skorzystania z bezpłatnych konsultacji dermatologicznych on-line (dla Pacjentów przygotowanych jest ok. 500 takich konsultacji) zostaną dodatkowo rozszerzone o możliwość skorzystania z darmowych, konsultacji z kosmetologiem (ok. 150 indywidualnych konsultacji on-line) oraz  live stream (24.03.2021)  na FB z Key Opion Leader’em - autorytetem z dziedziny dermatologii i patologii AZS Profesorem Adamem Reichem. Również w miejscu sprzedaży Pacjentom oferowana będzie opieka i porady w doborze odpowiedniego produktu. Przygotowanych zostało również ponad 23 tys. specjalnych zestawów produktów do skóry dla Pacjentów. Partnerami strategicznymi akcji pozostają Znany Lekarz i grupa OpiekaFarm, a nad merytoryką całej akcji patronat obejmie Polskie Towarzystwo Dermatologiczne.

Start kampanii przypada na 1 marca, a komunikacja potrwa miesiąc. Konsultacje ze specjalistami będą odbywać się w dniach 08.03 do 19.03. Kampania będzie mocno wspierana w kanałach Digital (m.in. YT/FB/IG). Za kreację spotu odpowiada podobnie jak w pierwszej edycji agencja pharmamarketingowae NEKK. Natomiast za strategię i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith należący do grupy Publicis Media.

Źródło: NAOS Poland

www.naos.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764