logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Sosnowski Media Strategy Managerem w Circlewise

  PR 06.12.2021, przeczytano 799 razy
ilustracja

Mateusz Sosnowski awansował w strukturach polskiego biura Circlewise, obejmując stanowisko Media Strategy Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-sosnowski-media-strategy-managerem-w-circlewise,394016,artykul.html

Circlewise AS to międzynarodowa firma z centralą w Norwegii, dostarczająca rozwiązań w obszarze marketingu digital, z naciskiem na programy partnerskie in-house. Działa na kilkunastu rynkach europejskich, w tym m.in. Polsce, Niemczech, Estonii, Finlandii, Szwecji, na Litwie, na Łotwie. Warszawskie biuro Circlewise jest hubem firmy na region CEE i przyczółkiem na potrzeby rozwoju biznesu firmy na kolejne rynki europejskie.

Do tej pory Mateusz Sosnowski pełnił funkcję Senior Performance Account Manager. W tej roli zajmował się obsługą  dużych domów mediowych oraz kluczowych klientów, takich jak np. home&you czy Pracuj.pl. Był także odpowiedzialny za wdrażanie nowych rozwiązań technologiczno-mediowych zwiększających skalę sprzedaży w programach partnerskich dla klientów Circlewise.

Obecnie, na stanowisku Media Strategy Managera, będzie odpowiedzialny za rozwój nowych narzędzi akwizycyjnych i automatyzujących procesy mediowe dla e-commerce, opartych na zaawansowanej analizie custumer journey, oraz za budowę na ich bazie strategii sprzedażowych dla kluczowych klientów firmy na wszystkich rynkach europejskich – m.in. dla marek takich jak eObuwie czy Modivo.

- Awans Mateusza związany jest z udostępnieniem w ramach platformy technologicznej Circlewise nowego narzędzia do atrybucji sprzedaży, czyli pomiarów udziału poszczególnych kanałów komunikacji w generowaniu sprzedaży online naszych klientów. Rozwiązanie w wersji beta testowane jest od początku 2021 roku i już wkrótce, w pierwszym kwartale 2022 roku, będzie dostępne jako standardowa funkcjonalność panelu Circlewise – komentuje Paweł Lebiedziński General Manager CEE, Circlewise.

Źródło: Circlewise

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764