logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Memphis Depay globalnym ambasadorem marki Puma

  PR 02.03.2022, przeczytano 563 razy
ilustracja

Memphis Depay – reprezentant Holandii i zawodnik FC Barcelona, w ramach długoterminowej współpracy został globalnym ambasadorem marki PUMA. Napastnik klubu z Katalonii stał się jedną z nowych twarzy modelu ULTRA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/memphis-depay-globalnym-ambasadorem-marki-puma,394961,artykul.html

PUMA planuje współpracować z reprezentantem Holandii zarówno przy projektach piłkarskich, jak i lifestylowych, tym samym wykorzystując jego zamiłowanie do muzyki, mody, sztuki i działalności społecznej.

- Dla mnie to idealne połączenie, PUMA podziela moją pasję i wizję przyszłości, a ja nie mogę się doczekać, aż ludzie zobaczą, co wspólnie zaplanowaliśmy. Chcę inspirować ludzi ze wszystkich środowisk i kontynuować pracę mojej fundacji, która w naturalny sposób łączy się z istniejącą platformą REFORM firmy PUMA – powiedział Memphis Depay.

Partnerstwo będzie łączyć różne aspekty sportu i kultury w celu stworzenia unikalnych produktów, począwszy od wprowadzenia na rynek autorskiej kolekcji Memphisa w 2022 roku. PUMA opracuje wspólnie z Memphisem produkty modowe za pośrednictwem jego luksusowej marki BADTTW ("Blind and Deaf to the World"). Motto marki doskonale odzwierciedla jego postawę odrzucenia zewnętrznego hałasu i negatywnych emocji.

- Memphis ma ogromny talent i jest jedną z największych gwiazd futbolu – powiedział Johan Adamsson, Global Director of Sports Marketing and Sports Licensing w PUMA. - Szybkość i motoryka Memphisa doskonale odzwierciedlają ruch Faster Football. Zawodnik z Holandii podejmuje ryzyko i przeciwstawia się konwencjom, aby kształtować kulturę piłkarską zarówno na boisku, jak i poza nim. Reprezentant Holandii stara się przełamywać bariery i wprowadzać pozytywne zmiany nie tylko w piłce nożnej, ale także w społecznościach poprzez różne inicjatywy.

Memphis Depay wyróżnia się niezwykłą szybkością i umiejętnościami technicznymi na najwyższym poziomie. Wspólnie z marką PUMA holenderski napastnik napisze kolejny rozdział w swojej ekscytującej karierze.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764