logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PUMA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 69
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku

Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w określonych dziedzinach. Na odwiedzających czekają zajęcia ruchowe, warsztaty oraz indywidualne konsultacje. Otwarcie nastąpi 6 maja. Przestrzeń będzie czynna przez cały miesiąc – do 2 czerwca.

25.04.2024 | przeczytano: 109 razy
Fenty x Puma z eventową premierą Creeper Phatty Earth Tone

FENTY x PUMA prezentują premierę Creeper Phatty Earth Tone z okazji Światowego Dnia Ziemi. Sneakersy, które pojawiły się w 2015 roku, dziś powracają w nowej odsłonie.

18.04.2024 | przeczytano: 258 razy
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość

PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.

12.04.2024 | przeczytano: 208 razy
Sara James i Jann bohaterami kampanii Puma

PUMA przedstawia kampanię promując najnowszy drop modelu Palermo. Bohaterami spotu są ambasadorzy marki: Sara James oraz Jann, którzy przenoszą widzów na ulice słonecznej Sycylii.

07.03.2024 | przeczytano: 437 razy
Asap Rocky dyrektorem kreatywnym partnerstwa Puma i F1

Artysta muzyczny, twórca i projektant ASAP Rocky oficjalnie ogłosił długoterminowe partnerstwo ze sportową marką PUMA. Zakorzeniony w branży sportów motorowych, ASAP Rocky będzie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego tej kategorii, koncentrując się na połączeniu sportu i odzieży ulicznej. Rocky skupi swoją energię i wysiłki na nowym partnerstwie PUMA z F1, opracowując ekskluzywne, zaprojektowane przez niego kolekcje, które wpłyną na kierunek projektowania marki w kolejnych sezonach.

25.10.2023 | przeczytano: 449 razy
Rihanna prezentuje Avanti

Rihanna oraz marka PUMA oficjalnie prezentują najnowszą współpracę. Rihanna powraca do rodziny PUMA jako Dyrektor Kreatywna z zapowiedzią wieloletniego partnerstwa i wielu premier, które zaprezentuje w niedalekiej przyszłości. FENTY x PUMA to mieszanka sportowego dziedzictwa marki z ikoniczną pozycją liderki jaką Rihanna ma w świecie muzyki, mody i kultury. FENTY x PUMA Avanti – pierwsza premiera w ramach partnerstwa - to niekonwencjonalne połączenie dwóch ikon: wysokiej jakości skórzanego designu butów piłkarskich King z zewnętrzną podeszwą tradycyjnego buta do biegania Easy Rider.

08.09.2023 | przeczytano: 457 razy
Puma Suede – klasyki na 50 rocznicę hip-hopu

Najnowszy drop kultowego modelu PUMA Suede jest synonimem podróży w czasie, związanej z ewolucją hip-hopu w ostatnich pięciu dekadach. Zaprezentowane modele to połączenie ikonicznego stylu z nowoczesnym designem, celebrującego długotrwały wpływ hip-hopu na kulturę i modę.

04.08.2023 | przeczytano: 545 razy
Potęga dziedzictwa - Puma x Porsche

Duet sportowych gigantów ponownie łączy siły prezentując wyjątkową kolekcję. Oparty na dotychczasowym sukcesie kolaboracji obu marek, najnowszy drop PUMA x PORSCHE LEGACY TURBO S, przedstawia obraz ponadczasowego DNA Porsche.

20.07.2023 | przeczytano: 657 razy
American Lens wzmacnia zespół marketingu

Nową Dyrektor Marketingu w American Lens, firmie należącej do Grupy ALVEGO, została Justyna Skrzypek, która z marketingiem branży optycznej związana jest od 2014 roku.

24.04.2023 | przeczytano: 408 razy
Puma i Palomo Spain ponownie łączą siły

Współpraca pomiędzy sportową marką PUMA a Palomo Spain to zdecydowanie więcej niż prezentacja nowych sylwetek. Druga odsłona tego duetu, ponownie silnie nawiązuje  do akceptacji i wolności w wyrażaniu siebie, oddając przy tym hołd kulturze surfingu.

14.03.2023 | przeczytano: 547 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 69)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764