logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Merservice powiększa portfolio klientów

  PR 12.05.2022, przeczytano 256 razy

Do grona klientów spółki dołączyły między innymi Ezviz, producent urządzeń do inteligentnych domów oraz Avanti, importer i hurtownik sztucznej biżuterii i ozdób do włosów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/merservice-powieksza-portfolio-klientow,395819,artykul.html

Działania wsparcia sprzedaży dla marki Ezviz są realizowane w oparciu o współdzielone struktury agentów handlowych MerService, co umożliwia większą elastyczność i dopasowywanie ilości punktów do aktualnych potrzeb klienta.

- Dużą wagę przywiązujemy do wysokich kompetencji naszego personelu i utrzymywania optymalnej struktury terenowej. Dzięki temu nowy klient przekazuje projekt do realizacji już aktywnie działającemu, zmotywowanemu i dobrze przeszkolonemu zespołowi. To pozwala nam sprostać nowym wyzwaniom. W październiku 2021 roku rozpoczęliśmy współpracę z marką Ezviz, dla której przeprowadzamy szkolenia produktowe dla personelu sklepów MediaMarkt i Selgros. - powiedziała Magdalena Trzcińska, Prezes Zarządu MerService.

Avanti, posiada ekspozycje swojej biżuterii oraz ozdób do włosów  w ok. 1500 drogeriach Rossmann. Spółka realizuje dla klienta mobilne serwisy handlowo-merchandisingowe od października 2021r..

- Współpraca z Avanti jest ciekawym wyzwaniem. Drogerie są dla nas nowym typem punktów sprzedaży, w których realizujemy usługi. Projekt różni się od standardowej obsługi FMCG przede wszystkim bardzo zróżnicowanym asortymentem, który często się zmienia w zależności od trendów rynkowych i aktualnych promocji. – mówi Mateusz Frankus, National Field Force Director w MerService.

MerService świadczy wysoko wyspecjalizowane usługi wspierające procesy biznesowe ze szczególnym uwzględnieniem procesów sprzedażowych, w tym m.in. merchandising, outsourcing przedstawicieli handlowych i audyty w punktach sprzedaży. Spółka należy do liderów branży, zarówno pod względem wielkości struktury terenowej, jak i innowacyjności oferowanych rozwiązań, zapewniających optymalizację oraz efektywność realizowanych projektów. Działa na terenie większości sklepów wielkopowierzchniowych oraz w kilkunastu tysiącach placówek rynku tradycyjnego. Od 2016 roku spółka należy do Grupy OEX.

Źródło: MerService Sp. z o.o.,

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764