logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michelin z promocją nowego modelu opon Crossclimate 2

  PR 01.10.2021, przeczytano 554 razy
ilustracja

Od połowy września Michelin ruszył z promocją opon całorocznych. W kampanii media zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michelin-z-promocja-nowego-modelu-opon-crossclimate-2,393209,artykul.html

Opony MICHELIN CrossClimate 2 wyróżniają się na rynku ze względu na wyjątkową technologię. To produkt najnowszej generacji dostępny na rynku od 1 września, który jest kontynuacją przełomowej gamy opon wprowadzonej pierwszy raz na rynek w 2015 roku. Najnowszy model wykazuje się równie dobrymi parametrami na suchej i mokrej nawierzchni przy polepszonych parametrach na śniegu. Dodając do tego typową dla opon MICHELIN wysoką trwałość, MICHELIN CrossClimate 2 jest niezwykle dobrze zbalansowaną oponą całoroczną.

Kampania zaplanowana została przez Havas Media i obejmuje media online w tym kampanię video, działania z portalami horyzontalnymi, aplikacje dla kierowców, social media, native adsy i szeroko zasięgową kampanię programmatyczną. Za kreacje odpowiedzialna jest agencja BETC. Formaty reklamowe są dopasowane do warunków panujących na dworze.

Działania mediowe potrwają do końca października. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764