Od połowy września Michelin ruszył z promocją opon całorocznych. W kampanii media zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Opony MICHELIN CrossClimate 2 wyróżniają się na rynku ze względu na wyjątkową technologię. To produkt najnowszej generacji dostępny na rynku od 1 września, który jest kontynuacją przełomowej gamy opon wprowadzonej pierwszy raz na rynek w 2015 roku. Najnowszy model wykazuje się równie dobrymi parametrami na suchej i mokrej nawierzchni przy polepszonych parametrach na śniegu. Dodając do tego typową dla opon MICHELIN wysoką trwałość, MICHELIN CrossClimate 2 jest niezwykle dobrze zbalansowaną oponą całoroczną.
Kampania zaplanowana została przez Havas Media i obejmuje media online w tym kampanię video, działania z portalami horyzontalnymi, aplikacje dla kierowców, social media, native adsy i szeroko zasięgową kampanię programmatyczną. Za kreacje odpowiedzialna jest agencja BETC. Formaty reklamowe są dopasowane do warunków panujących na dworze.
Działania mediowe potrwają do końca października. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.
Źródło: Havas Media Group