logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare tworzy nowy dział Shop+

  PR 15.04.2019, przeczytano 468 razy
Łukasz Sztuczyński

Działający od 20 lat na polskim rynku dom mediowy Mindshare Polska tworzy nową strukturę wewnątrz agencji. Tym samym rozwija kompetencje digitalowe oraz integruje procesy e-commerce, mające na celu spektakularny wzrost biznesu klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-tworzy-nowy-dzial-shop%2B,382109,artykul.html

Shop+ powstał w ramach rozszerzenia oferty i dostosowania jej do potrzeb klientów oraz rynku, który wymaga multichannelowego podejścia do rozwoju biznesu. Nowa komórka zapewnia kompleksowe spojrzenie na e-commerce oraz wykorzystuje wszystkie kanały digitalowe poprzez ścisłą współpracę z innymi strategicznymi działami Mindshare Polska.

Shop+ integruje działania konsultingowe, strategiczne, contentowe, partnerskie oraz performance’owe. Realizowane na wszystkich etapach kampanie łączy również z rozwojem współpracy klienta z głównymi graczami w sprzedaży online na polskim rynku. Użycie wszystkich kanałów digitalowych oraz obecność na każdym etapie customer journey zapewnia skuteczne dotarcie do konsumentów, dzięki czemu e-commerce klienta staje się wyjątkowo efektywny.

- Widząc, w którym kierunku ewoluuje zdigitalizowany oraz nasycony rynek, wyszliśmy naprzeciw potrzebom naszych klientów i podjęliśmy strategiczną decyzję o stworzeniu zupełnie nowej struktury. Połączyliśmy twarde kompetencje wszystkich działów z agencyjnym know-howem i wykreowaliśmy dedykowaną komórkę, integrującą procesy e-commerce. To nowatorskie i kompleksowe podejście przyniesie bezpośrednie korzyści naszym klientom, zarówno w budowie ich wizerunku poprzez rozwinięty content, jak i we wzroście biznesu poprzez digital marketingowe działania – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

Zintegrowanie procesów e-commerce klienta jest możliwe dzięki optyce 360 stopni, która skupia wszystkie kompetencje agencji w jednym miejscu. Shop+ scala bowiem cztery główne filary sprzedaży:

  • Strategy & Consultancy – rozwój oferty i produktów e-commerce poprzez consulting oraz działania typu marketing automation czy research;
  • Partnerships – nawiązanie współpracy z największymi platformami typu e-retail
  • i marketplace w Polsce;
  • Creatives – stworzenie najwyższej jakości contentu i kreacji do realizacji kampanii wykorzystujących wszystkie kanały komunikacji;
  • Marketing – zintegrowanie performance marketingu ze wszystkimi procesami sprzedaży online poprzez wykorzystanie doświadczenia Mindshare oraz całego GroupM.

Szeroki zakres działań Shop+ wymagał zbudowania silnego zespołu doświadczonych ekspertów, na których czele stanął Łukasz Sztuczyński. Dotychczas e-commerce delivery team leader w Hypermedia, posiada wieloletnie doświadczenie w najwyższej jakości działaniach contentowo-developmentowych, które rozwijają możliwości e-commerce klienta.

- Skuteczny e-commerce wymaga holistycznego spojrzenia na rynek, co zapewnia nasz zespół ekspertów, który skupia się nie tylko na procesach typu marketing automation, ale również na tworzeniu wysokiej jakości contentu, czy kreacji produktowych. Jestem pewna, że Łukasz Sztuczyński, który posiada szerokie kompetencje digitalowe, świetnie sprawdzi się w nowej roli managera Shop+ – dodaje Agnieszka Parfienowicz, Partner, Digital w Mindshare Polska.

Dział Shop+ wystartował 1 kwietnia 2019 rokuł.

Źródło: Mindshare Polska

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764