logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare wygrywa przetarg na obsługę marki Perla Pełna Dobra

  PR 27.03.2023, przeczytano 688 razy
ilustracja

Agencja mediowa Mindshare wchodząca w skład GroupM, powiększyła portfolio swoich klientów o markę Perla Pełna Dobra – wiodącego producenta hummusu i śródziemnomorskich przekąsek antipasti. W ramach nawiązanej współpracy Mindshare odpowiada za kompleksową strategię, planowanie oraz zakup mediów, wspierając kampanię promującą hummus – flagowy produkt marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-wygrywa-przetarg-na-obsluge-marki-perla-pelna-dobra,399409,artykul.html

Z początkiem marca, ruszyła ogólnopolska kampania promująca hummus, jeden z kluczowych produktów marki Perla Pełna Dobra. Perla jest jednym z największych producentów tego smakołyku i przekąsek typu antipasti w Europie oraz liderem obu kategorii w Polsce.

Spoty reklamowe emitowane są w TV (Polsat, TVN i TVP oraz ich stacje tematyczne), w serwisach VOD, a także na portalach horyzontalnych oraz w wybranych kinach sieci Multikino.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Mindshare, ponieważ szukaliśmy doświadczonego partnera, który mógł nam zaoferować wsparcie w doborze i odpowiedniej parametryzacji mediów. Nasza nowa marka debiutuje na polskim rynku i chcieliśmy jej zapewnić odpowiednio mocne wejście, stąd pojawienie się w telewizji, na platformach VOD oraz w kinach – mówi Dawid Zielkowski, Marketing Manager Perla Polska.

- Cieszę się, że przygotowana przez nas strategia, okazała się w pełni korelować z celami klienta. Dziękujemy za zaufanie i nie możemy doczekać się kolejnych wspólnych realizacji w przyszłości – dopowiada Adrian Kawecki, CEO Mindshare.

Współpraca nawiązana została w ramach wygranego przetargu i potrwa do końca czerwca br.

Źródło: Mindshare Polska Sp z o.o.

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764