logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mint Media z nową kampanią dla Mattel

  PR 15.01.2019, przeczytano 154 razy

Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mint-media-z-nowa-kampania-dla-mattel,380809,artykul.html

Do promocji gry UNO, trwającej od 16 listopada do 6 grudnia, wykorzystano dwa popularne serwisy społecznościowe – Instagram oraz TikTok. Kanały te zostały wybrane ze względu na dużą popularność wśród młodych użytkowników, czyli grupy docelowej kampanii oraz szerokich możliwości w zakresie prowadzenia kreatywnych realizacji.

- Zauważyliśmy bardzo duży potencjał w serwisie TikTok, z którego korzysta już 600 mln użytkowników, z czego większość to nastolatki. Efekty przerosły nasze oczekiwania. Jest to medium, które wyzwala kreatywność użytkowników w większym stopniu niż Instagram, a co za tym idzie otwiera nowe możliwości komunikacji dla marek – komentuje Michał Chrościcki, Analyst & Strategy Planner Mint Media.

W ramach współpracy, agencja Mint Media była odpowiedzialna za dobór kanałów oraz przeprowadzenie kompleksowych działań promocyjnych w zakresie kampanii digital i konkursu na platformach Instagram i TikTok.

Celem kampanii była promocja gry karcianej UNO wśród młodych osób. Działania zostały podzielone na trzy etapy. Pierwszym z nich było zamieszczenie postu na Instagramie, lokującego produkt oraz konkurs Mattel. Etap drugi obejmował umieszczenie filmu w serwisie TikTok. Ostatnim krokiem było dodanie wideo przedstawiającego wirtualną rozgrywkę użytkowników. Wszystkie publikacje otagowane były #UNOwyzwanie.

Dzięki połączeniu siły tych dwóch platform, udało się skupić uwagę bardzo szerokiej grupy odbiorców. Użytkownicy TikTok, w ramach drugiego etapu, kierowani byli na Instagram, co pozytywnie przełożyło się na wyniki kampanii. Efekty działań ponad trzykrotnie przerosły zakładaną liczbę wyświetleń filmów oraz ponad dwukrotnie estymowany zasięg postów.

Po stronie Mint Media za współpracę odpowiedzialni byli Patrycja Pietruszewska oraz Michał Zychowicz.

Źródło: Mint Media

www.mintmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie zaawansowanej technologii półprzewodnikowej, zaprezentowała 108¬ megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764