logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Szyszka wzmacnia zespół agencji Kamikaze

  PR 31.05.2022, przeczytano 346 razy
ilustracja

Monika Szyszka przechodzi z MakoLab do Kamikaze. Obejmuje stanowisko Strategy Planner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-szyszka-wzmacnia-zespol-agencji-kamikaze,396086,artykul.html

Monika Szyszka karierę rozpoczynała w 2015 roku, pracując w redakcji magazynu „Purpose”. Następnie pracowała m.in. w wydawnictwie Akapit Press, jako redaktor, w dziale redakcji i promocji. Od 2017 roku pracowała w agencji MakoLab, początkowo na stanowisku Junior Social Media Specialist, następnie Social Media Specialist, a od 2020 roku – Social Media Strategist. Obsługiwała klientów z branż takich jak: automotive, beauty, dom&wnętrze, farmacja, fintech.

W Kamikaze jako Strategy Planner będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie strategii działań marketingowych dla klientów agencji, analizę briefów i zapytań, czy analizę i ocenę efektywności realizowanych projektów.

- Monika wzmacnia flankę strategiczną, wnosząc też doświadczenie praktyka działań social media z dużym udziałem budżetów reklamowych i silną orientacją na wyniki prowadzonych działań – komentuje Michał Ryszkiewicz, partner zarządzający Kamikaze.

Monika Szyszka jest absolwentką studiów licencjackich i magisterskich na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Łódzkiego. Jest w trakcie studiów doktoranckich (na tym samym wydziale). Jej hobby to literatura XX wieku, w szczególności autorzy awangardy wiedeńskiej.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764