logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mslgroup wygrywa 2016 In2 Sabre Award EMEA

  PR 26.04.2016, przeczytano 784 razy

Prestiżowy Holmes Report uznał stronę agencji http://www.mslgroup.pl/  za najlepszą produkcję w regionie, przyznając In2 SABRE Award EMEA. Drugie In2 SABRE MSLGROUP otrzymała za najlepszy program skierowany do pracowników – platformę zarządzania wiedzą MIND. Trzecia inicjatywa agencyjna, digitalowy newsroom, została  doceniona Certificates of Excellence.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mslgroup-wygrywa-2016-in2-sabre-award-emea,28325,artykul.html

Holmes Report docenił nową stronę internetową agencji http://www.mslgroup.pl/,  która ma ambicje stać się nie tylko centrum informacji o życiu firmy, ale też pełnić istotną rolę dla biznesowej społeczności Warszawy. Dzięki prostemu zabiegowi – streamingowi live, pokazującej poziom natężenia ruchu ulicznego na jednym z  najbardziej zakorkowanych skrzyżowań  Warszawy, pracownicy osławionego „Mordoru” mogą ocenić czy warto opuścić biuro lub wybrać się na spotkanie na Domaniewską. Co ważne przy okazji poznają MSLGROUP, jej kluczowych pracowników, projekty i innowacje.

MSLGROUP digital newsroom
http://news.mslgroup.pl/ to narzędzie, które pozwala zamienić klasyczne biuro prasowe w centrum informacji na temat tego, czym aktualnie zajmuje się firma lub marka. To agregator wszystkich publikowanych firmowych materiałów. Na portalu obok informacji prasowych mogą być zamieszane artykuły eksperckie, wywiady, komentarze czy raporty. Serwis zapewnia także streaming publikacji z innych firmowych portali oraz postów z mediów społecznościowych dając tym samym pełny obraz codziennej działalności firmy. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest przejście z komunikacji jednokierunkowej do dynamicznej, aktywnej, prezentującej spójny wizerunek firmy lub marki. Ponieważ portal dedykowany jest nie tylko dziennikarzom, ale także liderom opinii, blogerom, influenserom, kandydatom do pracy, zachęca do angażowania społeczności i prowadzenia z nimi dyskusji na bieżące tematy. Daje także możliwość angażowania pracowników w życie firmy, których artykuły i komentarze eksperckie mogą być promowane na portalu.

Platforma zarządzania wiedzą MSLGROUP MIND http://mind.mslgroup.com/ jest wewnętrznym portalem agencji, dzięki któremu jej pracownicy mogą wymieniać się doświadczeniami, dyskutować o trendach, wskazywać innowacje. W MSLGROUP MIND znajdą case studies, badania i raporty, white papers i inne przydatne materiały w pracy PR-owca. Co ważne w ramach platformy tworzone są zamknięte grupy, poświęcone poszczególnym klientom MSLGROUP. Konsultanci pracują na rzecz danej marki mogą więc korzystać z dobrych praktyk swoich kolegów z innych krajów, dzięki czemu klienci globalni lub regionalni otrzymują dostęp do światowego know how firmy.

W konkursie o Gold Sabre Awards nadal walczy 7 projektów agencji realizowanych dla klientów MSLGROUP na rynkach Europy Środkowo-wschodniej. Przyznanie złotych statuetek odbędzie się 25 maja br. w Berlinie. O tytuł najlepszych kampanii PR powalczą polskie projekty „Projekt Klub”, zrealizowany dla marki Ballantine’s (Pernod Ricard) i „Podwórka Nivea” (Nivea Polska) oraz w kategorii digital kampania Malmy „Kuchnia Dantego” (Grupa Maspex Wadowice). Ponadto wyróżnione zostały kampanie rumuńskiej MSLGROUP The Practice, agencji należącej do regionu CEE, którego hub mieści się w Warszawie. Drugie biuro MSL-u nominowane zostało za kampanię Samsunga „TommorowMe” oraz kampanię „Pierwsza Digitalowa Galeria SUHD”, „Uśmiech za uśmiechem przez 20 lat” – projekt zrealizowany dla McDonald's i „Zakoduj swoją szansę”. 

MSLGROUP jest liderem tegorocznych nominacji z 18 wyróżnionymi kampaniami, które pokonały 2400 zgłoszeń z regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. W 2015 roku Holmes Report uznał MSLGROUP CEE za najlepszą firmę konsultingową w regionie.

Źródło: MSLGROUP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764