logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mullenlowe Mediahub z kolejną akcją dla CCC

  PR 24.05.2021, przeczytano 502 razy
ilustracjastrzałka

Nowa kampania CCC zachęca do zrobienia KROKU W DOBRĄ STRONĘ, dbania o planetę i bycia ecofriendly. Tak jak robi to CCC w promowanej kolekcji GO FOR NATURE (buty zrobione z materiałów z recyklingu, przyjazne środowisku).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mullenlowe-mediahub-z-kolejna-akcja-dla-ccc,391594,artykul.html

Dom mediowy MullenLowe MediaHub we współpracy z Good Looking Studio przygotował dla klienta ekologiczny mural, pokryty farbami fotokatalitycznymi (chłoną dwutlenek węgla). Jego autorką jest artystka wizualna Beata Śliwińską BARRAKUZ. Motyw stworzony przez artystkę będzie wykorzystany także na plakatach i w kampanii online marki CCC.

Na muralu zamontowano LEDY, które uruchamiają się po wrzuceniu pustych, plastikowych butelek do recyklomatu – urządzeniu ustawionemu tuż obok muralu. Tu znajduje się QR kod uruchamiający Agumented Reality.

Artystyczna instalacja, zachęcająca do proekologicznych nawyków, znajduje się przy ulicy Brackiej 25 w Warszawie – to jedna ze ścian na Domu Towarowym Braci Jabłkowskich.

Warto dodać, że to kolejna nieszablonowa akcja stworzona dla CCC.

– MullenLowe MediaHub często sięga po nowe, zaskakujące formaty offline. Przykładem takich działań jest wykorzystywanie artystycznych plakatów, które zostały użyte na szeroką komercyjną skalę po raz pierwszy w kampanii marki CCC podczas pierwszego lockdown’u. Działania te zostały następnie poszerzone o aktywacje online, głównie poprzez współpracę z influencerami i TikTokowe challenge.

Źródło: MullenLowe MediaHub

www.mullenlowemediahub.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764