logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Na rynek wchodzi nowy podcast: Marketing ludzkim głosem

  PR 16.10.2018, przeczytano 703 razy

Podcast - wiele osób słyszało tę nazwę i kojarzy ją z materiałem dźwiękowym, często cykliczną audycją, która dostępna jest online. Niewiele wie jednak, że pochodzi ona z połączenia słów iPod (odtwarzacz muzyczny firmy Apple) i broadcast (transmisja). Trudnych wyrazów w naszej codzienności jest coraz więcej, zwłaszcza gdy zaczynamy mówić o marketingu. Język tej branży jawi się jako hermetyczny krąg naszpikowany obcojęzycznymi określeniami, skrótami, a nawet takim zastosowaniem powszechnie znanych wyrazów, które w kontekście tracą swoje pierwotne znaczenie, zyskując nowe, często krytykowane przez językoznawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-rynek-wchodzi-nowy-podcast%3A-marketing-ludzkim-glosem,379755,artykul.html

Aby cokolwiek zrozumieć, konieczne jest złamanie marketingowego kodu. Pomoże w tym Łukasz Wołek CEO agencji Eura7 i Abanana, 16 października startuje bowiem jego Marketing ludzkim głosem - cykliczny podcast, dzięki któremu określenia AVE, statement, networking, piksel, CSR czy kontent staną się jasne dla każdego.

- Przez ponad 18 lat prowadzenia firmy wielokrotnie spotykałem się ze stwierdzeniami, że marketerzy nie rozumieją agencji, a marketerów nie rozumieją prezesi. Problem ten spotykany jest także dzisiaj i wynika w dużej mierze z braku umiejętności zrozumiałego komunikowania się. Przedstawiciele branży marketingu internetowego używają często zaawansowanej, technicznej nomenklatury, zaś nikt nie przyznaje się do tego, że nie rozumie i nie wie, o czym mówią - twierdzi Wołek. - Na co dzień, jako agencja, stosujemy praktykę opartą na wzajemnym zrozumieniu, pokornym przyznawaniu się do niewiedzy, aby tę wiedzę uzyskać. Wierzę, że wspólnie z moimi gośćmi, specjalistami i praktykami w danej dziedzinie, wyposażymy słuchaczy w umiejętności, które pozwolą lepiej zrozumieć wiele zagadnień z pogranicza marketingu, public relations, technologii, co przełoży się na lepsze wyniki i sprawniejszą pracę.

Podcast Marketing ludzkim głosem będzie miał premierę w środę 16 października o godz. 14.00 w formie Live’a na personalnym koncie Łukasza Wołka na Facebooku: www.facebook.com/lukaszwolek

Kolejne odcinki cyklu emitowane będą w każdą środę na platformie iTunes oraz Spotify.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

Dodatkowe informacje:

Łukasz Wołek - założyciel i CEO firmy Eura7 i agencji komunikacji marketingowej Abanana; pracował dla marek Beskidzkie, Tesco, Gellwe, Remington, Góralki, Verbena, Caparol i wielu innych. Pomysłodawca cyklu konferencji oraz warsztatów Internet ASAP - organizowanych od 2012 roku spotkań umożliwiających osobom z branży marketingowej wymianę doświadczeń. Pasjonat mediów społecznościowych, a w szczególności serwisu Instagram. Od 19 lat związany z branżą reklamową.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764