logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najnowsza kampania Moliera2

  PR 06.12.2022, przeczytano 219 razy
ilustracjastrzałka

Okres świąteczny, Sylwester czy karnawał - to dobre okazje do tego, aby zabłysnąć, postawić na spektakularną kreację, która pozwoli poczuć się jak prawdziwa gwiazda na czerwonym dywanie. Jeszcze nie masz wymarzonej stylizacji? Zainspiruj się najnowszą kampanią Let’s Celebrate Moliera2! Odkryj przy tym niezwykle luksusowe marki, ubrania oraz akcesoria, które inspirowane stylem glamour, pomogą stworzyć spektakularny look. Wejdź do bajecznego świata Wielkiego Gatsby'ego już teraz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najnowsza-kampania-moliera2,398251,artykul.html

Sylwester do białego rana, świąteczna kolacja w gronie najbliższych, czy impreza karnawałowa? Najbliższy okres daje nam wiele okazji do świętowania i bez względu na to, co mamy w planach, warto zadbać o wyjątkową stylizację w stylu glamour. Przy wyborze wymarzonego looku sięgnij po perełki wprost z oferty Moliera2. Zainspiruj się kadrami najnowszej kampanii Let’s Celebrate, która przenosi nas do Złotej Ery Hollywood. Fotografie zostały wykonane w apartamentach renomowanego hotelu Verte, który usytuowany jest tuż przy Zamku Królewskim w Warszawie w odrestaurowanym, barakowym pałacu. Całość zdjęć dopełniły stylowe sukienki, szpilki, torebki, biżuteria wprost od luksusowych domów mody takich jak Christian Louboutin, Manolo Blahnik, Aquazzura, Bronx and Banco, Paco Rabanne czy Jacquemus.

Najnowsza kampania Let’s Celebrate to dowód na to, że Moliera2 to niezwykle inspirująca przestrzeń dla każdej kobiety. Modelka zaprezentowała stylizacje będące spełnieniem marzeń każdej miłośniczki błysku i blichtru. Tutaj niezwykle efektowny, metaliczny garnitur Paco Rabnne łączy się ze szpilkami marki Aquazzura z mieniącymi się kryształami. Tym ultra kobiecym, a przy tym niezwykle subtelnym butom nikt nie  jest w stanie się oprzeć. Wielbicielkom sukni do ziemi z pewnością spodoba się to od Bronx And Banco w liliowym odcieniu z seksowanym rozpięciem eksponującym nogę. Zestawiona z efektownymi sandałami marki Sophia Webster z obcasem wysadzanymi połyskującymi kamieniami oraz biżuterią Izabelli Bydryn powstałej przy wykorzystaniu naturalnych kamieni,  stworzy niepowtarzalny, karnawałowy look.

ilustracjastrzałka

Sesja zdjęciowa:

  • Modelka – Izabella Budryn
  • Zdjęcia – Radek von Hirschenberg  
  • Koordynacja projektu – Magdalena Janowska/ Marta Piszcz/ Izabella Budryn
  • Video - Alin Munteanu
  • Art Consulting – Tomasz Ukleja
  • Scenografia – Magda Psiuk
  • Make-up -  Michał Dmitrijew
  • Izabella Budryn Team - Kornel Osiński
  • Social Media – Klementyna Holstinghausen-Holsten
  • Partnerzy – Hotel Verte/ Izabella Bydryn

Źródło: Moliera2

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764