logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najnowsza kampania reklamowa piwa Tyskie

  PR 04.07.2017, przeczytano 3536 razy
ilustracjastrzałka

Tajemnicze pomieszczenie pełne monet z cennego kruszcu oraz złota w płynie to sceneria najnowszego spotu marki Tyskie. Jego bohaterowie – Mazur i Mecenas – wcielają się w role poszukiwaczy skarbów i dzięki kapslowi z promocyjnego opakowania zdobywają cenne nagrody. Film reklamowy jest częścią kampanii wspierającej loterię, w której wygrać można zarówno złote monety, jak i złoty trunek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najnowsza-kampania-reklamowa-piwa-tyskie,33017,artykul.html

Mazur i Mecenas, doskonale już znani bohaterowie spotów Tyskiego, w najnowszym filmie reklamowym wcielają się w poszukiwaczy skarbów. Otwierając promocyjne opakowania Tyskiego, znajdują ukryte złoto. Tajemnicze, ciemne pomieszczenie i dreszcz emocji, który im towarzyszy, przywodzą na myśl filmy o prawdziwych męskich przygodach i pełnych adrenaliny emocjach.

Na szczęście żeby samemu przeżyć przygodę, wystarczy wybrać się do… najbliższego sklepu i tam nabyć opakowanie promocyjne piwa Tyskie. Warto uważnie przyjrzeć się napisowi pod zawleczką lub kapslem. Hasło „Wygrałeś złoto” wraz z 6-cyfrowym kodem oznacza, że wygraliśmy złotą monetę o wartości 1000 złotych, którą można wymienić na kartę przedpłaconą. Natomiast kapsel lub zawleczkę z napisem „Wygrałeś Tyskie 2017” można wymienić w sklepie na nagrodę – puszkę złotego trunku – Tyskie Gronie. Loteria ruszyła 20 czerwca i potrwa do 31 października. Regulamin oraz lista sklepów, w których można wymienić zwycięskie zawleczki i kapsle na puszki Tyskiego, znajdują się na stronie www.tyskie.pl.

- W ramach działań promocyjnych zaplanowaliśmy kampanię w telewizji, działania w digitalu, prasie, OOH oraz materiały POSM w sklepach – mówi Natalia Babczyńska z marki Tyskie. - To pierwsza tak duża loteria promocyjna marki Tyskie. Do wygrania jest 2 tysiące monet oraz aż 8 milionów piw. Wierzymy, że atrakcyjne nagrody sprawią, że nasi konsumenci chętnie wcielą się w rolę poszukiwaczy skarbów – dodaje.

Autorami spotu są Agencja Bardzo oraz duet KONQUBINAT. Za produkcję odpowiada studio OTO FILM, udźwiękowienie – studio JUICE, postprodukcję – Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith. Działaniami w digitalu zajmuje się agencja Hand Made, zaś działaniami PR – agencja Q&A Communications. Za działania BTL odpowiada agencja IQ Marketing, zaś organizatorem loterii jest Kompania Piwowarska SA.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764