logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najnowsza kampania reklamowa piwa Tyskie

  PR 04.07.2017, przeczytano 3724 razy
ilustracjastrzałka

Tajemnicze pomieszczenie pełne monet z cennego kruszcu oraz złota w płynie to sceneria najnowszego spotu marki Tyskie. Jego bohaterowie – Mazur i Mecenas – wcielają się w role poszukiwaczy skarbów i dzięki kapslowi z promocyjnego opakowania zdobywają cenne nagrody. Film reklamowy jest częścią kampanii wspierającej loterię, w której wygrać można zarówno złote monety, jak i złoty trunek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najnowsza-kampania-reklamowa-piwa-tyskie,33017,artykul.html

Mazur i Mecenas, doskonale już znani bohaterowie spotów Tyskiego, w najnowszym filmie reklamowym wcielają się w poszukiwaczy skarbów. Otwierając promocyjne opakowania Tyskiego, znajdują ukryte złoto. Tajemnicze, ciemne pomieszczenie i dreszcz emocji, który im towarzyszy, przywodzą na myśl filmy o prawdziwych męskich przygodach i pełnych adrenaliny emocjach.

Na szczęście żeby samemu przeżyć przygodę, wystarczy wybrać się do… najbliższego sklepu i tam nabyć opakowanie promocyjne piwa Tyskie. Warto uważnie przyjrzeć się napisowi pod zawleczką lub kapslem. Hasło „Wygrałeś złoto” wraz z 6-cyfrowym kodem oznacza, że wygraliśmy złotą monetę o wartości 1000 złotych, którą można wymienić na kartę przedpłaconą. Natomiast kapsel lub zawleczkę z napisem „Wygrałeś Tyskie 2017” można wymienić w sklepie na nagrodę – puszkę złotego trunku – Tyskie Gronie. Loteria ruszyła 20 czerwca i potrwa do 31 października. Regulamin oraz lista sklepów, w których można wymienić zwycięskie zawleczki i kapsle na puszki Tyskiego, znajdują się na stronie www.tyskie.pl.

- W ramach działań promocyjnych zaplanowaliśmy kampanię w telewizji, działania w digitalu, prasie, OOH oraz materiały POSM w sklepach – mówi Natalia Babczyńska z marki Tyskie. - To pierwsza tak duża loteria promocyjna marki Tyskie. Do wygrania jest 2 tysiące monet oraz aż 8 milionów piw. Wierzymy, że atrakcyjne nagrody sprawią, że nasi konsumenci chętnie wcielą się w rolę poszukiwaczy skarbów – dodaje.

Autorami spotu są Agencja Bardzo oraz duet KONQUBINAT. Za produkcję odpowiada studio OTO FILM, udźwiękowienie – studio JUICE, postprodukcję – Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith. Działaniami w digitalu zajmuje się agencja Hand Made, zaś działaniami PR – agencja Q&A Communications. Za działania BTL odpowiada agencja IQ Marketing, zaś organizatorem loterii jest Kompania Piwowarska SA.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764