Tajemnicze pomieszczenie pełne monet z cennego kruszcu oraz złota w płynie to sceneria najnowszego spotu marki Tyskie. Jego bohaterowie – Mazur i Mecenas – wcielają się w role poszukiwaczy skarbów i dzięki kapslowi z promocyjnego opakowania zdobywają cenne nagrody. Film reklamowy jest częścią kampanii wspierającej loterię, w której wygrać można zarówno złote monety, jak i złoty trunek.
Mazur i Mecenas, doskonale już znani bohaterowie spotów Tyskiego, w najnowszym filmie reklamowym wcielają się w poszukiwaczy skarbów. Otwierając promocyjne opakowania Tyskiego, znajdują ukryte złoto. Tajemnicze, ciemne pomieszczenie i dreszcz emocji, który im towarzyszy, przywodzą na myśl filmy o prawdziwych męskich przygodach i pełnych adrenaliny emocjach.
Na szczęście żeby samemu przeżyć przygodę, wystarczy wybrać się do… najbliższego sklepu i tam nabyć opakowanie promocyjne piwa Tyskie. Warto uważnie przyjrzeć się napisowi pod zawleczką lub kapslem. Hasło „Wygrałeś złoto” wraz z 6-cyfrowym kodem oznacza, że wygraliśmy złotą monetę o wartości 1000 złotych, którą można wymienić na kartę przedpłaconą. Natomiast kapsel lub zawleczkę z napisem „Wygrałeś Tyskie 2017” można wymienić w sklepie na nagrodę – puszkę złotego trunku – Tyskie Gronie. Loteria ruszyła 20 czerwca i potrwa do 31 października. Regulamin oraz lista sklepów, w których można wymienić zwycięskie zawleczki i kapsle na puszki Tyskiego, znajdują się na stronie www.tyskie.pl.
- W ramach działań promocyjnych zaplanowaliśmy kampanię w telewizji, działania w digitalu, prasie, OOH oraz materiały POSM w sklepach – mówi Natalia Babczyńska z marki Tyskie. - To pierwsza tak duża loteria promocyjna marki Tyskie. Do wygrania jest 2 tysiące monet oraz aż 8 milionów piw. Wierzymy, że atrakcyjne nagrody sprawią, że nasi konsumenci chętnie wcielą się w rolę poszukiwaczy skarbów – dodaje.
Autorami spotu są Agencja Bardzo oraz duet KONQUBINAT. Za produkcję odpowiada studio OTO FILM, udźwiękowienie – studio JUICE, postprodukcję – Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith. Działaniami w digitalu zajmuje się agencja Hand Made, zaś działaniami PR – agencja Q&A Communications. Za działania BTL odpowiada agencja IQ Marketing, zaś organizatorem loterii jest Kompania Piwowarska SA.
Źródło: Kompania Piwowarska