logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nanovo: nowa generacja stanowiska paperless

  PR 07.11.2019, przeczytano 444 razy
ilustracjastrzałka

Nanovo, lider rynku nowoczesnych form komunikacji cyfrowej dedykowanych do przestrzeniach handlowo-usługowych, wprowadza rozwiązanie usprawniające i “cyfryzujące” proces podpisywania dokumentów w punktach obsługi klienta. Nanovo Work Station (NWS) jest równocześnie zaawansowanym narzędziem do kontekstowej, cyfrowej komunikacji z klientem w miejscu obsługi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nanovo%3A-nowa-generacja-stanowiska-paperless,384622,artykul.html

Codziennie w punktach sprzedaży i obsługi klienta mają miejsce setki tysięcy spotkań, podczas których przekazywane są informacje sprzedażowe, marketingowe oraz potwierdzane są różne dokumenty. Większość tego typu placówek nadal obwieszona jest papierowymi plakatami, a klienci i konsultanci muszą przerzucać setki drukowanych kartek, aby sfinalizować umowy lub potwierdzić konkretne działania. Naturalnym jest, że klient w takich warunkach nie ma wrażenia, że organizacja, która oferuje mu produkt czy usługę jest nowoczesna i w pełni korzysta z nowych technologii.

- Komunikacja i procesy, których podstawą jest papier na pewno nie kojarzą się z ekologią oraz często są mało efektywne. Analizując trendy, otwartość konsumentów oraz firm, postanowiliśmy zaoferować rynkowi wyjątkowe rozwiązanie. Work Station to najbardziej zaawansowane stanowisko na rynku w kategorii retail paperless. Z jednej strony pozwala “cyfryzować” proces obsługi klienta wprowadzając elektroniczny podpis, a z drugiej strony otwiera szerokie możliwości do budowy angażującej, cyfrowej komunikacji. - Dariusz Sobczak, CCO i współzałożyciel Nanovo

Nowe doświadczenie w punkcie usługowo-handlowym

Work Station to rozwiązanie zaprojektowane i zbudowane zupełnie od początku przez zespół Nanovo. Zaawansowane od strony oprogramowania i niezwykle elastyczne w warstwie sprzętowej. Pozwala połączyć w jednym rozwiązaniu trzy istotne elementy obsługi klientów w fizycznych lokalizacjach - bezpośrednią i kontekstową komunikację z klientem, proces podpisywania dokumentów oraz ocenę satysfakcji klientów. Z poziomu jednego urządzenia (stacji roboczej) można dowiedzieć się więcej na temat oferowanych produktów i usług, zawrzeć umowę za pomocą podpisu elektronicznego oraz podzielić się swoją opinią na temat produktu, usługi lub obsługi.

To idealne połączenie, dzięki któremu firmy mogą skierować do klientów odwiedzających ich placówki spersonalizowaną i opartą na konkretnym kontekście komunikację, usprawnić proces podpisywania umów, zaoszczędzać ilość zużywanego papieru, optymalizować logistykę obiegu dokumentów i ich archiwizacji, podnieść efektywność pracowników. Pozyskiwanie w czasie rzeczywistym cennych opinii związanych trwale z konkretnym procesem obsługi, doradcą, ofertą jest dziś również niezmiernie wartościowe.

- To połączenie jakiego dotychczas nie było. Budując Work Station w centrum uwagi był końcowy użytkownik, który odwiedza placówki doradcze lub handlowo-usługowe. W rolach głównych postawiliśmy funkcjonalność, płynność i łatwość obsługi oraz możliwość integracji. - Dariusz Sobczak, CCO i współzałożyciel Nanovo

Nowoczesne rozwiązanie komunikacji z klientem

Nowy produkt oferowany przez Nanovo ma szerokie zastosowanie. Naturalnymi, głównymi odbiorcami są sieci bankowe, ubezpieczeniowe, telekomunikacja, energetyka czy motoryzacja. Możemy mówić jednak o wszystkich tych sektorach, w których w fizycznych placówkach zawiera się umowy i obsługuje klientów.

- Nanovo Work Station w zależności od wersji będzie dostępne jako rozwiązanie stacjonarne lub mobilne. Od strony sprzętowej to rozwiązanie tabletowe połączone z dedykowanym rysikiem. NWS może być też zintegrowane z cyfrowym, centralnym kanałem komunikacji w placówce i wzmacniać cyfrowe doświadczenie. Mobilni konsultanci i sprzedawcy będą mieli możliwość używania Nanovo Work Station także poza punktem stacjonarnym dopasowując się do miejsc spotkań dogodnych dla ich klientów. - Jakub Głuszkiewicz, CTO i współzałożyciel Nanovo

Rozwiązanie Work Station bazuje na oprogramowaniu SIGNIO będącym autorskim systemem Nanovo. Firma oferuje również pakiety usług dodatkowych m.in opracowanie dedykowanych content planów, dopasowanego do charakteru miejsca UX / UI, integrację oraz wsparcie w administracji systemu. Nanovo zapewnia także usługi serwisu i utrzymania związane z użytkowaniem rozwiązania Work Station.

Nowy produkt Nanovo będzie oferowany w dedykowanym, elastycznym modelu licencyjnym. Firmy zainteresowane wdrożeniem rozwiązania mogą przed realizacją szerszej współpracy testować urządzenie w trakcie okresu próbnego. Produkt jest dostępny wyłącznie w Nanovo.

Źródło: Nanovo

www.nanovo.tv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sklepzplakatami.pl od studia graficznego Graffidea
Blisko 1000 wyselekcjonowanych grafik oraz zdjęć dostępnych w kilku formatach do wyboru od A4 do B1, to propozycja platformy on-line www.sklepzplakatami.pl.
Lexmark dostosowuje i rozszerza swoją ofertę usług w chmurze
Lexmark rozszerza swoją ofertę usług w chmurze o nowe funkcje, dostosowując ją do dzisiejszych potrzeb swoich partnerów. Nowe funkcje pozwolą partnerom na wydajniejszą, jeszcze bardziej dokładną i bezpieczną obsługę klientów, poprzez zdalne monitorowanie urządzeń innych firm, drukowanie bezdotykowe oraz dostęp do bezpłatnego, rozszerzonego katalogu aplikacji...
„Taka sytuacja…” - Salatino w kampanii o byciu gotowym na każdą sytuację
Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu.
Zwycięzca Masterchefa promuje mistrzowskie gotowanie z Netto
We wrześniu br. wystartowała „Mistrzowska akcja w Netto”, nowy program lojalnościowy dla klientów znanego dyskontu. Poza możliwością zdobycia wysokiej jakości naczyń, jego uczestnicy mogą skorzystać z inspirujących porad kulinarnych oraz pomysłów na smaczne dania. Ich autorem jest Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, który wystąpił w serii filmów...
Wyniki sprzedaży drukarek Epson dowodem na znaczenie zrównoważonego rozwoju
Wyniki sprzedaży drukarek atramentowych Epson w regionie EMEA za rok fiskalny 2019 (zakończony w marcu 2020) dowodzą, że coraz chętniej sięgamy po oszczędne technologie wspierające zrównoważony rozwój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764