logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nielimitowany Internet Domowy w kampanii T‑Mobile

  PR 19.01.2018, przeczytano 828 razy
ilustracjastrzałka

Dzięki najlepszej sieci T‑Mobile, nawet będąc z dala od miejskich ośrodków i infrastruktury szerokopasmowej, można cieszyć się Nielimitowanym Internetem Domowym od T‑Mobile. Przypomina o tym nowa odsłona kampanii reklamowej T‑Mobile, która startuje już jutro, 19-go stycznia, 2018 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nielimitowany-internet-domowy-w-kampanii-t%E2%80%91mobile-,35171,artykul.html

Internet domowy od T‑Mobile działa niemal wszędzie, pozwala (jak w usłudze stacjonarnej) na transmitowanie nieograniczonej ilości danych, a przy tym jest tak prosty w użyciu jak to tylko możliwe. Cała rodzina może korzystać z łącza, kiedy chce i jak potrzebuje – do grania online, oglądania wideo czy przeglądania zasobów sieci. Na tych atrybutach – szybkości, prostocie instalacji oraz swobodnym dostępie nawet tam, gdzie nie ma rozbudowanej infrastruktury – skupia się najnowsza odsłona kampanii reklamowej T‑Mobile, która rusza już 19. stycznia br.

Z dala od miejskiego zgiełku, za to w bliskości natury – rozgrywa się akcja najnowszego spotu reklamowego. W przyjaznej atmosferze przedmieścia okazuje się, że szybki, Nielimitowany Internetowi Domowy od T‑Mobile to sposób na budowanie sąsiedzkich przyjaźni. Korzystanie z dobrodziejstw sieci okazuje się być łatwe, bez konieczności skomplikowanych instalacji. Jego jakość i szybkość bez trudu pozwala na swobodną rozmowę online czy oglądanie ulubionych klipów - nawet tam gdzie wydawało się, że sieci nie ma. Nowy, 30-sekundowy spot widzowie ogólnopolskich stacji telewizyjny zobaczą już 20 stycznia. Dziś produkcję prezentujemy przedpremierowo:

Szeroka kampania rusza od jutra, 19-go stycznia. Obecna będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, kinach, radiu, kanałach online (w tym w social mediach), jak również nośniki wielkoformatowe oraz POS w salonach Operatora.

Kreację i spoty przygotował departament komunikacji rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów oraz działania w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare, kreację online Liquid Thread, za kampanię w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.

Źródło: T‑Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764