logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon: Konkurs na koszulkę Krzysztofa Ignaczaka

  PR 06.12.2012, przeczytano 2184 razy
ilustracjastrzałka
Zwycięski projekt 2011

Ruszył konkurs na najlepszy projekt koszulki Krzysztofa Ignaczaka, organizowany wspólnie przez Nikon Polska i zespół Asseco Resovia. Do wygrania są aparaty fotograficzne oraz klubowe koszulki. W zwycięskiej koszulce “Igła” będzie występował w następnym sezonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon%3A-konkurs-na-koszulke-krzysztofa-ignaczaka,17429,artykul.html

W ramach wspólnych działań Nikon Polska z męską drużyną piłki siatkowej - Asseco Resovia Rzeszów, na fanpage’u firmy zostanie uruchomiona aplikacja konkursowa Zaprojektuj koszulkę Igły”. To już drugi sezon, w którym kibice mają szansę zobaczyć libero drużyny w koszulce własnego projektu.

W zeszłym roku konkurs cieszył się bardzo dużą popularnością, dlatego tegoroczna edycja przeprowadzona będzie w 5-ciu dwutygodniowych odsłonach. W każdej z nich, autor najlepszego projektu nagrodzony zostanie aparatem Nikon COOLPIX L610, a kolejne 3 najciekawsze prace wyróżnione zostaną nagrodami w postaci koszulek klubowych. Wyboru projektów koszulek dokona sam Krzysztof Ignaczak.

Zeszłoroczne propozycje koszulek były bardzo różnorodne jeśli chodzi o kolorystykę i wykorzystane motywy - począwszy od symboli Rzeszowa, aż po wizerunek Wilka – maskotki drużyny. Mamy nadzieję, że również i tym razem kibice zaskoczą nas pomysłowością i kreatywnością nadesłanych projektów” – powiedział Jan Przybysz, specjalista ds. produktu Nikon Polska.

Konkurs jest dowodem na to, że sympatykom Asseco Resovii oraz talentu „Igły” nie brakuje umiejętności plastycznych i oryginalnych pomysłów. Jeśli tegoroczna edycja będzie równie udana jak poprzednia, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby Krzysiek miał do dyspozycji więcej wzorów koszulek. Dziękujemy też firmie NIKON za zaangażowanie przy tym projekcie, a uczestnikom życzymy dobrej zabawy
i wygrania rewelacyjnych aparatów
” – dodaje Bartosz Górski, Wiceprezes Zarządu Asseco Resovii Rzeszów.

Źródło: Nikon

www.facebook.com/NikonPolska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764