logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noteckie w nowych opakowaniach

  PR 13.08.2018, przeczytano 530 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Ostecx Créative zajęła się rebrandingiem opakowań marki Noteckie, należącej do regionalnego Browaru Czarnków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noteckie-w-nowych-opakowaniach,37555,artykul.html

Celem odświeżenia etykiet Noteckiego było mocniejsze nawiązanie do tradycji marki oraz powrót do elementów graficznych kojarzonych z browarem w Czarnkowie – w tym, przede wszystkim, gotyckiej czcionki. W ramach rebrandingu wykorzystującego odniesienia do historii oraz siłę nostalgii zdecydowano się również na uproszczenie logotypu oraz wykorzystanie ikony czajki, która pojawiała się przez lata na opakowaniach piwa z Czarnkowa. Dobrą widoczność na półce oraz łatwy wybór ulubionego piwa zapewnia wyrazisty kod kolorystyczny.

ilustracjastrzałka

Ostecx Créative to agencja reklamowa z największym piwnym portfolio w Polsce. Za swoje opakowania otrzymała najważniejsze nagrody branżowe – KTR, Kreatura, Must Have Łódź Design Festiwal, Art of Packaging. Na co dzień pracuje zarówno dla browarów rzemieślniczych (AleBrowar, Browar Jan Olbracht, Browar Minister), browarów regionalnych (Browar Fortuna, Browar Grodzisk), jak i branżowych potentatów oraz zajmuje się obsługą reklamową Banku Zachodniego WBK.

ilustracjastrzałka

Źródło: Ostecx Créative

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warsztaty Plakatu 2020 - zapisy
Warsztaty Plakatu to autorski program projektowania plakatów filmowych w duchu polskiej szkoły plakatu. To zajęcia, które pokazują jak wyraziste może być graficzne oddanie istoty filmu oraz jak dużymi walorami artystycznymi charakteryzuje się ta forma.
Galeria Jurajska z nową linią kreatywna
Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.
Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Intensywna kampania wspierająca czekolady Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764