logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noteckie w nowych opakowaniach

  PR 13.08.2018, przeczytano 950 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Ostecx Créative zajęła się rebrandingiem opakowań marki Noteckie, należącej do regionalnego Browaru Czarnków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noteckie-w-nowych-opakowaniach,37555,artykul.html

Celem odświeżenia etykiet Noteckiego było mocniejsze nawiązanie do tradycji marki oraz powrót do elementów graficznych kojarzonych z browarem w Czarnkowie – w tym, przede wszystkim, gotyckiej czcionki. W ramach rebrandingu wykorzystującego odniesienia do historii oraz siłę nostalgii zdecydowano się również na uproszczenie logotypu oraz wykorzystanie ikony czajki, która pojawiała się przez lata na opakowaniach piwa z Czarnkowa. Dobrą widoczność na półce oraz łatwy wybór ulubionego piwa zapewnia wyrazisty kod kolorystyczny.

ilustracjastrzałka

Ostecx Créative to agencja reklamowa z największym piwnym portfolio w Polsce. Za swoje opakowania otrzymała najważniejsze nagrody branżowe – KTR, Kreatura, Must Have Łódź Design Festiwal, Art of Packaging. Na co dzień pracuje zarówno dla browarów rzemieślniczych (AleBrowar, Browar Jan Olbracht, Browar Minister), browarów regionalnych (Browar Fortuna, Browar Grodzisk), jak i branżowych potentatów oraz zajmuje się obsługą reklamową Banku Zachodniego WBK.

ilustracjastrzałka

Źródło: Ostecx Créative

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network uruchamia spektakularny ekran w Katowicach
Screen Network uruchomiło Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie – tuż obok, na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. Firma określa uruchomienie nośnika jako powstanie „śląskiego Times Square”.
Creative Brand Stories realizuje strefy Tiger Energy Drink
Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. 
Samsung Display Roadshow: Visual Experience Transformation – podsumowanie
13 czerwca 2024 roku w Krakowie odbyła się konferencja wieńcząca trasę Samsung Display Roadshow “Visual Experience Transformation”, która przyniosła niezwykłe doświadczenia i inspiracje. Cykl obejmował pięć miast (Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków) i trwał od 16 maja do 13 czerwca, gromadząc łącznie ponad 400 gości. Samsung Display...
Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside
Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764