logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa identyfikacja i inwestycje w CH Vivo! Lublin

  PR 09.12.2019, przeczytano 378 razy
ilustracjastrzałka

Modernizacja tarasu widokowego, zmiana identyfikacji wizualnej oraz odświeżone strefy komfortu – w 2019 roku, z myślą o klientach i najemcach, w VIVO! Lublin wdrożonych zostało wiele udogodnień i innowacyjnych rozwiązań, które poszerzyły wielofunkcyjność obiektu i zwiększyły jego popularyzację jako modnej przestrzeni publicznej. Co więcej, 29 listopada w centrum handlowym oddano do użytku lublinian nową inwestycję – ruchome schody prowadzące z poziomu +1 na taras widokowy, znajdujący się na poziomie +2. Spełnienie wiosennych obietnic i sfinalizowanie ostatniego punktu zawartego w przedstawionym wówczas planie zamyka kolejny etap inwestycji w VIVO!.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-identyfikacja-i-inwestycje-w-ch-vivo%21-lublin,385017,artykul.html

Od początku swego istnienia VIVO! Lublin skutecznie odpowiada na potrzeby mieszkańców Lublina i regularnie wdraża innowacyjne udogodnienia poszerzające wielofunkcyjność obiektu. W ostatnim czasie w centrum handlowym sfinalizowano szereg inwestycji zwiększających zakres wykorzystania ogólnodostępnego dachu. Rozbudowany został tu plac zabaw dla najmłodszych, odświeżono strefę komfortu, nową odsłonę zyskało również kino letnie, które wyposażono w siedziska typu bean bag (wygodne fotele workowe), wykładzinę ze sztucznej trawy oraz oryginalną roślinność. Co więcej, na dachu VIVO! pojawił się tzw. „outdoor fitness” z częścią dedykowaną fanom crossfitu. Natomiast w dniu 29 listopada zostały oddane do użytku ruchome schody łączące centrum z poziomu +1 z tarasem widokowym. Jest to ostatni z zapowiadanych wiosną projektów, kończący tym samym kolejny etap zmian w centrum handlowym.

ilustracjastrzałka

Ponadto w 2019 roku w VIVO! Lublin zmieniony został system identyfikacji wizualnej - pojawiły się tu nowe oznaczenia, drogowskazy, tablice nawigacyjne, zmodernizowano także powierzchnie parkingów. Nowy system znaków ma na celu ułatwienie klientom poruszania się po centrum handlowym, jest też elementem odświeżenia wizerunku po etapach przebudowy strefy restauracyjnej i strefy co-working. Usprawnione zostały również pasaże handlowe, na których przygotowano strefy komfortu wyposażone w wygodne sofy ze stolikami oraz gniazdka elektryczne, dzięki którym można podładować urządzenia elektroniczne. Całość dopełnia oryginalna roślinność oraz komfortowe wykładziny.

ilustracjastrzałka

- Oferujemy konsumentom coś więcej niż zakupy. Mając na uwadze ich zmieniające się potrzeby nieprzerwanie rozbudowujemy funkcję rozrywkowo-rekreacyjną centrum handlowego, umacniając tym samym swoją pozycję. Dzięki podjętym działaniom staliśmy się interesującym miejscem spotkań i różnorodnych form spędzania czasu wolnego. Maksymalne wykorzystanie potencjału dachu, który wyróżnia nasz obiekt na rynku lokalnym, daje nam także dodatkową przewagę konkurencyjną. Stąd szereg inwestycji, zwiększających popularność miejsca i zachęcających lublinian do odwiedzenia tego unikalnego na regionalnej mapie punktu. Spójne przedsięwzięcia zaowocowały wzrostem footfallu, co utwierdza nas w przekonaniu, że realizowana strategia sprawdza się – mówi Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: VIVO! Lublin

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total startuje z kampanią przygotowaną we współpracy z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja...
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza na rynek swoje pierwsze w historii 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500...
VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764