logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa identyfikacja i inwestycje w CH Vivo! Lublin

  PR 09.12.2019, przeczytano 779 razy
ilustracjastrzałka

Modernizacja tarasu widokowego, zmiana identyfikacji wizualnej oraz odświeżone strefy komfortu – w 2019 roku, z myślą o klientach i najemcach, w VIVO! Lublin wdrożonych zostało wiele udogodnień i innowacyjnych rozwiązań, które poszerzyły wielofunkcyjność obiektu i zwiększyły jego popularyzację jako modnej przestrzeni publicznej. Co więcej, 29 listopada w centrum handlowym oddano do użytku lublinian nową inwestycję – ruchome schody prowadzące z poziomu +1 na taras widokowy, znajdujący się na poziomie +2. Spełnienie wiosennych obietnic i sfinalizowanie ostatniego punktu zawartego w przedstawionym wówczas planie zamyka kolejny etap inwestycji w VIVO!.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-identyfikacja-i-inwestycje-w-ch-vivo%21-lublin,385017,artykul.html

Od początku swego istnienia VIVO! Lublin skutecznie odpowiada na potrzeby mieszkańców Lublina i regularnie wdraża innowacyjne udogodnienia poszerzające wielofunkcyjność obiektu. W ostatnim czasie w centrum handlowym sfinalizowano szereg inwestycji zwiększających zakres wykorzystania ogólnodostępnego dachu. Rozbudowany został tu plac zabaw dla najmłodszych, odświeżono strefę komfortu, nową odsłonę zyskało również kino letnie, które wyposażono w siedziska typu bean bag (wygodne fotele workowe), wykładzinę ze sztucznej trawy oraz oryginalną roślinność. Co więcej, na dachu VIVO! pojawił się tzw. „outdoor fitness” z częścią dedykowaną fanom crossfitu. Natomiast w dniu 29 listopada zostały oddane do użytku ruchome schody łączące centrum z poziomu +1 z tarasem widokowym. Jest to ostatni z zapowiadanych wiosną projektów, kończący tym samym kolejny etap zmian w centrum handlowym.

ilustracjastrzałka

Ponadto w 2019 roku w VIVO! Lublin zmieniony został system identyfikacji wizualnej - pojawiły się tu nowe oznaczenia, drogowskazy, tablice nawigacyjne, zmodernizowano także powierzchnie parkingów. Nowy system znaków ma na celu ułatwienie klientom poruszania się po centrum handlowym, jest też elementem odświeżenia wizerunku po etapach przebudowy strefy restauracyjnej i strefy co-working. Usprawnione zostały również pasaże handlowe, na których przygotowano strefy komfortu wyposażone w wygodne sofy ze stolikami oraz gniazdka elektryczne, dzięki którym można podładować urządzenia elektroniczne. Całość dopełnia oryginalna roślinność oraz komfortowe wykładziny.

ilustracjastrzałka

- Oferujemy konsumentom coś więcej niż zakupy. Mając na uwadze ich zmieniające się potrzeby nieprzerwanie rozbudowujemy funkcję rozrywkowo-rekreacyjną centrum handlowego, umacniając tym samym swoją pozycję. Dzięki podjętym działaniom staliśmy się interesującym miejscem spotkań i różnorodnych form spędzania czasu wolnego. Maksymalne wykorzystanie potencjału dachu, który wyróżnia nasz obiekt na rynku lokalnym, daje nam także dodatkową przewagę konkurencyjną. Stąd szereg inwestycji, zwiększających popularność miejsca i zachęcających lublinian do odwiedzenia tego unikalnego na regionalnej mapie punktu. Spójne przedsięwzięcia zaowocowały wzrostem footfallu, co utwierdza nas w przekonaniu, że realizowana strategia sprawdza się – mówi Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: VIVO! Lublin

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

La Mania - firma stworzona przez Joannę Przetakiewicz właśnie podpisała umowę z Bluerank. Powierzyła agencji marketingu internetowego prowadzenie działań dla marek La Mania i La Mania Home w zakresie płatnych kampanii reklamowych - Social Media, Google Ads i Criteo.
Human Signs dołącza do Związku Firm Public Relations. To kolejna agencja PR, która w tym wyjątkowym roku, zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT rozszerza współpracę z CD PROJEKT RED. W ramach nowych działań zajmie się pracami programistycznymi i designem m.in. dla serwisu playgwent.com, poświęconemu grze GWINT - Wiedźmińska Gra Karciana na globalny rynek.
„Kapitalna impreza” – nowy spot i platforma komunikacyjna Captain Jack
Rusza nowa platforma komunikacyjna marki Captain Jack, której zwiastunem jest spot reklamowy „Kapitalna Impreza”. Piwo o smaku rumu patronuje zabawie w stylu, jaki znamy z czasów sprzed epidemii – nie tylko na kameralnej domówce, ale także podczas pełnej wrażeń podróży po mieście i nocnych klubach.
Rafał Albin nowym Dyrektorem Marketingu i Operacji w polskim oddziale Microsoft
Rafał Albin obejmuje stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za zarządzanie obszarem marketingu i operacji w polskim oddziale Microsoft jednocześnie wchodząc do ścisłego kierownictwa firmy. Zastąpił na tym stanowisku Anielę Hejnowską.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764